Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Web design HTML - probleme compatibilitate browsere

yo9hnf

Postări Recomandate

Va salut !

M-am apucat si eu de un site in HTML si il scriu in Quanta Plus ( Linux ).

Mi-am facut cont pe 110mb.com .

yo9hnf.110mb.com

Eu verificam paginile create cu Opera. Frumos. Dar cu Mozilla apare poza din frameul de sus aiurea, mai mica, si daca o maresc cu lupa care apare, o face prea mare. De ce????

Poza are inaltimea de 70 px.

Ce ar trebui sa modific ca sa apara la fel frameurile pe orice browser?

Va multumesc !

PS : Stiu ca poate arata aiurea siteul dar....sunt si eu incepator :weedman:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• MifTy

2

• danb1974

1

• yo9hnf

1

• EmyRulz

1

Top autori în acest subiect

Si eu m-am chinuit in acest domeniu, si tu inca nu ai dat de mari probleme, sa vezi cum o sa fie cu Internet Exploreru! Apropos, inainte sa te apuci sa dezvolti o pagina web, uita-te mai intai care sunt preferintele de browser ale vizitatorilor. Pe Opera sunt f. putini, urmeaza Mozilla cu un procent mai mare dar tot IE este majoritar, deci sfatul meu este sa incerci sa dezvolti pentru browserul cel mai folosit ca apoi sa rezolvi problemele cu browserele mai putin utilizate.RoGeorge, de ce sa evite CSS-urile? E adevarat ca pot da cateodata mari batai de cap, dar sunt singurul mod de a separea structura de stil si daca aplicatia e mai complexa nu mai ai cum sa le eviti. Plus ca W3C le are ca standard deci e bine sa se obisnuiasca cu ele. Probleme cu browserele o sa ai mereu dar mai intotdeauna exista pe net o solutie pentru ca si alti oameni s-au lovit de ele.

Link spre comentariu

Evita CSS-urile.

... am impresia ca cineva, nu spun cine, n-a reusit sa invete CSS cum trebuie!!! :smt019@yo9hnf am impresia ca ai dat dimensiunile imaginii absolute, nu in procente...si vezi pe privat!!
Link spre comentariu

Evita CSS-urile.