Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Help! Senzor Temperatura


Vizitator moz

Postări Recomandate

Vizitator moz

VEZI ca senzorul ala deschide circuitul - adica intrerupe alimentarea coolerelor - la70 grade, exact invers de ce iti trebuie tie !!! Si stai linistit ca daca dai cu ele prin rauri nu conteaza ca sunt in functionare sau nu, tot or sa se buseasca repede ! Spor !

am gasit senzor bun, l-am testat cu bricheta, referitor la coolere, o sa iau unul de masina de aceleeas dimensiune care e waterprof, insa singura problema e ca trebuie sa-l comand din america si vreau sa stiu ca functioneaza cum trebuie inainte sa-l pun ca sa nu-l ard si pe ala
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 21
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • criss

    5

  • Abram Burel

    2

  • Blind

    1

  • Dr.L

    1

Top autori în acest subiect

Vizitator moz

Da ceva detalii despre coolerele arse...ce consum au?Circuitul de alimentare a motocicletei nu mai este filtrata(nu ai baterie) si pot aparea varfiri de tensiune, iar coolerele sunt pe 12V si nu merg la tensiuni mai mari (14.4 cat ii incarcarea in mod normal+in cazult tau tensiunea nu este filtrata), pune un stabilizator de 12V sau eventual 2 daca ai un consum mai mare de curent.

da,asa stiu si eu ca 14,4 scoate alimentatorul unde gasesc un stabilizator de 12V, si de care imi trebuie
Link spre comentariu

stabilizatoare de 12V gasesti la orice magazin de electonice 7812(poate fi LM7812...literele depind de fabricant), daca vrei sa utilizezi ventilator de masina atuncea nuti trebuie stabilizator(nici nusi are rostul+mai mult de 1A nuti duce)....de ce vrei sal comanzi din america?dute la pe la dezmembrari auto si gasesti(desfal curatal, ungel si o viata iti va tine).daca ai luat senzor de dacie iti recomand sa pui un releu pt-ca se va duce repede.toate contactele sa le izolezi(daca nu ai mufa....numai ceva gen papuci obisnuiti atuncea 'toarna' plastic in mufa mama de pe senzor, se gasesc la magazinele electronice ca niste batoane) in acest fel no sa iti dea bataie de cap cand treci peste un parau.

Link spre comentariu

1. Un ventilator de PC sau chiar doua nu consuma atat de mult incat sa "arda" contactul unei termocuple de masina.2. O termocupla "face" contactul la depasirea pragului, nu-l "desface".3. Pune pe motor o baterie mica de 1-2Ah, care nu o sa ingreuneze prea mult si poate sa-ti alimenteze si alte chestii care-ti pot trece prin cap.4. Pentru incarcare, poti folosi o sursa de curent calculata la 1A in curent continuu facuta cu un LM317. Ideea e ca tu in instalatie nu ai asa ceva, ci o tensiune pulsatorie, ceea ce inseamna ca vei obtine un curent efectiv de zeci de miliamperi sau poate peste o suta, depinde. Motiv pentru care s-ar putea sa nu trebuiasca radiatorl pentru LM, dar asta trebuie testat. Vezi insa ce curent ai in instalatie - nu am citit cu atentie daca ai dinam sau alternator. Daca ai alternator si nu mai ai diode, atunci va trebui sa pui si o semipunte sau chiar punte redresoare.

Link spre comentariu
Vizitator moz

1. Un ventilator de PC sau chiar doua nu consuma atat de mult incat sa "arda" contactul unei termocuple de masina.2. O termocupla "face" contactul la depasirea pragului, nu-l "desface".3. Pune pe motor o baterie mica de 1-2Ah, care nu o sa ingreuneze prea mult si poate sa-ti alimenteze si alte chestii care-ti pot trece prin cap.4. Pentru incarcare, poti folosi o sursa de curent calculata la 1A in curent continuu facuta cu un LM317. Ideea e ca tu in instalatie nu ai asa ceva, ci o tensiune pulsatorie, ceea ce inseamna ca vei obtine un curent efectiv de zeci de miliamperi sau poate peste o suta, depinde. Motiv pentru care s-ar putea sa nu trebuiasca radiatorl pentru LM, dar asta trebuie testat. Vezi insa ce curent ai in instalatie - nu am citit cu atentie daca ai dinam sau alternator. Daca ai alternator si nu mai ai diode, atunci va trebui sa pui si o semipunte sau chiar punte redresoare.

am o baterie de 1:5kg am scos bateria si pornirea electria si am scos 3 kg in total, si merita!! am gasit un stabilizator reglabil de 1A care si atransforma din AC in DC si merge perfect, multumesc mult pentru ajutor
Link spre comentariu
  • 7 luni mai târziu...

moz fara bateria aia pusa sarmanu regulator nu face 2 parale tensiunea data de alternator urca si pana la 60Vvv asa ca nimic electronic nu va rezista. daca nu vrei sa pui baterie pune naibii macar un Condensator electrolitic de 100000 Mf in locul bateriei(ca greutate e cam a 10 parte din cat cantareste bateria)O fi eficient sa scazi greutatea motocicletei dar nici chiar asa.De fapt cea mai buna scadere de greutate pe care poti sa o obtii e sa demontezi dupa ea si tacanitul ala de pe sa(cred ca scapi de vreo 80 de kile) :85

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări