Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator 100w cu 2N3055

Marian

Postări Recomandate

Salutari la toata lumea. Am mai postat acum cateva zile o schema de amplificator care era f simpla dar cablajul se pare ca era facut aiurea de mine(si deci User-ul SLAVE avea dreptate si pe aceasta cale imi cer scuze ca am inteles gresit incercarea lui de a ma ajuta). Sunt un incepator-E ADEVARAT-in proiectat cablaje ptk de f putin timp am un astfel de soft, dar nu renunt din fire la nimic ce cred ca pot face asa ca mai insist cu o alta schema de data asta ceva mai complexa decat prima insa nu am mai postat-o direct la scheme de amplif-uri ptk vreau intai sa am parerea cuiva avizat in proiectat cablaje, despre cablajul meu(am incercat sa respect cat mai mult sfaturile lui Slave si poate ca de data asta e o ideie mai bine, sper. Este un amplif de aprox 100w cu batranul 2N3055. Acest amplif mi l-am construit dupa acest cablaj, pt mine si sunt f multumit de el, se aude super si zgomotul de fundal este practic zero cu conditia ca sursa sa fie foarte bine filtrata. Ar fi multe de spus despre acest amplif dar nu vreau sa va plictisesc asa ca inchei aici micul meu "discurs" si va las sa va dati cu parerea despre cablaj(am postat de asemenea si fisierele in eagle). VA SALUT. :smt006 :weedman:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 81
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Marian

18

• Sharky

8

• djd2

5

• hpavictor

4

Top autori în acest subiect

Imagini postate

zgomotul de cablaj ar trebui sa fie minim si cu filtraj de 1000uF daca amplificatorul are rejectie buna a zgomotului de pe alimentare.Treaba cu filtrarea puternica indica c ai rejectie slaba!

Link spre comentariu