danyiel_22 Postat Iulie 19, 2008 Partajează Postat Iulie 19, 2008 salut am si eu o dacie papuc pe injectie cu motor de 1600cm cubinu stiu ce are de la un timp de vreme incinge apa in draci i-am dat termostatul jos si tot incingenu prinde aer pe nicaieri am pe ea radiator de al mare din CUPRU(poate asta o fi problema ca eu inainte am avut de aluminiu)am fost pana acum la 3servisuri si au schimbat garnitura de chiuloasa si au dat chiuloasa pe piatra. :smt021 :smt021 :smt021 :smt039 :smt039 Link spre comentariu
cosmin_h Postat Iulie 19, 2008 Partajează Postat Iulie 19, 2008 Nu e infundat radiatorul cumva?? Link spre comentariu
yo9hrb Postat Iulie 20, 2008 Partajează Postat Iulie 20, 2008 Variante:1. presetupa bolnava, in mers pe acolo trage aer si se dezamorseaza pompa de apa, asa ca pa circulatie in motor2. clapa de cauciuc pe la vreun furtun, in mers "se pune de-a curmezisul", cu aceleasi rezultate3. rotorul pompei de apa obosit, cu palete lipsa sau se invarte pe ax.Fiind pe injectie, exclud chestii gen carburatie sau aprindere prost reglata. Chestia cu scosul termostatului nu te ajuta decat daca termostatul e blocat inchis. Link spre comentariu
danyiel_22 Postat Iulie 20, 2008 Autor Partajează Postat Iulie 20, 2008 salutradiatorul nu este infundat 100% dar presutupa unde este situatapompa de apa nu este (asa mi-a zis mecanicu)si inca o treaba daca o las mult timp in soare nu mai porneste pana nu ii restez caluclatorul ii scot fisa 25secunde si o bag la loc dupa aceea porneste fara probleme Link spre comentariu
nelu F Postat Iulie 20, 2008 Partajează Postat Iulie 20, 2008 Ai ventilator electric sau clasic? Daca este electric s-ar putea sa ai defecta termocupla si sa actioneze ventilatorul la o tempetura mai mare."Fisa" pe care o scoti este conectorul de la calculatorul de injectie?Inainte de a o porni dupa ce a stat in soare incearca sa desfaci busonul de la rezervor sa se elimine presiunea creata de vaporii de benzina. Daca porneste bine este de la supapa de la canistra de carbon (sta pe deschis). Canistra de carbon este pe contraaripa dreapta, din ea pleaca un furtun pe care este supapa respectiva si ajunge in corpul de injectie.De cele mai multe ori problemele sunt legate de rezistentele de contact la conectori. Scoate-i si curata-i cu alcool isopropilic (se gaseste chiar la supermarket-uri la auto ca lichid pentru eliminarea apei din rezervor).Daca nu este vazuta masina si incercate diferite variante de eliminare a defectelor este foarte greu de dat un diagnostic "din prima". Incearca ce s-a mai scris pe aici si sa revii cu amanunte. Link spre comentariu
danyiel_22 Postat Iulie 20, 2008 Autor Partajează Postat Iulie 20, 2008 salutda fisa pe care o scot este conectorul de la calculator si nu cred sa fie din cauza la gazele de la rezervor pentru ca are si cotul spart si dupa ce scot si bag fisa o ia dar daca nu accelerez se opreste (cate o data isi tine relantiu cate o data nu si-l tine nu stiu din ce cauza s-ar putea sa fie si relantiul infundat pentru ca are cotul spart si merg des cu ea pe vale)Presutupa nu este dusa ca nu curge apa pe la ea Link spre comentariu
ionut20 Postat Iulie 21, 2008 Partajează Postat Iulie 21, 2008 ai grija cu computerul .. in manual zice ca nu e bine sa scoti mufa de pe computer cu bateria inca legata la sistem ... asadar daca vrei sa resetezi computerul mai bine scoti borna de minus de pe baterie ... lasi cateva zeci de secunde si o conectezi la loc. Link spre comentariu
danyiel_22 Postat Iulie 21, 2008 Autor Partajează Postat Iulie 21, 2008 dar nu mai porneste nici trasa fara sa il resetezivoi aveti aceste probleme la ele? Link spre comentariu
ionut20 Postat Iulie 21, 2008 Partajează Postat Iulie 21, 2008 nu :Datunci cand nu reusesti nicicum sa o pornesti pune-te si verifica pe rand: daca vine benzina, daca ai scanteie, eventual cu un aparat de masura, daca se alimenteaza cu tensiune injectorul. Eu cred ca ti se blocheaza computerul din cauza unui parametru gresit. Link spre comentariu
danyiel_22 Postat Iulie 21, 2008 Autor Partajează Postat Iulie 21, 2008 vine benzina da scanteie invarte are tensiune dar nu porneste nicicum poate este vreun senzor stricat (asta se intampla numai la caldura)iarna si dimineata o ia fara nici cea mai mica problemaisi tine relantiu tot dar cand este caldura nici nu isi tine relantiu ea este pusa pe GPL sa fie asta cauza la calculator? Link spre comentariu
ionut20 Postat Iulie 21, 2008 Partajează Postat Iulie 21, 2008 off daca e pe gpl sunt multe alte probleme care pot fi .... dar nu sunt cel mai in masura de a da sfaturi in cazul acesta. Daca era pe benzina era mult mai usor de "diagnosticat" Si pe mine m-a tentat la un moment dat o solutie de gpl pe masina, dar dupa ce am citit cate probleme sunt la combinatia gpl/injectie bosh ... am lasat-o pe benzina. Link spre comentariu
danyiel_22 Postat Iulie 23, 2008 Autor Partajează Postat Iulie 23, 2008 eu nu am nici o problema numai cu apa si cu pornirea cateodata dar in rest nimic Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat August 9, 2008 Partajează Postat August 9, 2008 Amestec sarac, verifica sonda lambda (daca are)Avans mare (greu la o masina cu injectie...) Link spre comentariu
danyiel_22 Postat August 11, 2008 Autor Partajează Postat August 11, 2008 da dar cate odata isi tine relantiu pe benzina (pe gaz nu am nici o problema merge mai bine ca pe benzina isi tine relantiu tot)cateodata daca fac foarte multi km cu ea odata 400-800km nu mai merge nici sa o pornesc pana nu ii scot fisa si o tin scoasa vreo 1 minut dupaia o bag la loc si porneste fara probleme :smt021 :smt021 :smt021 ce o avea ca nu imi dau seama :smt022 :smt022 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum