Vizitator Tomy Postat Mai 13, 2008 Partajează Postat Mai 13, 2008 Salutare.Sunt incepator. Nu-mi dau seama ce se intampla. La a treia instructiune mi se reseteaza si o ia de la prima instructiune. Este vorba de montaj in care pe toate iesirile am pus cate un led, si incercam sa le fac sa se aprinda pe rand. Cand ajunge la al treilea led o ia de la inceput.Interesant este ca daca fac o singura instructiune (un led sa se stinga si sa se aprinda la un anumit interval merge ok). Alimentarea o fac de la o baterie de 12v, si cu VTC 7805...Aveti o ideea care ar fi baiul?Scuze daca porblema e una usoara de tot si nu-mi dau seama...Mersi. Link spre comentariu
cirip Postat Mai 13, 2008 Partajează Postat Mai 13, 2008 Lipsesc o gramada e informatii, cum ar fi: ce pic folosesti, in ce limbaj scrii... "Se opreste la a treia instructiune" nu prea are sens. Asta ar insemna ca esti in stare "sa vezi" cateva microsecunde... Atata dureaza pana cand procesorul executa 3 instructiuni. Am mari indoieli. Cu toate astea, cred ca cel mai probabil e ca este activat watchdog-ul si te reseteaza ptr ca nu il resetezi tu pe el. Dar... fara sa stiu detalii, mai mult nu pot spune.Cirip Link spre comentariu
Vizitator Tomy Postat Mai 13, 2008 Partajează Postat Mai 13, 2008 Salut.Folosesc PIC16F84, si am incercat sa programez in limbaj C cu mikroC...Nu-mi prea mergea in limbaj de asamblare, apoi mai ales codul de assambler ce face compliatorul de C, din programul mentionat e destul de stufos si nu inteleg mai nimic :P...Mersi.Tomy Link spre comentariu
Abram Burel Postat Mai 13, 2008 Partajează Postat Mai 13, 2008 Un scurt pe iesirea ce comanda cel de-al treilea led si care-ti omoara alimentarea cand ajunge la el? Link spre comentariu