Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

km Logan


MoshuLeo

Postări Recomandate

...ziceam ca trebuie sa-mi cumpar programator pe usb ca nu mai am la pc port serial.

Un convertor USB - serial e suficient

 

Acum despre mufa acea nu stiu ce sa zic...pare lipita destul de profesionist. au . Acum e posibil sa le fi lipit baietii pentru a korecta km mai usor.

Sa stii ca in general cei care se baga la de-astea sint destul de buni, chiar profi as zice, un profi umbla acolo de se cunoaste nimic, oricum memoria nici nu trebuie scoasa pentru asta, merge in-circuit. Si mufa sigur a fost pusa acolo pentru a fi mai usor de corectat data viitoare, nu e pusa in fabrica.

 

Am observat ca spre deosebire de placa mea acul turometrului scade destul de rapid cind iau de pe acceleratie cind e masina pe liber.

Sa fie tunat si motorasul pas cu pas de la turometru?

Nu, motorasul nu e tunat, dar mai mult ca sigur e foarte uzat, cine stie citi km o fi numarat bordul ala ? Motorasul trebuie uns si atunci nu va mai cobori asa de repede.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 421
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • alfabit

    35

  • kti

    32

  • MoshuLeo

    31

  • fratello

    22

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Iti multumesc ca m-ai luminat si pe mine @alfabit La motoras sincer nu m-am baga sa-l desfac ca poate il stric.

Chiar voiam sa-ti spun sa nu te bagi la motoras, si eu l-am stricat pe primul care l-am desfacut, i-am intepat o bobina cu surubelnita...Dar macar am vazut cum e inauntru si am aflat cum se face, de atunci nu s-a mai intimplat, urmatoarele au scapat toate unse si intregi !
Link spre comentariu

Scoti toate rotitele si le ungi lagarele unde stau in capacele si cite o picatura pe coroana dintata - ulei de mecanisme fine, de-ala foarte fin , nu cu ulei de motor. Si cind l-ai desfacut bobinele trebuiau sa ramina pe celalalt capacel, sa ai acces la rotitele dintate.Editat : acum am vazut, tu nu l-ai scos de pe placa, trebuia scos de acolo si scos prima data capacul care acum e intre bobine si placa de cablaj, sa ai acces la rotite.

Link spre comentariu

@kti oare de ce nu vrei sa intelegi CA NU AM UNDE SA-MI PROGRAMEZ memoria. Iar ca sa-mi iau eu programator parca e prea mult.

Da oricum vad ca esti foarte amabil n-am ce zice......

 

ps: @adix nu are rost sa-ti faci nervi ca oricum nu te poti intelege cu el, vezi cazul meu. E bulangereala mare cu memoria asta ca sunt pustani care o vind cu 50 ron plus transport si sincer mi se face greata la citi bani cer pentru nimic. In fine sti ca e o vorba "Nu e prost cel care cere ci cel care da"

colegul alfabit spune destul de clar ......3piese si...gata

si zici ca nu te poti intelege cu mine?

recunoaste daca poti am vorbit si ca am fost amabil cu tine si nu ti-am cerut niciun ban decat sa muncesti putin

:speriat

inca 2-3 ca voi si se termina ... MOCA

vorba unui coleg

:aut:

Link spre comentariu

okcolegul fratello spune clar:"mi-am luat o placa v6 cu consum instant " : Gratis ?!?"mi se face greata la citi bani cer pentru nimic" : Know-how-ul + programatorul/programarea + eepromul + mersul la posta = Nimic ?!? Esti sigur ?eu eram gata sa fac asta chiar din placere .tu esti gata sa faci asta? :nas: bunnu cred ca este cineva pe forum care se poate plange ca nu am ajutat (cu ce am stiut) .nu ma cert si nu ma voi certa cu nimeni mai ales cu tine ca esti ,,mai vechi,, pe aicibafta

Link spre comentariu
Vizitator JUANN

Ma gindeam asa cum pm sa coboare acul repede pentru ca nu e uns mecanismul cu ulei de pila? In mod logic daca mecanismul ar fi gripat acul ar trebui sa urce lent in urma impulsurilor primite de la cele 2 bobine si eventual sa coboare greu sau deloc. Miscare de rotatie a acului fiind data rotatia magnetului in urma impulsurilor primite de la bobine. Asa ca daca gresez mecanismul rezulatul va fi cam la fel.

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Buna seara! Daca nu-i cu suparare am si eu nevoie de un cod sau de unde as putea comanda cei doi pini pe care trebuii sa-i pun pentru cablarea pin 19 mufa gri ( info debit carburant) si pin 23 mufa neagra (buton derulare functii cb) pentru un tablou bord logan 1.5 dci cu placa schimbata v 6.0 (6002). Va multumesc!

Link spre comentariu

Buna seara! Daca nu-i cu suparare am si eu nevoie de un cod sau de unde as putea comanda cei doi pini pe care trebuii sa-i pun pentru cablarea pin 19 mufa gri ( info debit carburant) si pin 23 mufa neagra (buton derulare functii cb) pentru un tablou bord logan 1.5 dci cu placa schimbata v 6.0 (6002). Va multumesc!

Sau mai aproape gasesti la adelaida.ro Terminal pin mama pentru soclu NSR NDR-T cod 43225 sau si mai aproape in propriul PC, conectorii aceia pentru switchurile de reset, power-on sau orice LED conectat spre MB !

post-16555-139829462518_thumb.jpg

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări