Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

problema pornire scuter la autotmat


danyiel_22

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • bibanu47

    3

  • Eles Szilard Robert

    3

  • Blind

    1

  • danyiel_22

    1

  • 5 luni mai târziu...

Daca invarte de sare capacele nu e defect demarorul!Problema o ai in contactul de la cheie.In pozitia Start(demaror) contactul este carbonizat si nu asigura tensiune ptr aprinderea electronica a scuterului.Acolo cred eu ca-i buba..

Link spre comentariu
  • 5 ani mai târziu...

Robert ai grija la cuvinte ca te faci de ras si am pretentii la tine,adica atunci cand porneste la pedala are compresie dar in schimb cand da la automat dispare compresia?

Toata problema este din contact asa cum spune Dek,atunci cand da la pedala se mentine tensiunea pe aprindere iar cand da la automat trece dupa pozitia de contact pe demaror si nu mai alimenteaza ca sa dea scanteie.

Ce este asa greu?

Link spre comentariu

1-am facut comentariu la ultima postare,

2-poate fi topic-ul si din 1944,rezolvarea este valabila oricand si pentru oricine mai citeste pe aici si are o problema similara,

3-daca vei privi prin subiectele de la sectiunea "mecanica" vei observa ca Robert are obiceiul sa "dezgroape mortii " si cand nu are ce face intervine aiurea prin toate topicurile cu toate ca i-am mai atras atentia ca nu e platit nimeni la posturile dobandite.

 

Cel putin nu da niste rezolvari apropiate de realiate ci din contra.

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

mai Bibanule nu te supara ca iti zic... nu stiu cata experienta ai in domeniu.eu am reparat multe scutere si am intalni multe care nu porneau la automat numa la pedala .daca porneste la 100 de pedale poate fi socul daca e automat sau carburator infundat.dar daca porneste a pedala din prima cand e motoru cald si la automat nu e clar compresie slaba sau nu invarte destul  e CLAR ...

Link spre comentariu

Mai....Roberte hai sa nu intram in polemici si sa-ti aduc la cunostinta ca tu nu ai ani de viata cati am eu de mecanica si esti atat de competent incat demontezi masinile oamenilor pe acasa apoi fugi aici pe forum ca sa intrebi cum se monteaza distributia motorului respectiv si singurul care te baga in seama pe aici si te ajuta sunt eu.

Iti atrag atentia sa nu mai tipi la mine pentru ca s-ar putea sa-mi trec peste sentimente si sa-mi exercit rolul cu care am fost investit de acest forum si sincer urasc sa fac asta.

Inca nu am ajuns sa fiu " mustrat" de unul ca tine daca " e CLAR" si o mai faci si tipand.

Oricine poate citi toate interventiile tale si observa ca in afara de faptul ca te chinui groaznic ca sa scrii romaneste,nu-ti aduci aportul cu nimic bun in rezolvarea subiectelor dezbatute si asta ar insemna sa ma apuc si sa-ti sterg 90% din mesajele care le postezi pe aici.

Sper sa-ti fie....clar.

 

Uite aici o dovada ca sa nu zica colegi ca am ceva cu tine :

 

http://www.elforum.info/topic/96318-distributie-ford-tranzit-25-d-din-97/

Link spre comentariu

te cred Bibanu... am dat si eu ca parerea, daca team jignit imi cer scuze tot respectu ca mai ajutat da acuma nu trasa dai explicati ca am facut greseli de tipar :P ce sa si faci am supt pasta din pix la scoala in loc sa invat :))) si nu am inteles ce are daca dau cu parerea pe forumuri, incerc sa ajut si eu cu ce pot cum mor ajutat alti,, 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări