Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Selector 4 canale stereo

Siconi

Postări Recomandate

Va salut pe toti.Tot caut de ceva vreme si nu gasesc ce vreau...O schema pentru un selector de intrare cu 4 canale stereo la care comutarea s-o fac dintr-un singur push-button. Desigur, vreau ca fiecare canal sa aibe cate un LED aferent care sa indice cand e selectat canalul respectiv.Toate astea insa fara a apela la ajutrul microcontrollerelor, domeniu unde sunt inca un incepator al incepatorilor si deocamdata vreau sa evit implicatiile in acest domeniu (pana voi fi mai stapan pe situatie).Are cineva vreo schema si ma poate ajuta cu ea? Sau vreun link valabil?Am urmarit un topic despre un selector cu 8 surse audio si loopback, dar e cu uC si cade din calcul.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 38
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Siconi

13

• ratza

9

• danzup

7

• Badman

2

Top autori în acest subiect

Daca vrei te ajut eu : iti fac schema cu microcontroler pentru 4 intrari cu un push button ( un singur buton care selecteaza circular sursa de semnal ) si cu 4 leduri si-ti trimit un atmeag8 gata programat ( imi platesti doar pretul microcontrolerului sau daca ai sursa mai ieftin imi trimiti in schimb un atmega8 neprogramat ) .Tu trebuie sa-ti faci doar cablajul si un soclu pentru uc. Vrei ?

Link spre comentariu

Daca vrei te ajut eu : iti fac schema cu microcontroler pentru 4 intrari cu un push button ( un singur buton care selecteaza circular sursa de semnal ) si cu 4 leduri si-ti trimit un atmeag8 gata programat ( imi platesti doar pretul microcontrolerului sau daca ai sursa mai ieftin imi trimiti in schimb un atmega8 neprogramat ) .Tu trebuie sa-ti faci doar cablajul si un soclu pentru uc. Vrei ?