alfabit Postat Iulie 27, 2011 Partajează Postat Iulie 27, 2011 multumim mult dane...Pentru ce-i multumesti ? Chiar mult ? Hai lamureste-ma si pe mine ! Link spre comentariu
dan cod Postat Iulie 27, 2011 Partajează Postat Iulie 27, 2011 Pentru ce-i multumesti ? Chiar mult ? Hai lamureste-ma si pe mine !Poate ca eu sunt mai ,,prost,, de felul meu sau nu stiu.Daca omul cere ceva,primeste si omul vrea sa multumeasca e problema?sau inteleg eu aiurea omenia?Sincer rautatile nu le inteleg. Link spre comentariu
tiritrobo Postat Iulie 27, 2011 Partajează Postat Iulie 27, 2011 pana la 65535 km am reusit sa calculez dar ce trece de 65535 (FFFF) nu imi iese si am cerut si yo un ajutor cum se calculeaza daca vrea cineva sa spunaPentru cine vrea pot sa fac kilometrajul de logan cu oricati km doriti numai sa am dumpul din memorie.Imi dati un pm sa vad ca aveti nevoie si va rezolv ,gratis binenteles. Dar la Solenza se pot face ghidusii? Link spre comentariu
dan cod Postat Iulie 27, 2011 Partajează Postat Iulie 27, 2011 La orice masina se poate. Link spre comentariu
kti Postat Iulie 28, 2011 Partajează Postat Iulie 28, 2011 multumim mult dane...Pentru ce-i multumesti ? Chiar mult ? Hai lamureste-ma si pe mine !este simplu:aveam bordul desfacut pe masa,trebuie un dump 8...2 pt cb,cer amabil la colegi,esti servit amabil si repede iar eu sunt multumit si simt sa-i multam lui dan .si CARE-I PROBLEMA?A uitasem si faptul ca mai si sterge cineva binurile! Link spre comentariu
alfabit Postat Iulie 28, 2011 Partajează Postat Iulie 28, 2011 ...Dar la Solenza se pot face ghidusii?...Eu iti recomand sa-ti montezi un TB de Logan in locul celui original de Solenza. Vei putea beneficia de CB ( pentru asta trebuie sa schimbi si manetuta dreapta cu una cu push-button de schimbare a functiilor CB ), plus de un design net superior al TB de Logan fata de cel de Solenza ( care mie personal mi se pare jenant )Daca esti interesat, deschide un topic nou cu schimare de TB Slz <-> Lgn si vei primi ajutor, ca sintem unii pe aici care chiar au facut asa-ceva. Link spre comentariu
gabiferaru Postat Iulie 29, 2011 Partajează Postat Iulie 29, 2011 ...ghidusii?Cred ca s-a referit strict la km... Link spre comentariu
alfabit Postat Iulie 29, 2011 Partajează Postat Iulie 29, 2011 ...Cred ca s-a referit strict la km...Pina si eu am inteles asta , dar cred ca un CB la masina in conditiile astea de pret la benzina, este cea mai misto " ghidusie ", plus ca la TB Lgn celelalte ghidusii de care vorbea tiritrobo devin banale... Link spre comentariu
gabiferaru Postat August 1, 2011 Partajează Postat August 1, 2011 Cred ca se vinde mult mai usor o solnita cu km putini decat una cu CB. Link spre comentariu
alfabit Postat August 1, 2011 Partajează Postat August 1, 2011 Cred ca se vinde mult mai usor o solnita cu km putini decat una cu CB.Si mai usor si cu km putini si cu CB ! :cry: Link spre comentariu
Vizitator OneHeLp Postat August 4, 2011 Partajează Postat August 4, 2011 Imi poate spune si mie cineva cum demontez acesta memorie de pe masina ? Link spre comentariu
alfabit Postat August 4, 2011 Partajează Postat August 4, 2011 Imi poate spune si mie cineva cum demontez acesta memorie de pe masina ?Ce memorie la ce masina ?Daca banuiesc eu la ce te referi tu, ti-as spune ca poti incerca cu un obiect cald, cam la 150 C Link spre comentariu
dan cod Postat August 4, 2011 Partajează Postat August 4, 2011 Imi poate spune si mie cineva cum demontez acesta memorie de pe masina ?Daca e vorba de memoria din bordul de logan cel mai usor cu statie cu aer cald.Pentru cine nu a mai desfacut asa ceva nu este chiar usor.Sanse mari sa ramana un pin pe placa si restul nu sau sa se exfolieze cablajul.Deci grija mare.Eu am setata atatia cu aer cald cam la 350*(cat de real este nu stiu asta este indicatia) si volumul de aer la la 3,2 pe o scala de la 1 la 8.Cu 150* niciodata nu se va topi aliajul de lipit(nu spun asta sa intru in polemica cu colegul sper sa fiu inteles)Cu letcon ca sa poti lucra bine cam 320*-340* asta e intervalul optim la lucruri normale. Link spre comentariu
alfabit Postat August 4, 2011 Partajează Postat August 4, 2011 [....Daca e vorba de memoria din bordul de logan cel mai usor cu statie cu aer cald.Eu am setata atatia cu aer cald cam la 350*(cat de real este nu stiu asta este indicatia) si volumul de aer la la 3,2 pe o scala de la 1 la 8.Cu 150* niciodata nu se va topi aliajul de lipit(nu spun asta sa intru in polemica cu colegul sper sa fiu inteles)...Nu spun asta sa intru in polemica cu colegul sper sa fiu inteles... Doar atit spun, de fapt citez din datasheet-ul de la M93c56WP - ST : temperatura maxima de stocare 150 C, temperatura maxima de lipire ( aplicata timp de max 10sec. ) 260 C Asta ca sa stim cit de bine indica temperatura minunatele statii chinezesti, eu am reglat-o asta-iarna la 160 C masurata cu un termometru industrial cu mercur dar de atunci s-a marit si temperatura din atelier cu vreo 20 grade asa ca lipeste perfect la cit o scoate acum, in jur de 185-190 C. Oricum 350 C e exagerat, doar daca tii aerul la distanta maricica de piesa. Link spre comentariu
dan cod Postat August 4, 2011 Partajează Postat August 4, 2011 Am masurat cu termocupla si temperatura este reala.Zilnic dau cateva memorii jos din aparate auto azi 5 de exemplu care vin la decodat si nu am stricat inca nici o memorie.Am dat jos din gpsuri flashuri in capsula tsop48 tot cu statia setata asa fara probleme.Statia cu aer cald este intradevar china dar cele de lipit ale mele toate sunt weller profesionale si tot cu temperatura din asta lucrez ori acolo nu se pune problema de indicatii aiurea.Probabil si experienta,stiu cum sa pozitionez letconul sau aerul cald .Atat am zis ca la 150* aliajul nu se topeste.O memorie soic 8 o dau jos in vreo 8 secunde asa informativ. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum