Vizitator Marginean Marian Postat Martie 13, 2005 Partajează Postat Martie 13, 2005 Caut schema alternator +regulator tensiune pt nissan sunny.Am schimbat regulatorul de tensiune cu unul original iar puntea cu una romaneasca. La doua luni s-a ars din din nou regulatorul de tensiune.Care sa fie cauza? Link spre comentariu
Vizitator roibix Postat Martie 13, 2005 Partajează Postat Martie 13, 2005 E foarte probabil sa ai o rezistenta prea mica a infasurarii de excitatie(rotor)Probabil a aparut un scurt circuit intre spirele rotorului.La Dacie aceasta infasurare are apox 2,5 ohmi.Dupa parerea mea o rezistenta mai mica de 2 ohmi indica un rotor defect.Masoara-l si mai vedem. Link spre comentariu
niq_ro Postat Martie 14, 2005 Partajează Postat Martie 14, 2005 Caut schema alternator +regulator tensiune pt nissan sunny.poate te ajuta articolul Regulatoare de tensiune pentru alternatoare auto Am schimbat regulatorul de tensiune cu unul original iar puntea cu una romaneasca. La doua luni s-a ars din din nou regulatorul de tensiune. Care sa fie cauza? are doar 6 diode sau e ca asta? cand functiona erau bine tensiunile? in jur de 13,7V la relanti si 14,2-14,5V la turatie? Link spre comentariu
i0nutzb Postat Martie 16, 2005 Partajează Postat Martie 16, 2005 ciudat... la majoritatea masinilor asiatice, alternatorul are 8 diode redresoare si inca 4 pentru autoexcitatie (parca asa se numesc... )anyway, ai masuratrezistenta rotorului? in mod normal este in jur de 2.5-5 ohm. daca nu ma insel, inelele pe care calca carbunii sunt din.. carbune asa ca ai grija sa nu le zgarii :)deasemenea, verifica si statorul sa nu fie in scurt... (si fata de carcasa...)si in ce sens s-a ars? nu mai incarca deloc sau incarca foarte mult? alternatorul se incinge tare?anyway, vezi ca trebuie sa ai un fir de masa gros intre caroserie si motor... trebuie sa faca contact FOARTE bine...da mai multe detalii...oricum, in constanta, acum vreo 1 an, o punte de diode costa in jur de 1.5 mil, iar cel de dacia 7-800... Link spre comentariu
Felis Postat Martie 27, 2009 Partajează Postat Martie 27, 2009 Caut schema alternator +regulator tensiune pt nissan sunny. Am schimbat regulatorul de tensiune cu unul original iar puntea cu una romaneasca. La doua luni s-a ars din din nou regulatorul de tensiune. Care sa fie cauza? marginean lasate pagubas sa repari alternatoare cu punti de dacie.1 alternatoarele moderne utilizeaza 6 sau 8 diode de rapide de putere .si inca 3 sau 4 diode intermediare care sunt tot diode rapide dar sunt de 1w si au rolul de a mentine autoexcitatia dupa pornire .tot dupa ele citeste regulatorul tensiunile de reglaj. (la alternatoarele cu W iesirea respectiva se ia dupa o infasurare printr-o rezistenta si se utilizeaza la turometru.(in special la diesel)) De regula se inlocuieste tot ansamblul punte+regulator (Diodele intermediare se prajesc si ele chiar se prajesc primele si dupa ele crapa si regulatorul urmat de punte)cu ele originale daca e masina cu clima ar putea sa fie 12 sau 16 diode de putere in functie de ce tip de alternator si ce putere are.(alternatoarele pentru vehicule utilitare,ambulante,autospeciale au chiar si alternatoare cu infasurarile statorice duble si cate 2 punti redresoare.asta pentru incarcarea si a acumulatorilor din partea utilitara) Ionutz inelele pe care calca carbunii sunt din.. carbune asa ca ai grija sa nu le zgarii Ionut la ce alternator ai vazut tu rotorul cu contactele rotorice din carbune ? ca eu am avut mii de alternatoare de toate natiile pe mana si toate au contactele din cupru Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum