ALEKS Postat Iunie 25, 2008 Partajează Postat Iunie 25, 2008 Nu sunt chiar incepator in domeniu dar sunt foarte interesat de ajutor privind lipirea unor socluri PLCC-84 pe un cablaj dublu-stratificat. Se dau: - placa de baza dublu-stratificata cu gauri metalizate - doua socluri PLCC-84 si mai multe socluri AUGAT 40-pin Se cere: - cum lipesc soclurile pe fata TOP ? Cumva fludorul "curge" prin gaura metalizata de pe fata bottom pe fata top ? Multumiri, ALEKS Link spre comentariu
ratza Postat Iunie 25, 2008 Partajează Postat Iunie 25, 2008 Fludorul se cam duce prin gaurile metalizate, dar nu e o problema decit cind vine vorba de scos piesele. N-am prea inteles daca ai nevoie sa lipesti si pe top. Daca da, nu e nevoie atita timp cit trecerea este metalizata. Link spre comentariu
ALEKS Postat Iunie 25, 2008 Autor Partajează Postat Iunie 25, 2008 Cablajul este dublu-stratificat, gaurile sunt metalizate. Eu am nevoie de a lipi soclurile PLCC-84 si pe fata BOTTOM dar si pe fata TOP -- sunt trasee care se termina in gauri pe fata TOP. Deci ma pot baza pe metalizarea gaurilor pentru conexiunea TOP-BOTTOM. Daca gaurile nu ar fi metalizate exista vreo metoda de lipire ? PS: Nu ma intereseaza sa scot piesele, doar sa le plantez, intrucat am proiectat o placa de baza cu controller video VGA, interfata IDE, Chipset, etc. si acum doresc sa plantez soclurile spre a finaliza proiectul. Toate bune, ALEKS Link spre comentariu
ratza Postat Iunie 25, 2008 Partajează Postat Iunie 25, 2008 Daca gaurile nu ar fi metalizate exista vreo metoda de lipire ?Da, le lipesti si pe o parte si pe alta. In unele cazuri poate fi extrem de dificil, mai ales daca nu ai loc :weedman: Link spre comentariu
ALEKS Postat Iunie 25, 2008 Autor Partajează Postat Iunie 25, 2008 Sub soclurile PLCC-84 nu ai loc pentru varful letcon-ului (chiar si daca acesta are o grosime de 0.25mm cum este al meu). Deci nu exista solutie alta decat gaura metalizata.ALEKS Link spre comentariu
Postări Recomandate