Vizitator ionutzu71 Postat Ianuarie 23, 2009 Partajează Postat Ianuarie 23, 2009 ok ! dar nu stiu daca in seara aceasta , sper sa-mi permita timpul . Link spre comentariu
yo9hrb Postat Ianuarie 23, 2009 Partajează Postat Ianuarie 23, 2009 Pai oricum un tutorial inseamna o gramada de munca. Cand ai timp, nici Dumnezeu n-a facut lumea intr-o singura postare. I-au trebuit vreo 6 Link spre comentariu
Vizitator ionutzu71 Postat Ianuarie 23, 2009 Partajează Postat Ianuarie 23, 2009 m-am gandit mai serios la propunerea ta ( aceea de a pune un tutorial pe acest forum avand ca subiect vopsitoria ) , da-mi te rog cateva zile sa pot face si niste poze ca sa arate asa cum trebuie si sa fie intr-adevar de ajutor . Link spre comentariu
yo9hnf Postat Ianuarie 23, 2009 Partajează Postat Ianuarie 23, 2009 DA ! Tutorial !Eu ce stiam, "furasem" din ce am vazut pe la altii. Dar , cum se zice....omu' cat traieste invata...si fura meseria. Link spre comentariu
Vizitator ionutzu71 Postat Ianuarie 23, 2009 Partajează Postat Ianuarie 23, 2009 fara sa exagerez vopsitoria nu prea se poate fura, are o mare parte de empirism in ea pe care o poti depasi doar daca ai un pic de experienta in meserie si apoi nu s-a nascut nimeni invatat ,nu ? :bere: Link spre comentariu
CATA2003 Postat Aprilie 9, 2009 Partajează Postat Aprilie 9, 2009 fara sa exagerez vopsitoria nu prea se poate fura, are o mare parte de empirism in ea pe care o poti depasi doar daca ai un pic de experienta in meserie si apoi nu s-a nascut nimeni invatat ,nu ? :bere:Tutorialul? Link spre comentariu
blazeu Postat Aprilie 24, 2009 Partajează Postat Aprilie 24, 2009 Are dreptate: tinichigeria/vopsitoria e ARTA. Fabricile au mecanizat constructia, dar reparatiile au ramas arta adevarata. Noi nu ne-am pus problema sa "concuram" cu vreun vopsitor/tinichigiu "adevarat", ci doar sa executam singuri mici reparatii, mici dar nu chiar ca la bidinea. Intai, tot mai multi meseriasi prefera sa inlocuiasca tablele chiar destul de putin "sifonate" cu piese noi (indreptarea "la ciocan" e foarte dificila in general) Chiar si asa, vopsirea implica cunoasterea solventilor compatibili, a unei tehnologii destul de complexe care sa asigure si durabilitate vopsitoriei. (Prea multi pospaiesc repejor vopseaua si dupa 1-2 ani rugina infloreste mai abitir ca inainte...) Personal, la mecanica m-am mai incumetat, dar la vopsitorie... Automobilul e construit luand in consideratie si o anumita durata de folosinta, dupa care uzurile se manifesta atat de "energic" incat cheltuielile de mentinere in functiune devin prea mari (si ne taraim cu o rabla), asa ca e mai rentabil sa o "casam" si sa facem efortul de a cumpara alta (sau sa renuntam in favoarea altor solutii de transport?)Pana atunci, putem incerca sa remediem micile probleme (mici lovituri, zgarieturi ale vopselei "infectate" de rugina) cu forte proprii.Multumiri anticipate pentru bunavointa lui Ionutzu! Link spre comentariu
Vizitator cristi07 Postat Iunie 30, 2009 Partajează Postat Iunie 30, 2009 Nu e tutorialu...pacat, m-ar interesa si pe mine... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum