Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

de ce se reseteaza ?

Vizitator Tomy

Postări Recomandate

Vizitator Tomy

Salutare.Sunt incepator. Nu-mi dau seama ce se intampla. La a treia instructiune mi se reseteaza si o ia de la prima instructiune. Este vorba de montaj in care pe toate iesirile am pus cate un led, si incercam sa le fac sa se aprinda pe rand. Cand ajunge la al treilea led o ia de la inceput.Interesant este ca daca fac o singura instructiune (un led sa se stinga si sa se aprinda la un anumit interval merge ok). Alimentarea o fac de la o baterie de 12v, si cu VTC 7805...Aveti o ideea care ar fi baiul?Scuze daca porblema e una usoara de tot si nu-mi dau seama...Mersi.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• cirip

1

• Abram Burel

1

• puiu

1

Top autori în acest subiect

Lipsesc o gramada e informatii, cum ar fi: ce pic folosesti, in ce limbaj scrii... "Se opreste la a treia instructiune" nu prea are sens. Asta ar insemna ca esti in stare "sa vezi" cateva microsecunde... Atata dureaza pana cand procesorul executa 3 instructiuni. Am mari indoieli. Cu toate astea, cred ca cel mai probabil e ca este activat watchdog-ul si te reseteaza ptr ca nu il resetezi tu pe el. Dar... fara sa stiu detalii, mai mult nu pot spune.Cirip

Link spre comentariu
Vizitator Tomy

Salut.Folosesc PIC16F84, si am incercat sa programez in limbaj C cu mikroC...Nu-mi prea mergea in limbaj de asamblare, apoi mai ales codul de assambler ce face compliatorul de C, din programul mentionat e destul de stufos si nu inteleg mai nimic :P...Mersi.Tomy

Link spre comentariu
Vizitator JIM

intri la project->edit project. acolo cauti WDT_OFF sa fie bifat si WDT_ON sa fie debifat si bineinteles te uiti si la celelate optiuni sa fie corecte, ca banuiesc ca le-ai lasat pe default. de asemenea in schema trebuie sa ai pinul 1 (MCLR) pus prin 10K la 5V.

Link spre comentariu