Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

cum realizez fizic o schema electrica

Vizitator bobby

Postări Recomandate

Vizitator bobby

saut!...Sunt incepator in ale electronicii?as vrea sa stiu cum as putea sa realizez o schema fizic(pasii pe care trebuie sa ii urmez) daca am desenul schemei?sau exista firme care se ocupa cu asa ceva?adica sa realizeze la comanda o piesa dupa o anumita schema??

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Stefan

1

• icar

1

• mircea888

1

Top autori în acest subiect

de inteles am inteles dar nu prea am priceput ! eu inteleg ca esti incepator in ale electronici dar poate reusesti sa explic exact ce vrei sa faci. vrei sa realizezi un montaj electronic dupa o anumita schema electronica sau ce ... :smt017

sau exista firme care se ocupa cu asa ceva?adica sa realizeze la comanda o piesa dupa o anumita schema??

Da exista firme care realizeaza cablaje (inclusiv montaje) dupa o anumita schema dar daca e ceva simplu poti invata chiar tu.
Link spre comentariu
Vizitator bobby

eu as vrea sa invat...dar nu prea am timp acum si schema e mai complexa....daca ai putea sa-mi dai niste nume de firme care se ocupa cu asa ceva ar fii foarte bine.ms.

Link spre comentariu

ar trebui sa gasesti pe forum useri dispusi sa realizeze montajul, posteaza la rubrica Servicii eventual sa pui si schema ca sa stie omul la ce se baga.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator Fir3Splitter