validae Postat Martie 2, 2013 Partajează Postat Martie 2, 2013 Si un mesaj personal( ca sa il vada toata lumea) pt domnul validae. Consider ca moderatorii ar trebui sa sterga conturile unor astfel de membri, care au atitudine discurajatoare. Forumurile au scopul sau tocmai incurajarea oamenilor cu initiativa. Scuze, domnule Aurelius67 dar nu sunt pentru incurajarea oamenilor in experimente periculoase si mai ales ilegale pe autoturisme.V-ati pus problema ce urmari pot avea asemenea improvizatii, atunci cand ceva va merge rau tocmai in trafic ? Sunt forumuri si de anarhisti, constructori de explozibili, etc, nu dau nume. Si ei incurajeaza pe cineva, nu credeti ? Nu cred ca trebuie sa incurajezi orice, in orice conditii, fara sa te gandesti la consecinte.Deci dupa parerea dumitale, nu trebuie sa atragi atentia cuiva ca face ceva periculos, ca-l critici ? Sanatoasa gandire !!! Link spre comentariu
aureliu67 Postat Martie 2, 2013 Partajează Postat Martie 2, 2013 Prin ce ai scris mai sus demonstrezi ca nu ai studiat absolut deloc cum functioneaza un sistem HHO. Ne lansam in afirmatii "periculoase" fara sa stim despre ce este vorba. Multi spuneau si ca gaselnita mea de a avea aer gonditionat gratis, cu propan e periculoasa.. Dar defapt uitau ca rezervorul cu benzina e bomba de sub masina..Sunt multe de comentat. dar incurajarea si mai ales perseverenta este cheia progresului. Domnul skaarj se confrunta su aceiasi situatie prin care a trecut Tesla. Dar sunt sigur ca acul Tesla estte recunoscut pe cand atunci.... spuneau ca face chestii mortal de periculoase.. Orice progres are partile lui "periculoase". Primordial este reusita. Ca in privinta sigurantei deja e usor sa lucram si o poate face oricine. Una este sa nu incurajezi si cu totul alta esta sa critici fara sa ai o contributie in domeniul respectiv.. doar ca nu va convine ideea.. Considera munca domnului drept hobby "periculos". O face pentru noi in final.. Link spre comentariu
validae Postat Martie 2, 2013 Partajează Postat Martie 2, 2013 Am tot respectul pentru cei ce au realizat ceva in domeniul energiei alternative. Si eu as vrea sa reduc cheltuielile cu combustibilul la masina, ca nu ma dau banii afara din casa.Si de 6 ani am masina pe GPL, se cunoaste la cheltuiala. Recunosc, se uzeaza tobele mai des, din cauza cantitatii mai mari de apa rezultata din ardere.Dar e o solutie pe care o recomand oricui fiind probata in timp si de mine.Cand o alta solutie,poate chiar cea de care s-a vorbit in acest topic, va fi probata ca eficienta si sigura, nu voi ezita s-o folosesc. Link spre comentariu
aureliu67 Postat Martie 2, 2013 Partajează Postat Martie 2, 2013 Acum recunosc ca deja discutia devine mult mai placuta. Scuze pentru duritarea mea.. Sunt sincer si nu ezit a-mi expune parerea, motiv pentru care am avut multe neplaceri.. Insa sar peste asta cand consider ca merita Link spre comentariu
aygun Postat Martie 2, 2013 Partajează Postat Martie 2, 2013 Cu permisiunea lui @skaarj postez link catre pozele sale : http://www.webhtb.ro/aygun/skaarj/poze/ Toate pozele le-am modificat si poarta watermark avatatrul lui @skaarj . Filmuletul este aici : http://www.webhtb.ro/aygun/skaarj/x_mot ... _final.avi Tin sa ii multumesc pe aceasta cale lui @skaarj pentru amabilitatea de a impartasi cu noi intreaga operatiune . O ultime mentiune legata de poze si fil ar fi ca in barbotoru final este amestec apa+alcool izopropilic. A explicat @skaarj de ce ! Sa aveti spor la vizionat ! Link spre comentariu
aureliu67 Postat Martie 2, 2013 Partajează Postat Martie 2, 2013 la mine nu merge sa se descarce.. :cry: Link spre comentariu
aureliu67 Postat Decembrie 11, 2013 Partajează Postat Decembrie 11, 2013 CONDITII LEGALE pt utilizare echipamente HHOAcest tip de echipamente nu se afla pe lista de echipamente ce necesita omologare sau certificare. Registrul Auto Roman poate elibera, la cerere, un document care stipuleaza acest lucru. Documentul se refera la un echipamente oxihidrogen generic. Link spre comentariu
puriu Postat Decembrie 15, 2013 Partajează Postat Decembrie 15, 2013 Cine are la dispozitie muuulta energie electrica (tramvai, troleibuz, automobil electric, etc.) foloseste un motor electric cu randament de 80% si nu un electrolizor plus un motor termic cu randament total de 20%. Link spre comentariu
aureliu67 Postat Ianuarie 1, 2014 Partajează Postat Ianuarie 1, 2014 Astazi am umplut 5 baloane cu amestec HHO din celula de hidrogen si le-am detonat la inaltime. in loc de fitil am folosit sfoara de bumbac impregnata cu parafina fierbinte (are functie de inhibitor) si apoi fitilul inmuiat in cherosen. Balonul sa ridicat timp de cateva minute si flacara aproape ca nu se mai observa pe fundalul cerului de noapte. Explozia a avut loc la inaltime impresionanta, iar sunetul a ajuns peste 3-4 secunde dupa se sa observat explozia. Deci prin lungimea adecvata a fitilului putem sa calculam timpul aproximativ.Daca doriti explozie peste 15-20 secunde de la lansare e destul doar fitil de 50cm impregnat cu cherosen. Va asigur ca dupa asta veti dori sa folositi parafina , ca sa nu treziti curiozitatea vecinilor.. Link spre comentariu
aureliu67 Postat Ianuarie 11, 2014 Partajează Postat Ianuarie 11, 2014 Vreau sa va aduc la cunostinta cu primele teste ale mele in legatura cu montarea celulei de hidrogen pe masina mea.Testarea sa facut pe autostrada cu viteza constanta intre 100-110km/ora pe o distanta de 117 kmAm o masina Mazda familia japoneza 1,3 litri motor, insa nu este reglata carburatia cum trebuie din cauza specialistilor de aici.In oras, inainte de instalarea celulei, consuma 13 litri la 100km si 7,2 litri la 100km pe autostrada (testarile sau facut de mai multe ori).Dupa montarea celulei HHO (fara PWM) consumul sa redus.Deci am parcurs pana la aeroport si inapoi 117 km si am consumat 8 litri ce corespunde unui consum de 6,8 litri/100km la automobil cu carburatie.Am inteles ca la cele cu injectie e mult mai eficient.Deci, drept dovada celor care criticau ideea folosirii HHO, economia nu este un mit. Nu am postat nimic pana nu m-am convins si eu.O sa spuneti ca e prea putin ca sa merite..Poate e putin dar e economie.O sa spuneti ca masia e dereglata ca consuma mult in oras-stiu si asta. Insa aceste lucruri sunt deja subiectul unei alte discutii. Sunt convins ca daca era cu reglajele din fabricatie rezultatele erau si mai bune.Vreau neaparat sa mentionez ca motorul merge mult mai stabil acum.Daca inainte la o anumita turatie motorul tremura(trepidatii), acum merge foarte bine.Sunt multumit.Urmeaza sa montez electronica, carei nu-i dau de cap. Mai exact am 2 PWMuri dar modulele de putere ard mereu Link spre comentariu
vfp_mihai Postat Ianuarie 12, 2014 Partajează Postat Ianuarie 12, 2014 aurelian din ce este cmpus mai exact sistemul , ceva poze daca se poate , detalii tehnice , e facut de tine sau nu? Link spre comentariu
rasputin Postat Ianuarie 12, 2014 Partajează Postat Ianuarie 12, 2014 Legat de experimente, teste şi alte cele, îndemn a zice şi eu.Oricît de la îndemînă ar fi aşa zisul test pe viu, adică testarea pe o maşină în trafic, valoric, mai bine zis ca element de reper, nu are nici o relevanţă. Cei implicaţi sigur vă veţi supăra pe mine, e dreptul vostru, dar cifrele obţinute sînt departe de a fi reprezentative.Vorbiţi de carburaţie, ca şi reglaj, cei doi combustibili, adică benzina şi HHO, pretind reglaje total opuse.Benzina pretinde avans la aprindere, HHO cere înzîrziere, împreună depinde de proporţia lor în amestec.Practic prezenţa HHO în amestecul benzină aer, pînă la o anumită valoare, s-ar traduce prin mărirea cifrei octanice a benzinei. Cum motorul a fost construit pentru o benzină cu o anume cifră octanică, îndemn să cred că plusurile sau minusurile de la această valoare nu-i sînt chiar pe plac.Evident că nu am în clin şi mînecă cu domeniul HHO, cîndva am avut tangenţă cu motoarele şi cobustibilii clasici, multe poate nu mi-au rămas ca amintire, dar sigur nu-s dispuse a funcţiona cu cocteiluri.Colegul Skaarj, aici pe forum, e cel ce ştie cel mai multe despre domeniul HHO. El, undeva într-un post, afirma ceva de genul că în motorul clasic amestecul HHO nu are ce căuta. La această concluzie el a ajuns practic, eu îndemn să-l cred. Link spre comentariu
mișa Postat Ianuarie 12, 2014 Partajează Postat Ianuarie 12, 2014 Evident, nu are cum sa se imbunatateasca ceva. Considerind doar cantitatea de amestec de hidrogen si oxigen raportata la cantitatea de aer absorbita de motor in unitatea de timp observam cit de diluat e amestecul... Link spre comentariu
aureliu67 Postat Ianuarie 12, 2014 Partajează Postat Ianuarie 12, 2014 Pai am postat rezultatele care arata clar ca sa imbunatatit si functionarea motorului si sa redus consumul cu 6%, la motorul meu care are carburatia data peste cap.Consider ca la masinile puse la punct eficienta e de cateva ori mai mare Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 12, 2014 Partajează Postat Ianuarie 12, 2014 Si nu te-ai intrebat de ce nu a prins ideea asta, daca e asa minunata? Ca masini cu alimentare pe gaz se fac de ceva timp. Ca sa fie suficient HHO in admisia masinii ar trebui sa cari o remorca continand electrolizorul necesar.Nu neg ca exista un aport de energie acolo, dar e minuscul si toata tarasenia asta nu se justifica per total.Acum, fiecare e liber sa-si piarda timpul si banii cum vrea Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum