Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

H2O powered car


Vizitator yo9hnh

Postări Recomandate

Nu inteleg despre ce vorbiti.Eu am prezentat rezultate reale si experimentale care vorbesc de la sine ca se merita si acum incercati sa ma convingeti ca defapt economia a aparut din cauza conditiilor meteo sai mai stiu eu ce cauza... Ca dvs aveti doar parere teoretica (ipoteza mai exact) despre HHO nu inseamna e e si corecta. Eu prefer sa verific parctic ipotezele spre deosebire de Dvs care se bazeaza doar pe supozitii si zvonuri. Cand o sa va montati o celula HHO o sa va ascult cu atentie.Si economia am obtinut-o fara nici o remorca si chiar fara PWM..

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 148
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • aureliu67

    41

  • mișa

    34

  • nickrvl

    13

  • validae

    9

Am specificat ca am verificat consumul masinii de pwste 15 ori inainte..Nu-mi spuneti de vant ca sunt aberatii.Inainte aveam acelasi consum, atunci nu era vant?Apropo.. Aici vantul chiar este o raritate.. Va mentineti punctul de vedere fara sa verificati.. Nici macar nu doriti sa admiteti ca e posibil.. Asta deja e ignoranta.. Dar ramaneti la parerea voastra.. Si disparitia trepidatiilor si imbunatatirea functionarii motorului se datoreaza cui? Nu cumva lui Sfantul Petru?

Link spre comentariu

Daca nu era nici un efect trebuia sa se mareasca cinsumul cel putin proportional cu consumul curentului electric (15-20A). Am postat aici pentru cei care vor sa stie adevarul nu pentru cei care se inchina zeului NUSEPOATE!

Link spre comentariu

Daca observi aici eu desvolt acest proiect de mai mult de un an.. Vezi postarea mea in legarura cu PWM..Cand faci un proiect comercial il realizezi in timp scurt.. Plus ca nici nu am cum sa comercializez asa ceva din simplu motiv ca departe de romania..Asa ca iar presupuneri nefondate.. Eu can fac ceva nu ma gandesc la bani. La fel cum am facut toate proiectele. Unele din ele finalizate.. Ati vazut o postare macar ca eu sa vand ceva din ce am realizat? TOTUL ESTE ABSOLUT GRATIS!! Asa cum am fost ajutat de unii electronisti gratis la fel ajut si eu gratis pe cei interesati.Nu judecati alte persoane dupa cum sunteti Dvs ca nu toti va sunt asemanatori

Link spre comentariu

Asa sa faci. Cind pacalesti o persoana, sa nu te gindesti prea mult la ea. :freaza: Super!!!!! Ultra!!!! Dom'le esti bun (la gunoi)!!!Doar nu ne crezi ca suntem atit de prosti incit sa credem minciunile ce ni le-ai spus inainte.

Link spre comentariu

Colegul Aureliu, eu am să vorbesc în numele meu, de ceilalţi colegi nu ştiu prea multe, dar faptul că ne sînt colegi de forum, că au anumite convingeri ce reies din postările lor,mă fac să cred că sînt asemenea mie, dar şi dvs.Aici nu-i vorba de ignoranţă şi nici de te miri ce gînduri ascunse sau rea voinţă. Nici măcar de ce se cheamă invidie, pur omenească, nu-i vorba. Chiar nu avem nimic de cîştigat din asta şi nici nu sîntem în slujba a mari concerne de extracţie sau prelucrare a petrolului, cel puţin eu sînt muritor de rînd şi nu am motive să cred că ceilalţi colegi ar purta alt hram.Eu m-am legat de teste, de acelea pe viu, şi am zis că nu au nici o relevanţă. Cîndva am lucrat la un centru de reparaţii capitale pentru motoare. După fiecare RK, fiecare motor era rodat, şi în acelaşi timp testat, pe banc nu în brazdă. Mai ştiu de acolo că ceea ce numim generic benzină sau motorină, este o zamă ce teoretic se încadrează în anumiţi parametri, sau cel puţin ar trebui să se încadreze. Ei bine, în acei ani, cînd statul nu obişnuia a-şi fura singur căciula, zama asta nu se încadra în limitele de toleranţă, azi însă, cînd mult prea mulţi îndeamnă a fura căciula, zama asta am convingerea că prezintă mari fluctuaţii de la standard. Deci testele dvs, alături de vînt şi alte cele,sînt afectate şi de calitatea combustibilului, în bine sau în rău, cum dvs nu aţi avut control asupra calităţii, în nici unul din teste, valorile obţinute nu-s de încredere, nu-s de referinţă.Colegul Skaarj s-a lăudat că a stricat două chiulase într-un sfîrşit de săptămînă, chiar credeţi că e motiv de laudă? Evident că nu e, el a mărturisit asta pentru a nu îndemna şi alţii a merge pe un drum închis, un drum presărat cu pagubă. Să-l acuzăm pe el de intenţii ascunse? Ba bine că nu. Din ividie putea să lase şi pe alţii a-şi distruge maşina, el totuşi nu a făcut-o, ne-a spus ce ne aşteaptă. Ista-i un motiv de a ne chiti mai bine cînd îndemnăm la experimente, dar şi atunci cînd afirmăm că ceilalţi ne sînt împotrivă.

Link spre comentariu

@aureliu67 -bun, la partea cu vantul e cum zici tu.Dar de ce ai ingnorat afirmatia cealalta din mesajul meu?

Poate cu carburatorul reglat corect sa scada consumul fara ajutor...

Mai exact, e posibil ca instalatia asta sa suplineasca reglajul corect al carburatorului. Adica, dupa ce-l reglezi, sa nu mai scada consumul asa semnificativ.Apropo de reglaje (gresite): daca scazi avansul din delco, poti reduce consumul cu 0,5-1%, in oras. Dar nici motorul nu va mai trage prea bine, va porni mai greu etc.. Dar consumul scade!
Link spre comentariu

Cind pacalesti o persoana, sa nu te gindesti prea mult la ea. :freaza: Super!!!!! Ultra!!!! Dom'le esti bun (la gunoi)!!!

Iarasi vorbesti utandu-te in oglinda... Vad ca esti egocentrist- vorbesti doar despre tine..Cu asta am terminat postarile aici ca deja sunt cateva persoane care incearca sa ma enerveze.. Si le enerveaza cand adevarul contrazine parerile lor gresite. Deci cine e interesat de rezultate reale-le are. Cine cauta cearta pe forum sa se duca in alta parte si sa nu polueze forumul cu aberatii. Economia desigur ca e mai mica decat ma asteptam (speram la 20%) insa oricum treaba este eficienta. Indiferent ca va place asta sau nu va place! daca doream sa pacalesc o faceam mult timp inainte si nu dupa atata timp de la inceputul experimentelor. Eu am instalatia , e montata si o voi folosi in continuare indiferent ca va place sau nu. Cine doreste informatii - le va primi GRATIS, ca orice am facut pana acum. Cui nu ii convine sa nu mai citeasca postarile de aici si basta.. Sa se ocupe de proiectele de care sau ocupat pana acum in continuare.Ma mira ca nu ati incercat sa spuneti si ca soba mea care functioneaza pe ulei ars, si concentratorul solar produc frig in loc de caldura.. Nu mar fi mirat deloc/.. :ras: Vad ca cineva imi sterge postarile care nu au nimic jignitor in ele ci doar adevar De ce vreti sa scundeti adevarul?Motrorul merge foarte bine, am precizat ca merge chiar mai bine si mai stabil decat inainte,
Link spre comentariu

Intre timp cineva a mai postat o intrebare care a fost stearsa dar o sa raspund pt ca eu am vazut-o.Sistemul este cel mai primitiv, doar o celula HHO simpla, de tip uscat comandata prin un releu din cabina.Deasupra celulei se afla reservorul cu electrolit NaOH dar diluat ( conc. de zeci de ori mai mica decar era recomandata pe forumuri). Nu pot spune exact concentratia pt ca am diluat-o in mod drastic, ca sa aduc consumul celulei la 15-20A fata de 45-50 la inceput. Inainte de intrare in filtrul de aer a amestecului exista un barbotor iat la iesirea din barbotor o supapa de sens pentru a taia flacara in caz de..... Desi nu sa intamplat sa stranute masina niciodata in acesti 4 ani am considerat ca nu exista prea multa precautie.Am vazut cum bubuie amestecul in experimentele anterioare. Deci dupa parerea meapersonala,daca ceva nu ar fi mers bine, ar fi mers spre merirea consumului cum am mai specificat doar datorita consumului de curent. La fel se putea spune si despre calitatea benzinei, care putea la fel de bine sa fie mai rea.Oricum testele abia au inceput. Si mai ales am de umblat la reglaje, desi la carburatoarele japoneze e o aventura extrem de riscanta sa faci asta.. Cel putin la modelul meu de masina.

Link spre comentariu

.... Deci dupa parerea meapersonala,daca ceva nu ar fi mers bine, ar fi mers spre merirea consumului cum am mai specificat doar datorita consumului de curent. La fel se putea spune si despre calitatea benzinei, care putea la fel de bine sa fie mai rea.Oricum testele abia au inceput. Si mai ales am de umblat la reglaje, desi la carburatoarele japoneze e o aventura extrem de riscanta sa faci asta.. Cel putin la modelul meu de masina.

Nu-i musai ca totul să meargă spre rău, spre mărirea consumului. Noi pornim de fapt de la un consum al unei maşini cu carburaţia nu tocmai reglată, colegul Dr.L a insistat pe asta nu din rea voinţă ci pentru faptul că e un aspect ce trebuie luat în calcul. Printr-un mic adaos de HHO ( dvs singur aţi spus că celula merge cu electrolit mult diluat, asta pentru reducerea consumului de curent, deci şi cantitate mai mică de HHO), puţina cantitate de HHO, cred că, a fost de natură a modifica cifra octanică a combustibilului, astfel încît să ajungă motorul a funcţiona perfect cu actualul reglaj, chiar dacă el, la funcţionarea numai pe benzină nu este tocmai optim.Deocamdată, urmărind un curent redus în electrolizor, aţi avut parte de lucruri bune, chiar dacă nu de o reducere de combustibil aşteptată.Ca să reduceţi consumul de benzină mai mult decît acum, sigur va trebui a-i da motorului mai mult HHO, în acel moment o să trceţi prin cele ce a trecut colegul Skaarj, dar asta e, e dreptul dvs să experimentaţi.
Link spre comentariu

Pentru motorul meu cantitatea necesara de HHO este de 0,8-0,9 litri /minut pentru motor de 1,3litri, pe care am obtinut-o prin dilutii consecutive.Am redus amperajul ca sa scad productia de HHO care era peste cantitatea necesara. In mod normal asta era functia PWM-ului

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări