seby Postat Iulie 14, 2008 Partajează Postat Iulie 14, 2008 cum pot sa transform un curent de 12v in unu de 4,5v --pt a alimenta un cd player la bateie de masina--o schema sa ma ajutati sau ce credeti voipls help Link spre comentariu
Dr.L Postat Iulie 14, 2008 Partajează Postat Iulie 14, 2008 1)tensiunea se masaoara in volti,curentul in amperi2)lm317,mai departe cauta aici,pe google etc---imposibil sa nu gasesti ce ai nevoie,dar cauta Link spre comentariu
ratza Postat Iulie 14, 2008 Partajează Postat Iulie 14, 2008 Dac? e CD player portabil, din ?la de dinainte de genera?ia mp3 po?i pune lini?tit 7805. Merge f?r? probleme. Link spre comentariu
seby Postat Iulie 15, 2008 Autor Partajează Postat Iulie 15, 2008 nu te supara dar poti sa fii mai explicit cu treaba aia cu 7805-ce este asta----sunt incepator si nu stiu la ce te referi Link spre comentariu
ratza Postat Iulie 15, 2008 Partajează Postat Iulie 15, 2008 LM7805 e un stabilizator de tensiune pozitiv?, monolitic, de 5V. În link g?se?ti foaia de catalog, cu toate preciz?rile necesare. Dac? nu ?tii englez?, îmi spui ce anume te intereseaz? ?i î?i traduc. LM317 este asem?n?tor, difer? semnifica?ia pinilor ?i asigur? o tensiune reglabil?. http://cache.national.com/ds/LM/LM7512C.pdf Link spre comentariu
seby Postat Iulie 16, 2008 Autor Partajează Postat Iulie 16, 2008 si la ce pret este acest stabilizator de tensiune ---o sa caut la un magazin de electonica din oras de la mine--ms pentruajutor Link spre comentariu
seby Postat Iulie 16, 2008 Autor Partajează Postat Iulie 16, 2008 doar atata pana intr un leu--si cum ar trebui sa cer la magazin specializat--sau tu de unde esti poate imi trimiti tu unu;) Link spre comentariu
ratza Postat Iulie 16, 2008 Partajează Postat Iulie 16, 2008 Îi spui ?luia sau ?leia la magazin: "Vreau ?i eu un LM7805". Eu unul nu mi-a? muta curu' pîn? la po?t? doar ca s? trimit a?a ceva. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu