yo9hnf Postat Iunie 21, 2008 Partajează Postat Iunie 21, 2008 Va salut ! M-am apucat si eu de un site in HTML si il scriu in Quanta Plus ( Linux ). Mi-am facut cont pe 110mb.com . yo9hnf.110mb.com Eu verificam paginile create cu Opera. Frumos. Dar cu Mozilla apare poza din frameul de sus aiurea, mai mica, si daca o maresc cu lupa care apare, o face prea mare. De ce???? Poza are inaltimea de 70 px. Ce ar trebui sa modific ca sa apara la fel frameurile pe orice browser? Va multumesc ! PS : Stiu ca poate arata aiurea siteul dar....sunt si eu incepator :weedman: Link spre comentariu
danb1974 Postat Iunie 21, 2008 Partajează Postat Iunie 21, 2008 In primul rind scrie cod valid (foloseste un validator cum ar fi http://validator.w3.org/ ca sa te verifici) si dupa ce ai mai putine erori decit numarul de rinduri mai povestim. Cit timp scrii povesti fiecare browser face ce poate. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 21, 2008 Partajează Postat Iunie 21, 2008 Evita CSS-urile. Link spre comentariu
EmyRulz Postat Iunie 22, 2008 Partajează Postat Iunie 22, 2008 Si eu m-am chinuit in acest domeniu, si tu inca nu ai dat de mari probleme, sa vezi cum o sa fie cu Internet Exploreru! Apropos, inainte sa te apuci sa dezvolti o pagina web, uita-te mai intai care sunt preferintele de browser ale vizitatorilor. Pe Opera sunt f. putini, urmeaza Mozilla cu un procent mai mare dar tot IE este majoritar, deci sfatul meu este sa incerci sa dezvolti pentru browserul cel mai folosit ca apoi sa rezolvi problemele cu browserele mai putin utilizate.RoGeorge, de ce sa evite CSS-urile? E adevarat ca pot da cateodata mari batai de cap, dar sunt singurul mod de a separea structura de stil si daca aplicatia e mai complexa nu mai ai cum sa le eviti. Plus ca W3C le are ca standard deci e bine sa se obisnuiasca cu ele. Probleme cu browserele o sa ai mereu dar mai intotdeauna exista pe net o solutie pentru ca si alti oameni s-au lovit de ele. Link spre comentariu