stefanev Postat Noiembrie 12, 2009 Partajează Postat Noiembrie 12, 2009 ma gandesc cea mai simpla varianta ar fi asta:poarta culisanta lateral, iar in partea de jos pe lungimea ei sudat un lant intins. Cu un pinion de bicicleta sau foaie de bicicleta (cat mai mare e mai bine pt un cuplu de forta mare si turatie mai mica) si cand poarta ajunge la capat sa atinga un intrerupator care decupleaza releul ce actioneaza motorul. Astfel dispare complet pericolul de a nu se opri motorasul la timp.Pentru glisare: din experienta proprie... NU am avut probleme cu poarta mea pe role toata iarna, nu a sarit de pe sina sau altceva, dar eu am procedat in felul urmator: jos pe locul unde vin rolele de pe poarta pt culisare am montat in beton o teava si am lasat-o un pic mai sus fata de nivelul pamantului. Am facut 2 role la comanda pt glisare si le-am montat pe poarta. Pt ca sa capete stabilitate, la poarta am montat sus 2 role de sustinere, care nu permite portii sa se incline intr-o parte sau alta mai mult de 5 cm. Poarta fiind destul de grea, nu are cum sa sara de pe sine in cazul in care rolele si teava sunt bine dimensionate, iar rolele superioare sunt stabile. Chiar si cand a fost zapada mare si a inghetat, nu am avut probleme de a deschide poarta, pt ca suprafata de contact este relativ mica. Pentru ca totul sa fie ca la carte, ar mai fi nevoie de o electro-yala care sa blocheze poarta atunci cand e inchisa si sa o deblocheze inainte de a se deschide. Asta nu cred ca ar fi prea dificil de facut, ma gandesc la un zavor electromagnetic. Link spre comentariu
Vizitator Ordis Postat Noiembrie 29, 2009 Partajează Postat Noiembrie 29, 2009 De ce totusi nu folositi un Kit ? E destul de ieftin, pe cremaliera.. Link spre comentariu
Vizitator terry m Postat Decembrie 7, 2009 Partajează Postat Decembrie 7, 2009 Salutare, eu personal cred trebuie sa se tina cont de mult mai multe criterii, capete de linii pentru oprirea motoarelor, ambreiajul motorului sa intre in functiune pentru o eventuala temporizare de inchidere ca poarta sa nu ramana deschisa daca merge mai greu, bariere de protectie pentru prevenirea inchiderii accidentale etc. Sunt prea multe lucruri de care trebuie tinut cont si securitatea utilizatorului este pe primul plan. Ar fi pacat ca acest proiect sa genereze mai multe daune decat beneficii. Cred ca cel mai simplu ar fi sa se foloseasca un kit profesional. de exemplu: http://siscosecurity.ro/product.php?id_product=36 La fel de bine poate fi altul, alta marca, eu il recomand pe acesta daca nu vrei sa arunci banii. Link spre comentariu
Vizitator luci_c Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Buna,Am montat la cineva o automatizare pt poarta batanta, sistem FAAC. Problema e ca Vila este pe un deal, la capat de linie electrica si nu am tot timpul 220.Cum pot rezolva aceasta problema? Link spre comentariu
Vizitator terry m Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Salut, presupun ca problema apare la forta motorului in momentul in care scade tensiunea de reetea.Deobicei centrala care comanda motoarele are posibilitatea de reglaj al fortei si al vitezei de inchidere, sau cel putin cele folosite de mine.Ca sa stabilizezi tensiunea de retea poti folosi stabilizatoarele din comert, avand in vedere consumul portii stabul n-ar trebui sa coste foarte mult. Link spre comentariu
Vizitator luci_c Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Salut, presupun ca problema apare la forta motorului in momentul in care scade tensiunea de reetea.Deobicei centrala care comanda motoarele are posibilitatea de reglaj al fortei si al vitezei de inchidere, sau cel putin cele folosite de mine.Ca sa stabilizezi tensiunea de retea poti folosi stabilizatoarele din comert, avand in vedere consumul portii stabul n-ar trebui sa coste foarte mult.Are momente cand nu imi face ciclul de inchidere sau ciclul de deschidere complect.Dar nu tot timpul, daca as alimenta printrr-o punde redresoare un acumulator si din acumulator automatizarea, fara sa folosesc tensiunde de 220 prin unitatea de comanda oare ar merge? Link spre comentariu
Vizitator luci_c Postat Ianuarie 8, 2010 Partajează Postat Ianuarie 8, 2010 ma gandesc cea mai simpla varianta ar fi asta:poarta culisanta lateral, iar in partea de jos pe lungimea ei sudat un lant intins. Cu un pinion de bicicleta sau foaie de bicicleta (cat mai mare e mai bine pt un cuplu de forta mare si turatie mai mica) si cand poarta ajunge la capat sa atinga un intrerupator care decupleaza releul ce actioneaza motorul. Astfel dispare complet pericolul de a nu se opri motorasul la timp.Pentru glisare: din experienta proprie... NU am avut probleme cu poarta mea pe role toata iarna, nu a sarit de pe sina sau altceva, dar eu am procedat in felul urmator: jos pe locul unde vin rolele de pe poarta pt culisare am montat in beton o teava si am lasat-o un pic mai sus fata de nivelul pamantului. Am facut 2 role la comanda pt glisare si le-am montat pe poarta. Pt ca sa capete stabilitate, la poarta am montat sus 2 role de sustinere, care nu permite portii sa se incline intr-o parte sau alta mai mult de 5 cm. Poarta fiind destul de grea, nu are cum sa sara de pe sine in cazul in care rolele si teava sunt bine dimensionate, iar rolele superioare sunt stabile. Chiar si cand a fost zapada mare si a inghetat, nu am avut probleme de a deschide poarta, pt ca suprafata de contact este relativ mica. Pentru ca totul sa fie ca la carte, ar mai fi nevoie de o electro-yala care sa blocheze poarta atunci cand e inchisa si sa o deblocheze inainte de a se deschide. Asta nu cred ca ar fi prea dificil de facut, ma gandesc la un zavor electromagnetic.Daca vrei unlectorzavor te pot ajuta eu cu 2 modele, unul care inchide in partea de jos a porti, sau unul care seamana foarte mult cu broaca electormacnetica folosita la acces control. Link spre comentariu
stefanev Postat Ianuarie 14, 2010 Partajează Postat Ianuarie 14, 2010 nu intentionez sa cumpar, dar e bine de stiut un pret informativ daca se poate. Link spre comentariu
Vizitator vicentiu olaru Postat Februarie 26, 2010 Partajează Postat Februarie 26, 2010 Sa luati in calcul si 18oo ron un sistem complet,adica motor,centrala,senzori foto,bec,antena,2 telecomenzi, la care adaugati cremaliera la50 ron ml .Eu zic ca se merita,are senzor de forta,de cuplu,si inca o gramada pe care nu le mai stiu acum.Montajul e simplu,va ajut eu telefonic,si,aveti de altfel si instructiuni in cutie. Succes. Link spre comentariu
Vizitator Franco Postat Februarie 27, 2010 Partajează Postat Februarie 27, 2010 Asa cum ziceau si colegii care lucreaza in domeniu:- improvizatiile pot duce la acidente ! (portile de fabrica respecta standarde de securiate)- iti trebuie mai mult timp sa construiesti decit sa cumperi gata, daca ai acest timp si pasiune merita - role cu rulment si ghidaje cu role de teflon se gasesc si sunt foarte utile- calea e rulare trebuie bine fundata si sa fie dreapta pe toate planurile- cremaliera trebuie sa aiba anumite tolerante la montaj- eu prefer motoarele pe 24 de V cu capete de cursa magnetice si nu cu limitator contacte Link spre comentariu
cristi_ro Postat Septembrie 19, 2010 Partajează Postat Septembrie 19, 2010 pentru partea de comanda se poate folosi un modul foarte simplu cel de la http://cristian.150m.com/pagini_secunda ... oarta.html ca motor orice motor cc sau se poate modifica si pt motor ac Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum