Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Schema cu MMC4069 help!

marius2006

Postări Recomandate

Salutare! Nu sunt incepator in electronica dar nu prea imi dau seama de anumite lucruri intr-o schema ca aleasta deoarece nu prea m-am jucat cu integrate numerice. Trebuie sa-mi fac schema aceasta din poza atasata pe un cablaj imprimat si nu prea inteleg bine schema.Nu stiu cum functioneaza aceasta schema:( . La S avem alimentarea (sa zicem 5V) apoi nu inteleg liniile punctate cu sageti ce semnifica si daca trebuiesc folosite in circuit ca obsev la V (cred ca ar fi un voltmetru) ca are un punct de legatura, apoi A si X nu stiu ce inseamna, si presupun ca imi trebuie un intrerupator la sageata la A. help please! daca e vb si pe mess. id-ul meu este marius240288 Thx!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• marius2006

3

• EmyRulz

2

• yo9hnf

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Uite aici :

Posted Image

Pai deci pe pinii 7 si 14 ai alimentarea.

Cred ca A si X se duceau undeva.

Voltmetrul cred ca e desenat acolo punctat ca sa se puna optional pentru masurarea tensiunii in punctele A sau X ( pinii 1 si 2 ).

Acum, ca sa ai ce sa-ti inverseze acest circuit, trebuie sa ai un semnal de intrare.

Unde e semnalul de intrare?

Link spre comentariu

trebuie cumva sa pun un intrerupator? ca nu inteleg nici cu ledurile alea 2 ce trebuie sa faca. cred ca prin A avem semnal de intrare si pe X de iesire. nu?

Link spre comentariu

Asa se pare, A este intrarea iar X este iesirea(egala cu A negat). Probabil ca intrarea este un semnal dreptunghiular si atunci ledurile ar comuta aprins, deschis in functie de nivelul semanlului. Daca circuitul functioneaza corect, cand D1 e aprins, D2 e stins si invers. Se pare ca semnalul dreptunghiular il obtii comutand A intre masa si Vcc.

Link spre comentariu