Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sfat lipire socluri PLCC pe cablaj dublu-stratificat

ALEKS

Postări Recomandate

Nu sunt chiar incepator in domeniu dar sunt foarte interesat de ajutor privind lipirea unor socluri PLCC-84 pe un cablaj dublu-stratificat.

Se dau:

- placa de baza dublu-stratificata cu gauri metalizate

- doua socluri PLCC-84 si mai multe socluri AUGAT 40-pin

Se cere:

- cum lipesc soclurile pe fata TOP ?

Cumva fludorul "curge" prin gaura metalizata de pe fata bottom pe fata top ?

Multumiri,

ALEKS

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ALEKS

3

• ratza

2

Zile populare

Top autori în acest subiect

Fludorul se cam duce prin gaurile metalizate, dar nu e o problema decit cind vine vorba de scos piesele. N-am prea inteles daca ai nevoie sa lipesti si pe top. Daca da, nu e nevoie atita timp cit trecerea este metalizata.

Link spre comentariu

Cablajul este dublu-stratificat, gaurile sunt metalizate. Eu am nevoie de a lipi soclurile PLCC-84 si pe fata BOTTOM dar si pe fata TOP -- sunt trasee care se termina in gauri pe fata TOP. Deci ma pot baza pe metalizarea gaurilor pentru conexiunea TOP-BOTTOM.

Daca gaurile nu ar fi metalizate exista vreo metoda de lipire ?

PS: Nu ma intereseaza sa scot piesele, doar sa le plantez, intrucat am proiectat o placa de baza cu controller video VGA, interfata IDE, Chipset, etc. si acum doresc sa plantez soclurile spre a finaliza proiectul.

Toate bune,

ALEKS

Link spre comentariu

Daca gaurile nu ar fi metalizate exista vreo metoda de lipire ?

Da, le lipesti si pe o parte si pe alta. In unele cazuri poate fi extrem de dificil, mai ales daca nu ai loc :weedman:
Link spre comentariu

Sub soclurile PLCC-84 nu ai loc pentru varful letcon-ului (chiar si daca acesta are o grosime de 0.25mm cum este al meu). Deci nu exista solutie alta decat gaura metalizata.ALEKS

Link spre comentariu