Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Centralizator Bosch pt Mercedes


le5100kw

Postări Recomandate

Am un centralizator Bosch pt Mercedes din 92 defect.Are seria pe cutie si am incercat sa caut integrate pentru el aceeasi serie dar nu exista asa ceva efectiv. Parca ar fi contrafacute. I-mi puteti zice voi ce integrate sunt si ce echivalenti macar ar putea avea? :weedman: EM9207C produs de "cred" Unitra si UA1006 produs de Philips. Centralizatorul are un motor cu compresor care produce vacuum sau presiune, in functie de sensul de rotatie, in instalatia de la Mercedes.1:Spuneti-mi totul despre aparat2: dati-mi niste echivalente sau spuneti-mi ce semnale intra, niste caracteristici ceva3: cunoscand semnalele sa pot face eu sau sa-mi propuneti voi o schema

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • le5100kw

    3

  • ratza

    2

  • criss

    1

Top autori în acest subiect

Eu lucrez într-o companie care produce electronice auto. Circuitele integrate pe care le folosim sînt dezvoltate de noi ?i produse de diver?i furnizori (Freescale, TI, National Semiconductor etc). De?i pe circuit exist? codul ?i sigla produc?torului, po?i c?uta echivalente mult ?i bine pentru c?:1. Nu exist?;2. Datasheetul este confiden?ial, fiind cunoscut doar de c?tre noi ?i furnizor.

Link spre comentariu

Dar cat costa o astfel de componenta? ce se poate schimba la ea? :weedman: Se schimba cu totu sau se poate numai partea electronica? Unde sa ma uit pe internet si cum sa caut? :smt032 :smt024 :smt003

Link spre comentariu

Depinde. De exemplu, un ECU de airbag cost? între 8 ?i 18 euro, în func?ie de client (8 euro Logan, 18 petru Volvo XC60). Problema e c? mai toate electronicele produse sînt proiectate astfel încît s? fie schimbate cu totul în caz de defect. Nu e vorba de costuri, ci de fiabilitate.Dup? cum am mai spus, degeaba c?uta?i pe net, ASIC-urile nu au echivalente.

Link spre comentariu

trebuie sa il iei la rand. daca iti sunt duse integratele(ca in cazul meu erau duse in bord) nu are rost sa te ocupi de ele, nu ai sa gasesti de cumparat!identifica conexiunile (care sunt comenzile(in totdeauna acolo vor fi unde ai yala pt cheie), vezi pe ce tensiune merge + sau -).exista 2 posibilitati:1. mergi la dezmembrari si cauti una de pe un mercedes(iti zic inainte cas cam piperate preturile).2. tot de la dezmembrari cauti si schimbi pompa de vacum cu una de vw/audi, generatia 1,2 foloseau pompa de vacum(passat1,2; golf1,2; santana....dintre audi nu stiu dar sigur au fost) si adaptezi mufa (sunt si astea bosch de aceeasi calitate..aproape doar diiferenta ca a fost pus pe o masina 'accesibila poporului' ai sa reusesti sal iei mai ieftin). ps daca ai avut cu telecomanda integrata iati adio, mai ieftin iesi cu o alarma.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări