Vizitator metals_hd Postat August 15, 2008 Partajează Postat August 15, 2008 Buna ziua am si eun un mic montaj made in romania cred, care cica ar indica consumul de combustibil la suta de km si are o scala de la 4 pana la 11,2 litri cu leduri.Circuitul este A277D si scrie Ro pe el, are idee cineva pe ce tipuri de moatare se poatre monta?datasheet pentru ic nam gasit si cred ca montajul este facut 100% de o firma ceva romaneasca dupa contructieOrice idee de conectare schema este binevenitaMultumesc :weedman: Link spre comentariu
Vizitator metals_hd Postat August 15, 2008 Partajează Postat August 15, 2008 Da si poza pentru cei interesati Link spre comentariu
Vizitator metals_hd Postat August 15, 2008 Partajează Postat August 15, 2008 Pe o dacie 1310 chiar iar sta misto o dacie cu afisare de consum instantaneu inca un pic si are si cumputer de bord :yawinkle: Link spre comentariu
nelu F Postat August 15, 2008 Partajează Postat August 15, 2008 A277D (produs in RDG) este echivalent cu UAA180.La el iti trebuie un traductor de debit. Link spre comentariu
Vizitator Campers Postat August 17, 2008 Partajează Postat August 17, 2008 l-ai cumparat banuiesc ,nu ?de unde ? "how much " ? Link spre comentariu
criss Postat August 19, 2008 Partajează Postat August 19, 2008 Nui greu de construit(este un simplu modul) mai greu de calibrat! uite foaia de catalog, gasesti acolo schema [attachment=0]UAA180.pdf[/attachment] si cea a senzorilor: http://pdb.turck.de/catalogue/catalogue.do;jsessionid=E463BB76E40AF29C5F005B277BCE8C4A?action=d101479.pdf&favOid=00000008000088ff00010023&act=downloadStatFileDisc&showTop=off&nl=ro&lang=ro&catId=DE Link spre comentariu
yo9hrb Postat August 19, 2008 Partajează Postat August 19, 2008 Probabil ca este inspirat dupa indicatorul de consum instantaneu de la Trabant. Iti mai trebuie traductorul de debit (este o turbina care are un led si o fotodioda, "produce" niste impulsuri). Pe de alta parte, vad ca este gradata si in l/100km, deci probabil ca ia semnal si de la vitezometru. Link spre comentariu
Abram Burel Postat August 19, 2008 Partajează Postat August 19, 2008 Ia un rahat (pardon de expresie). Cine stie de rahatis de chestie este. Daca se imaprte fiecare valoare corespondenta de pe scala se obtine un cvasi-constant 1,24-1,25, ceea ce evident e foooarte stiintific, stoechiometric as zice :DAr putea lua bine-mersi semnal si de la un senzor MAP (Manifold Absolute Presure), adica o tensiune continua, proportionala in buna masura cu consumul la motoarele pe injectie si sa o afiseze cu amaratul ala de VU-metru. Altfel, pot folosi o intrare asemanatoare cu a unui turometru si sa masoare debitul pe tur. Nu stiu cum e la Trabant, dar am cateva cunostinte care-mi indica, ca ar fi si un retur, in general, pe circuitul de benzina la motoarele cu carburator.Eu zic ca daca-i razi scala si il "calibrezi", mai bine masori tensiunea pe baterie cu el Link spre comentariu
yo9hrb Postat August 19, 2008 Partajează Postat August 19, 2008 Eu mi-am dat cu parerea despre cum ar trebui sa fie. Nu e imposibil, acum multi ani (vreo 10) am facut, impreuna cu un coleg, o chestie de genul asta. Lua semnal de la o turbina de trabi si de la o chestie provenita de la un taxi, montata pe cablul de vitezometru. Etalonat in baie, cu sticla de 1L. Nu indica el prea precis consumul, dar oricum era ceva destul de proportional.La trabant nu are retur (deh, alimentare prin cadere). Turbina aia da niste impulsuri - nu mai stiu cate la o rotatie. La trabant nu este marcat nici un consum, este doar un sir de leduri care se aprind mai mult sau mai putin. Daca-s prea multe aprinse, ori ridici piciorul de pe acceleratie, ori un cilindru nu mai mere :yawinkle: . La masinile care au returul din pompa de benzina (gen dacia pe carburatie), montezi panarama pe furtunul dintre pompa si carburator. La masinile la care returul pleaca din carburator (gen Mitsubishi Colt cu carb. Mikuni in 2 trepte, parca si la Oltcit e la fel), iti pui imaginatia la contributie. Teoretic ar trebui 2 turbine, una masoara ce trece pe tur, alta scade ce trece pe retur. Complicat. Link spre comentariu
Vizitator Postat August 19, 2008 Partajează Postat August 19, 2008 Sigur era cu turbina pe furtun?Mie mi-a explicat un coleg care lucra la un garaj ca nu se pune turbina pentru ca debitul este prea mic ca sa poata fi masurat si ca indicatoarele de consum se fac de fapt analizand gazele evacuate cu o sonda a carei rezistenta variaza in functie de consumul instantaneu al masinii. Link spre comentariu
yo9hrb Postat August 20, 2008 Partajează Postat August 20, 2008 Sigur e turbina pe furtun. E al naibii de sensibila. Am eu una. Link spre comentariu
cosmin_cosmin_1 Postat Septembrie 1, 2008 Partajează Postat Septembrie 1, 2008 De unde gasim de cumparat astfel de senzori? Link spre comentariu
yo9hrb Postat Septembrie 1, 2008 Partajează Postat Septembrie 1, 2008 Pe la trabantisti. Au si forum. Eventual da-i un PM userului Mihaiachi. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 12, 2008 Partajează Postat Septembrie 12, 2008 as face si eu ceva de genul dar am o mica problema de 3 litere: GPL.are cineva idee ce as putea face? Link spre comentariu
Vizitator Gerad Postat Octombrie 10, 2008 Partajează Postat Octombrie 10, 2008 presupun ca acea "turbina" se monteaza la admisie ... nu ?! cantitatea de aer este proportionala cu , combustibilul ( oricare ar fi el .. gpl, benzina ... etc ) astfel cu asanumita calibrare poti afla cat consuma masinuta ! salve si numai bine Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum