Vizitator knupz Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 Nu am fost atent si cand am pus plusul fiind ultimul cablu ramas sa il conectez,am atins carcasa statiei si a facut un scurt ceva de numai vrea sa porneasca sub nici o forma,sigurantele sunt ok,am desfacuto m-am uitat pe placa nimic dubios,condensatorii sunt ca noi,nici urma de arsura pe nicaieri,am puso si direct la baterie nimic.La masina dupa acel scurt mi sa ars o siguranta(abs,vsa si servo directie),nu stiu ce legatura avea dar ma rog.Daca aveti vro idee de ce sa intamplat va ascult cu cel mai mare drag sau poate imi recomandati unde sa ma duc cu ea.Statia este un kenwood clasa D care scoate 900W RMS la 2 ohm,e pacat de ea Link spre comentariu
Stefan Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 plusuk de la baterie a atins carcasa statiei ? verifica daca minusul statie este pe carcasa (normal asa trebuie ). daca minusul statiei e pe carcasa nu trebuie sa fie probleme la statie deoarece scurtul a fost pe masina .verifica cu mare atentie prezenta tensiuni de 12V cu un bec pe alimentarea statiei ! Link spre comentariu
ionut20 Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 de asta se leaga mai intai firul de plus si mai apoi minus .... din ce oras esti? Link spre comentariu
Vizitator knupz Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 din bucuresti,sunt constient cum se leaga,ma descurc cat de cat dar marea mea problema e ca ma grabesc si de aici fac unele greseli.Da plusul a atins carcasa metalica a statiei,din cate imi amintesc cand am desfacuto,singuriile legaturi dintre carcasa si amplificatorul se face prin radiatoare.Am pus bec pe plus si minus la statie cu cabluriile puse si becul se aprinde,am mai pus si statia direct la baterie,tot nimic.Va multumesc tuturor care incercati sa ma ajutati.Daca se doreste se poate atasa niste poze cu placa/statia pentru o mai usoara parere. Link spre comentariu
Stefan Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 pai deci nu ai pe carcasa minus ! cel mai probabil (daca nu ai minusul pe carcasa statiei - ceea ce imi pare o mare porcarie) finalii au crapat Link spre comentariu
Jimmy Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 stiu ca suna cam tampit, da statia nu are si intrare REMOTE? acolo ar trebui sa primeasca 12V ca sa porneasca Link spre comentariu
Vizitator knupz Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 a au remote,am verificat tot.Radiatoarele respective sunt tinute pe placa prin intermediul unor sigurante sau diode,nu stiu sigur ce sunt,acestea sunt lipite pe placa de baza.Pe ele scrie N 5B FRH20A20,pe altele K3662 iar altele mai mari W34NB20 CC0k5 MARK 510.Aceste diode sau ce or fi sunt prinse cu ajutorul unui surub pe radiator,observ ca nu are cum sa conduca curent,de pe radiatoare care acestea sunt prinse pe carcasa,in urma scurtului.Concluzia mea,curentul nu a ajuns pe placa de baza.Am atasat o poza cum arata.Dar am vazut ca 2 din suruburiile care prinde placa inauntru pe carcasa totusi au contact pe placa de baza cu ajutorul a doua tablite(care seamana cu niste saibe) care sunt lipite pe placa de baza,aceste saibe vad ca in locul unde nu strange surubelu au o culoare mai inchisa(a arsura ?) si ele sunt crapate pe mijloc(ambele) in zig zag.Nu cred ca au rolul de sigurante pt ca ele tot se unesc la lipitura pe ceealalta placa.Poze nu am cum sa pun acum ca sunt la munca insa pe seara sigur le fac upload.Sper ca ati inteles ceva din ce am "descris"va salutNu e nici unul dintre voi din BUC ? ca sa se uite la ea mai atent... Link spre comentariu
Stefan Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 sa iti zic eu ce am inteles: aia din poze sunt tranzistorii finale de putere, deci nu diode sau sigurante. alea care tu zici ca seamana cu niste saibe poate sunt chiar saibe grower (sau cum se numesc) impotriva slabirii surubului.verifica ce ai pe carcasa: plus/minus? (trebuie sa fie ceva)depanarea nu se poate face numai prin descriere organoleptica . Link spre comentariu
Vizitator knupz Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 cum verific ce am pe carcasa ? la electronica nu ma pricep. Link spre comentariu
Blind Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 Mister, verifica sigurantele care sunt puse pe statie, apoi verifica siguranta de la cablul de alimentare, se gaseste la capatul din apropierea bateriei (daca n-ai pus....pune data viitoare). Din cate stiu, fiecare statie are cate-o siguranta pe ea, pune mana si verific-o. Link spre comentariu
Vizitator knupz Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 Nu am fost atent si cand am pus plusul fiind ultimul cablu ramas sa il conectez,am atins carcasa statiei si a facut un scurt ceva de numai vrea sa porneasca sub nici o forma,sigurantele sunt ok,am desfacuto m-am uitat pe placa nimic dubios,condensatorii sunt ca noi,nici urma de arsura pe nicaieri,am puso si direct la baterie nimic.La masina dupa acel scurt mi sa ars o siguranta(abs,vsa si servo directie),nu stiu ce legatura avea dar ma rog.Daca aveti vro idee de ce sa intamplat va ascult cu cel mai mare drag sau poate imi recomandati unde sa ma duc cu ea.Statia este un kenwood clasa D care scoate 900W RMS la 2 ohm,e pacat de eamister,am scris in primul post. Link spre comentariu
Stefan Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 ma parca sunteti copii :smt005 ce "mister" ! normal ce e mister cand eu imi dau cu presupusun fara sa cunosc modelul exact de statie si cand omul nu e familiarizat cu electronica. Blind omul zice ca a verificat sigurantele si ca are 12V 100% pe statie deoarece a verificat cu un bec .ce ne complicam atata: esti sigur ca statia a mers de la bun inceput ? (sau ca tu ai mai pornit-o - deci sti exact cum !)daca DA, alimenteaza statia normal adica plus la plus si minus la minus ! iei un bec de 12V pui un fir al lui pe plus si celalalt pe carcasa (daca lumineaza normal inseamna ca ai minus pe carcasa) sau pui un fir pe minus si celalalt fir pe carcasa si vezi ce face (lumineaza deci ai plua pe carcasa). metoda mea e din antichitate de cand nu se descoperise aparatul de masura (ohmetru) . mai bine ne spune cineva daca are minusul pe carcasa (sincer eu nu am vazut statii de ct cu minusul pe carcasa dar mai sunt si izolate total)daca ai pe carcasa minus teoreti nu are ce sa pateasca statia oricate scurturi ai face pe ea (poti sa si sudezi).a si era sa uit ! sper ca nu esti Sir_KnupSkull de pe un alt forum ! pentru ca esti convins ca statia e dusa ceea ce e si foarte probabil ! (chiar nu ai gasit pe nimeni ! ) Link spre comentariu
Vizitator knupz Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 ok o sa incerc chestia asta sa aflu ce am pe carcasa.Am dato jos ca am testat o statie a unui amic la mine pe masina,dupa care am puso la loc pe a mea,deci statia a mers,mai precizez faptul ca am montat zeci de statii,ma descurc cat de cat,mai prost stau cu electronica in amanunt.Atasez mai jos niste poze sub format .rar cu ea desfacuta, modelul este KAC 9125D de KENWOOD.si da,mai sunt inregistrat pe cateva forumuri ca Sir_Knupskull. Link spre comentariu
Stefan Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 pe radiatorul ala mare sunt tranzistoare dar si diode ! insa toate sunt izolate fata de radiator. Link spre comentariu
Vizitator knupz Postat Iulie 10, 2008 Partajează Postat Iulie 10, 2008 am incercat in seara asta faza cu masa,nici minus nici plus nu am pe carcasa :smt012 asta ce inseamna ? :prayer: Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum