Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

pornire cielo euro 3


Vizitator vladimir

Postări Recomandate

Vizitator vladimir

Am avut probleme cu modulul electronic care blocheaza pornirea motorului.A inceput sa faca figuri pe drum la vreo 250km de casa si dupa multe incercari a pornit.M-am dus la service si mi s-a spus ca a fost un accident.Spre bucuria mea la incercarea de a pleca di service motorul a ramas mort.Atunci a crezut si "specialistul" ce am spus mai devreme si mi-a schimbat modulul si autowatch-urile de la chei (a trebuit sa ma duc acasa sa aduc si cheile de rezerva). Dupa spaima pe care am tras-o cind am vazut ca am ramas pe coclauri cu masina care nu pornea cu nici un chip nu am incredere nici in modulul nou asa ca as dori sa renunt la el. INTREBARE : -Stie cineva daca se poate scoate acest modul satfel incit motorul sa porneasca simplu ca la modelele non euro3?Multumesc anticipat celui care ma poate scoate din aceasta incurcatua.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Abram Burel

    3

  • madkat

    1

  • criss

    1

E destul de simplu.Imobilizatorul e un fel de releu "inteligent". Prin urmare, cei +12V de la baterie sunt trecuti prin cheia de contact, dar, in loc sa mearga pe unde trebuie, mai sunt trecuti si prin cutiuta asta. De aici ei merg in 2 locuri: la ECM (calculatorul motorului) si la mufa de diagnoza.Pentru a-l ignora este suficient sa identifici cele 3 fire, sa le tai si sa legi impreuna capetele (cele care vin de prin masina, nu alea care intra in cutiuta. Nu stiu culorile de la Cielo, dar pe toate 3 trebuie sa ai +12V doar pe pozitia de motor a contactului (si pe demaror, dar nu ne intereseaza).E de remarcat insa ca astfel ramai fara o piedica in plus in calea hotilor.

Link spre comentariu
Vizitator vladimir

Acest releu este de marimea unei cutii de chibritiri. L-am vazut atunci cind a fost inlocuit. Din pacate pe cel defect mi l-a oprit la service. Din cele spuse de dumneavoastra as incerca sa gasesc un releu defect , sa iau mufa de la el , sa fac scurt intre cei trei pini de +12v si sa o conectez la soclul din instalatia masinii . Nu as vrea sa fac modificari taind firele din instalatie. Din aceasta cauza nu am montat nici alarma .Masina are 9500km, facuti in 3ani si o intretin cit pot de bine. Trebuie sa porneasca atunci cind vreau eu si nu cind are ea chef . De la service mi s-a spus ca aceste relee au fost o problema de la inceput dar sint o conditie impusa de euro3. Le-au facut asa de ?bune? incit sint si anti proprietar nu numai anti hot. Acum de cite ori bag cheia in contact am o stare de teama :se stinge sau nu ledul, adica porneste sau nu ?Uneori abea la a treia rasucire de cheie actioneaza demarorul. Daca mai pui si un breloc la cheie , adio pornire .Nu suporta nimic pe linga ea.Cum pentru hoti nu s-au inventat inca metode de protectie viabile renunt cu placere la acest releu de kkt.(scuze dar nu ma pot abtine).Acum voi incerca sa pun in prectica cele de mai sus daca considerati ca este buna varianta mea. In functie de timp am sa va tin la current cu ce am facut. VA MULTUMESC!

Link spre comentariu

E bine si asa. Eventual, daca, conectorul de pe fire este "mama", poti face scurturile direct in el, dupa care il "capacesti" bine. Dar cum zici tu e mai sigur si ferm contactul.Si, ca veni vorba: ce poate avea un dispozitiv antifurt cu normele de poluare? Poate ca sa nu polueze hotii atmosfera :)

Link spre comentariu

cieloutile sunt copie a opelurilor kadett din ani 86(ex. am vazut cum de la un opel kadett E sau potrivit piesele pt un cielo din 97..parca si injectia este aceeasi..acuma nu sunt sigur daca folosesc aceleas versiuni de soft....deci cat mai ieftin se poate! asta a fost motoul celor de la GM).Revenind la subiect eu zic sa nu deconeztezi acel releu, mai bine verifica, poate este subdimensionat functiei pe care o are + consider ca este o prostie sa legi un demarou pe un releu de calibrul lui.Pe masina mea am pus un asemnea releu dar de la faruri si am omis demaroul(ea putand fi actiona.....si ce sa faci cu ea daca ECU nu primeste tensiune),daca alarma este armata la punerea contactului se intrerupe contactul....dupa cheie si porneste alarma, daca alarma este 'scos' din circuit masina tot nu porneste!(alarma trebuie sa alimenteze intruna releul)Mai bine cauta firul ce merge la consumatori mari(gen demarou) si punel in direct(prin acesta inteleg ca sa nu mai treaca prin releu), iar restul sal tragi prin releu dar fa rost de unul sanatos(ai putea masura curentul ce trece prin releu cu toti consumatori in functiune) sau poti sa scoti toti consumatorii doar ECU lesi.ii un pic cam greoi si poate necesita desfacerea bordului(la cielo nu stiu unde sunt pozitionate componentele respective)eventual o schema cu sistemul electric tear ajuta mult.

Link spre comentariu

defect comun la supernove (cu chip in vcheie) si la unii matiji e3:se deplaseaza bucsa din jurul contactului - cea care induce curent in cip, si il citeste apoi - desfa cochilia volanului si vezi ce e pe acolo

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări