criss Postat Septembrie 3, 2008 Partajează Postat Septembrie 3, 2008 Buna ziua domilor.Cu o problema ma adresez catre dumneavoastra.Ieri am patito cu motorul(era ceva previzibil) sa desprins magnetul de cama si praf sa facut!Din lipici sa desprins, am folosit poxipol.Cama este facuta din teflon.Cu ce pot sal lipesc si sa fiu sigur ca tine? Link spre comentariu
Parakiosu2 Postat Septembrie 3, 2008 Partajează Postat Septembrie 3, 2008 Ambele suprafete sunt lucioase? Link spre comentariu
criss Postat Septembrie 3, 2008 Autor Partajează Postat Septembrie 3, 2008 au fost lucioase, dar am slefuit un pic(magnetul a avut un strat lucios pe ea....un fel de folie sau ce si lam dat jos complet).cama nu am slefuit prea tare deoarece aveam marcajele pt magnet.magnetul are dimensiuni: lungime: 18mm si latimea de 12mm, din latime as mai putea da jos numai ca am sanse mari sami crepe magnetul in momentul taieri.de pe partea camei sa dat jos(nici un pic nu a ramas acolo). Link spre comentariu
Abram Burel Postat Septembrie 3, 2008 Partajează Postat Septembrie 3, 2008 Fortele astea centrifuge (sau centripete :rolleyes: )...Zic ca ar trebui sa te gandesti la o forma de fixare mecanica a magnetului. Un jug, ceva.Cu toate ca, eu zic ca ai fost zgarcit la lipire, iar Pozipolul nu e chiar atat de grozav pe cat pare. Arunca un ochi pe la "bizon". Au niste bicomponente interesante. E unul "metal" pe care l-am folosit sa carpesc un capac de pe circuitul de racire la o Dacie Nova. Si nu lipi ca si cum ai pune "Picatura". Pune din belsug si eventual fa un jug din el (adica inconjoara cama cu un strat cat mai uniform de cel putin 2 mm, daca se poate. Lipiciurile astea nu sunt de "contact" ci de "imbracare". Asa ca, foloseste-le in consecinta. S-ar putea sa gasesti si ceva de contact super tare, dar nu stiu sa-ti recomand ceva din magazin. Stiu doar ca sunt unele "profi" rau, care pur si simplu topesc superficial orice material si se face ca o sudura. Evident ca o "sudura" lemn pe polistiren nu are prea mari sanse, dar nu e cazul tau Link spre comentariu
Parakiosu2 Postat Septembrie 3, 2008 Partajează Postat Septembrie 3, 2008 da ai are dreptateincearca ceva henkel sau bisondaca ai un magazin mai mare langa tine intreba exact Link spre comentariu
criss Postat Septembrie 3, 2008 Autor Partajează Postat Septembrie 3, 2008 am pus din belsug si lam invelit..nu foarte tare dar lam invetit.totul se rezuma la distanta intre magnet si senzor care a fost in jur de 1.2mm. am elimintat toate componentele din fier din cursa magnetului(sa nu aiba ce sa atraga) si am folosit in loc de suruburi nituri de aluminiu.maine am sa trec pe la magazin sa vad de bizon...poate rezolv cu ea.ps. magnetul ii cam trage la greutate, forta centrifugala ii cam mare(peste 3000rpm incepe motorul sa traga, la drum intins in jur de 4000-4500rpm ), desi nu are contact cu nici o componenta ce sa trasmita caldura de la motor(motorul fiind racit cu aer) in 'cutia' unde se afla aprinderea este inchis relativ ermetic(in cea ce priveste degajarea calduri) deci lipitura trebuie sa reziste si la caldura. Link spre comentariu
miron1947 Postat Septembrie 3, 2008 Partajează Postat Septembrie 3, 2008 forta centrifugala ii cam mare(peste 3000rpm incepe motorul sa traga, la drum intins in jur de 4000-4500rpm ),.Este motor in 2 sau 4 timpi? Link spre comentariu
criss Postat Septembrie 4, 2008 Autor Partajează Postat Septembrie 4, 2008 2t, un cilindru. Link spre comentariu
miron1947 Postat Septembrie 4, 2008 Partajează Postat Septembrie 4, 2008 Da,este mare turatia,poate puteti fixa mecanic cu un fir de ata de cizmarie(termostabil) si aplicat peste el rasina epoxi. Link spre comentariu
Abram Burel Postat Septembrie 4, 2008 Partajează Postat Septembrie 4, 2008 Nu e rea ideea sa ii tragi o matisare cu un fir.Sa presupunem ca magnetul are 10 grame, adica m=0,01 Kg. Mai zicem ca el (centrul lui de greutate de fapt) e pus la 1 cm (R=0,01 m) de axul de rotatie. Rezulta ca asupra lui la 3000 rpm (f=50 Hz) se exectita o forta (Fc=4*(3,14)^2*m*t^2*R) de vreo 20 N, adica ceva echivalent cu greutatea unui corp de 2 Kg. Nu-i asa mult, dar e de luat in seama. Poti sa reiei calculul cu date mai exacte si sa iti faci o idee asupra "rezistentei" pe care trebuie sa o asiguri. Link spre comentariu
criss Postat Septembrie 4, 2008 Autor Partajează Postat Septembrie 4, 2008 Am luat BISON METAL EPOXY(18ron), rezista la temperaturi intre -60...+100grade si la o greutate de 180kg/cm2....acuma sunt curios daca va tine.De data aceasta am slefuit bine si din cama am dat jos cam 0,2mm.Am pus adeziv din belsug lam si invelit in adeziv, sper ca nu sa fi miscat magnetul si sa mai aiba distanta necesata fata de senzor. cam 12 ore da pt uscare dar il las cateva zile(asa si voi fi plecat pt cateva zile din oras macar se va usca calumea). Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 4, 2008 Partajează Postat Septembrie 4, 2008 Cam putin +100 de grade pentru auto... Link spre comentariu
Abram Burel Postat Septembrie 5, 2008 Partajează Postat Septembrie 5, 2008 E pentru... moto :)Cum ziceam, eu am lipit un capac de pe circitul de racire, fix pe unde vine apa din radiator in pompa. Link spre comentariu
criss Postat Septembrie 5, 2008 Autor Partajează Postat Septembrie 5, 2008 @RoGeorge ce sa fac daca doar acesta avea temperatura de +100 restu era sub. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 6, 2008 Partajează Postat Septembrie 6, 2008 Incearca o prindere mecanica. Ai loc pentru o brida sau altceva? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum