Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

PROBLEME LA UN HDD SEAGATE

Vizitator create_my_ownp

Postări Recomandate

Vizitator create_my_ownp

salut mi-am cumparat si eu un hdd seagate 500 gb sata si nu merge cand il bag...il pun pe slave.. etc mi-l vede windowsul acolo device manager/disk drivers dar in rest nimic ca sa mil vada ca partitie...si imi arata ceva diferit de celelalte:

Posted Image

astept raspuns ms mult

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ghimpe--

2

• hugo

1

• Mihai78

1

Top autori în acest subiect

Hugo are dreptate, hardul trebuie intai "initializat", partitionat si formatat ca sa poate fi folosit. Toate astea se fac usor din Disk Management.

Link spre comentariu
Vizitator create_my_ownp

Hm... Run compmgmt.msc si apoi Disk Management. clar sunt incepator ma-ati luat tare deci dau run in cmd sau cum scz da sunt cam noob dak e sa imi explicati mai clar putin unde gasesc si disk managementms mult

Link spre comentariu

Start -> Run, acolo scrii "compmgmt.msc" si apesi Enter. Computer Management -> Storage -> Disk Management.Acolo ar trebui sa vezi si noul tau HDD. Windowsul o sa te intrebe ceva de genul: vrei sa "initializeze" hdd-ul? Ii dai OK, si apoi fie iti faci mai multe partitii pe HDD, fie una mare cat tot HDD-ul si ii dai format (preferabil NTFS).Cam atat. Spor.

Link spre comentariu
Vizitator create_my_ownp

ms foare mult a mers faceti o treaba excelenta cu forumul acesta l-am gasit din greseala cautand un raspuns..si iata ca a venit tineti-o tot asa cred ca sunteti singurul forum de genul acesta specializat

Link spre comentariu