Dj_Dog Postat Mai 19, 2008 Partajează Postat Mai 19, 2008 SalutareAm inteles ca pe data de 24 mai o sa fie un targ de radioamatori, similar cu cel care a fost la Bucuresti la Turbomecanicastie cineva unde anume in Pitesti se va tine acest targ?Ceva lampari amatori care vor sa mearga sunt? Link spre comentariu
Dj_Dog Postat Mai 19, 2008 Autor Partajează Postat Mai 19, 2008 am aflatse poate inchide Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 19, 2008 Partajează Postat Mai 19, 2008 Nu va asteptati la cine stie ce, targul de la Pitesti nu are anvergura celui din Bucuresti.Spun asta pentru cei aflati la distante mai mari si care nu sunt radioamatori. In modsigur nu veti gasi mormanul de tuburi care a fost in Militari, spun asta din experientaanilor trecuti. In rest un bun prilej pentru hami de a sta la o parola "face to face" :partyman: Link spre comentariu
Dj_Dog Postat Mai 21, 2008 Autor Partajează Postat Mai 21, 2008 pai si ce cel de la bucuresti a fost mare, au fost cateva tarabe cu piese Link spre comentariu