Dr.L Postat Martie 6, 2009 Partajează Postat Martie 6, 2009 ms pt lamuriri icon_jook Link spre comentariu
Vizitator Mythica Postat Martie 7, 2009 Partajează Postat Martie 7, 2009 Pt schema respectiva cat si pentru cea cu uC nu trebuie activat nimic prin OBD, pur si simplu te conectezi la pinul B4 al UCH-ului. Link spre comentariu
Sandu Magnatu Postat Martie 7, 2009 Autor Partajează Postat Martie 7, 2009 Nu stiam ca esti si pe acest forum. mai am o mica nelamurire: as mai putea folosi in paralel si butonul ce il am? sau nu ar functiona in paralel cu uch-ul? si ar trebui sa pun siguranta dupa ce iese din uch? sau uch-ul are semnalul in impulsuri si da comanda scurta ca la deschiderea usilor? Multumesc Link spre comentariu
Vizitator Mythica Postat Martie 7, 2009 Partajează Postat Martie 7, 2009 O sa functioneze si butonul existent de pe consola centrala tot la a 2-a apasare. Butonul da comanda in UCH, nu direct la actoatoare. Nu e nevoie de siguranta, UCH are siguranta pe intrare. Link spre comentariu
Sandu Magnatu Postat Martie 7, 2009 Autor Partajează Postat Martie 7, 2009 Deci in mufa P1 vine la pinul B4 nu? o problema ar fi ca nu am papuci pt mufa...nu se pot folosi papucii din mufa iso de casetofon? ca imediat macelaresc una. Ar fi indicat sa scot borna plus de la baterie inainte sa scot mufa? Te cam stresez dar nu vreau sa fac vreo prostie. Link spre comentariu
Vizitator Mythica Postat Martie 8, 2009 Partajează Postat Martie 8, 2009 Da, pinul B4 de la mufa P1. Nu iti trebuie papuci , acolo deja este conectat firul spre actuatoare, deci te conectezi pe firul respectiv. Este suficient sa scoti siguranta de la UCH. Link spre comentariu
Sandu Magnatu Postat Martie 11, 2009 Autor Partajează Postat Martie 11, 2009 Am facut circuitul si l-am testat la o sursa reglabila si am observat ca daca dau semireglabilul pe 10k ii trebuie o tensiune timp de 2sec sa aclanseze releul. L-am montat pe masina si trebuie sa dau semireglabilu pe 3k sa pot deschide portbagaju, si asa trebuie sa apas rapid pe butonu, intrebarea mea este: daca pun un condensator pe alimentarea releului sa ramana incarcat putin sa las macar o secunda intre apasarea butonului de deschidere? sau o sa ramana releul aclansat prea mult si o sa se arda actuatorul? te rog daca poti raspunde acum ca acuma il mesteresc la masina. Mersi Link spre comentariu
Sandu Magnatu Postat Martie 13, 2009 Autor Partajează Postat Martie 13, 2009 L-am montat pe masina si am pus semireglabilul la 3k si am mai pus un condensator de 4700uF pe bornele bobinei releului sa fie un delay de o secunda intre apasarile butonului de deschidere si am lasat si push-butonul ce l-am avut inainte, deci acum pot deschide porbagajul din 3 locuri. Mythica. Link spre comentariu
Felis Postat Martie 24, 2009 Partajează Postat Martie 24, 2009 L-am montat pe masina si am pus semireglabilul la 3k si am mai pus un condensator de 4700uF pe bornele bobinei releului sa fie un delay de o secunda intre apasarile butonului de deschidere si am lasat si push-butonul ce l-am avut inainte, deci acum pot deschide porbagajul din 3 locuri. Mythica.Daca vreti o solutie mai eleganta de comanda a unor elemente care ofera si protectie la scurt sunt switchurile electronice pe mosfet din seriile BTS,610,620, (acum toate autoturismele din generatie noua incep sa le utilizeze pe scara larga de la sistemul de iluminat pana la inchiderea centralizata)(BTS 610 este cu iesire pe 2 mosuri separate.BTS620 e cu o singura iesire) Link spre comentariu
Sandu Magnatu Postat Aprilie 7, 2009 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2009 Sa nu mai deschid un topic nou inutil postez aici...am un cd player pe logan Pioneer si am pus un condensator si o dioda pe +contact sa nu mai intrerupa playerul cand mut contactul. La casetofonul ce a fost din fabrica aveam o temporizare incorporata de 20 de minute parca, dupa ce taiam alimentarea cu +contact se oprea casetofonul dar il puteam porni de la buton si se oprea in 20 de minute si as vrea sa pun si la Pioneer o temporizare de minim 10 minute sa mearga fara cheie si sa decupleze automat dupa 10min. Am gasit o schema cu 555 si nu stiu ce as putea face cu butonul de reset din schema. Ma puteti lamuri daca este buna schema pentru ce vreau eu? Mentionez ca firul +contact este numai de comanda, contactul de forta fiind facut prin +permanent din cate a masurat cineva, eu personal nu am masurat inca. Multumesc Link spre comentariu
Sandu Magnatu Postat Aprilie 8, 2009 Autor Partajează Postat Aprilie 8, 2009 Nimeni nimic? :cry: haideti va rog. Link spre comentariu
Vizitator edy28 Postat Martie 3, 2012 Partajează Postat Martie 3, 2012 salut ,puneti si o schema cu releul cum la-ti legat Link spre comentariu
Vizitator edy28 Postat Martie 3, 2012 Partajează Postat Martie 3, 2012 ce e uch ? Link spre comentariu
Vizitator Adrian23 Postat Aprilie 11, 2012 Partajează Postat Aprilie 11, 2012 Sal,.....cine are schema de la modulul de comanda pt deschiderea portbagajului de la telecomanda???Mersi !!!! Link spre comentariu
Vizitator mr_ionutzz Postat Mai 19, 2012 Partajează Postat Mai 19, 2012 detalii deschidere portbagaj http://www.daciaclub.ro/index.php?showt ... &p=3433291 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum