Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator 12V

Vizitator Ky_Cristian

Postări Recomandate

Vizitator Ky_Cristian

Salut!Am intentia de a construi un amplificator de 30-50W RMS care sa fie alimentat la 12-14V, simetric sau nu (amplificatorul nu este pentru masina). Am gasit pe forum ceva despre un amplificator cu tda, dar nu erau nici scheme, nici cablaje, ci linkuri catre site-uri care nu mai exista. As dori o schema cat de cat simpla (daca se poate sa aiba si cablajul aferent) deoarece sunt oarecum incepator in tainele electonicii.Multumesc anticipat. :smt033

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Blind

2

• Dr.L

2

• dany

2

• EmyRulz

1

Top autori în acest subiect

Catre ce TDA te-ai orientat? Intra la mine pe site si vezi ca in meniu (sus) gasesti linkuri catre situri de datasheeturi. Cauti acolo datasheet-ul tda-ului iar dupa ce il deschizi vei gasi si schema+cablaj in unele cazuri. Schema trebuie sa fie acolo, in mod sigur.Spor!

Link spre comentariu
Vizitator Ky_Cristian

Imi pare rau Blind dar nu am gasit nimic pe site. Vreau in mod special alimentare de 12-14, poate chiar 15V. :smt033 Am gasit intre timp topicul acesta, pe care l-am mai vazut o data dar nu mai stiam unde. Este acolo un link catre un site care nu mai exista. viewtopic.php?f=34&t=355&st=0&sk=t&sd=a Daca are cineva schema si ma poate ajuta si pe mine as fi foarte recunoscator. Sau macar orice alta schema cu tda1562 :smt003

Link spre comentariu

Imi pare rau Blind dar nu am gasit nimic pe site. Vreau in mod special alimentare de 12-14, poate chiar 15V. :smt033 Am gasit intre timp topicul acesta, pe care l-am mai vazut o data dar nu mai stiam unde. Este acolo un link catre un site care nu mai exista. viewtopic.php?f=34&t=355&st=0&sk=t&sd=a Daca are cineva schema si ma poate ajuta si pe mine as fi foarte recunoscator. Sau macar orice alta schema cu tda1562 :smt003