Vizitator Postat Aprilie 24, 2008 Partajează Postat Aprilie 24, 2008 mo rugat cineva daca pot sa i fac o copie la o cheie auto, care are incorporat si inchiderea centralizata in cheie.cablajul si piesele cred ca fac rost de ele, dar cipul e problema.ca sa fac o copie ce trebuie: -sa iau acelasi cip-sa iau cipul original si sa vad ce are programat pe el, eventual copy-paste pe cipul nou?ajutati-ma si pe mine cu niste infformatii. Link spre comentariu
Mihai85 Postat Mai 6, 2008 Partajează Postat Mai 6, 2008 in primul rand am auzit ca nu se gasesc astfel de cipuri la noi , iti va mai trebui un bin ca sa-l scriisi un programator compatibil cu tipul microcontrolerului. Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Mai 6, 2008 Partajează Postat Mai 6, 2008 In cuvinte: Nu Se Poate sau e extrem de greu, circuitele alea sunt gandite ca si "antifurt" deci s-au luat masuri de siguraznta... Link spre comentariu
Vizitator luci4uta Postat Iunie 10, 2008 Partajează Postat Iunie 10, 2008 Nu e adevarat. Se poate. Trebuie cip blank (chel), care il gasesti la 20 de euro cam asa si un laptop cu o interfata ., Daca e din grupul vag maisna, se poate cu Vag-com, programa cipul. Este usor. Link spre comentariu
Vizitator Liviu-Ioan Postat Iulie 9, 2008 Partajează Postat Iulie 9, 2008 Explica mai pe indelete! Link spre comentariu
nelu F Postat Iulie 9, 2008 Partajează Postat Iulie 9, 2008 Nu e adevarat. Se poate. Trebuie cip blank (chel), care il gasesti la 20 de euro cam asa si un laptop cu o interfata ., Daca e din grupul vag maisna, se poate cu Vag-com, programa cipul. Este usor.Sigur ca se poate daca lucrezi in cadrul grupului vag sau cunosti f bine pe cineva care lucreaza acolo. Totul este sa detii informatia, ca programarea chip-ului este intradevar ceva usor. E ca si cum ai vrea sa discuti cu cineva de alta nationalitate si nu-i cunosti limba. Bine ca astfel de informatii pt a clona un sistem de securitate nu se gasesc pe toate ,,drumurile,, internetului. Link spre comentariu
Vizitator remav Postat Iulie 16, 2008 Partajează Postat Iulie 16, 2008 AM si eu o intrebare legata de cipul din cheie, cum functioneaza mai exact? stiu ca merge si fara baterie, adica masina porneste si daca nu ai baterie in cheie, cum face asta, cum recunoaste ca e chipul ei? am un amic care are un renault kangoo si saracul i s-a stricat ambele chei, si astia de la renault il duc cu zaharelul de o luna cu o cheie noua, pot face ceva sa ii repar cheia??? mi-ar fi de ajutor orice in legatura cu asta. merci. Link spre comentariu
cipcirip Postat Iulie 17, 2008 Partajează Postat Iulie 17, 2008 Salut, am si eu aceeasi problema, la un Opel, am doar o cheie. Am fost la reprezentanta cu cardul din cartea masinii si mi`au facut o copie, dar n`o pot folosi decit pt usi/hayon, si...cam atit. Pot porni motorul cu ea, dar cam 2 sec...Banuiesc ca in cheie e un circuit RFID. Mi`a spus cineva ca exista un algoritm de programare a cheilor, pe masina, gen ,,pune contactul de 2 ori, aprinde pozitia, calca frina...``.Ceva idei ??? Link spre comentariu
nelu F Postat Iulie 17, 2008 Partajează Postat Iulie 17, 2008 AM si eu o intrebare legata de cipul din cheie, cum functioneaza mai exact? stiu ca merge si fara baterie, adica masina porneste si daca nu ai baterie in cheie, cum face asta, cum recunoaste ca e chipul ei? am un amic care are un renault kangoo si saracul i s-a stricat ambele chei, si astia de la renault il duc cu zaharelul de o luna cu o cheie noua, pot face ceva sa ii repar cheia??? mi-ar fi de ajutor orice in legatura cu asta. merci.Stiu ca Supernova si Solenta au in cheie o bobina pe un mic bastonas de ferita. Prin captarea campului produs de UCE/UCH-ul masinii se redreseaza tensiunea de la bornele bobinei si este folosita pentru alimentarea chip-ului. Aceeasi bobina este folosita si la emisie. Din cauza masei relativ mari a acestei bobine, atunci cand sunt scapate pe jos cheile se poate intampla ca sa se rupa conexiunile bobinei. Desfa cheia si daca are o astfel de bobina refa lipiturile pe cablaj de la capetele acesteia. Vezi ca sa nu fie dezlipita de pe cablaj. Link spre comentariu
Vizitator gabriel75 Postat Martie 20, 2009 Partajează Postat Martie 20, 2009 eu am copiat o cheie cu cip pe mosilor vizavi de cinematograful fost miorita, cam scump dar iti rezolvi problema, m-a costat 180 ron, Link spre comentariu
Vizitator BYZU Postat Martie 20, 2009 Partajează Postat Martie 20, 2009 cheia este alcatuita din 3 parti:-partea mecanica adica metalul cheii cel care actioneaza yala-partea de antidemaraj adica acel etaj electronic care protejeaza de furt auto si care poate fi cam de vreo 2 feluri unul cu cod fix celalalt cu cod evolutiv(vom mai discuta pe aceasta tema daca va fi cineva interesat)care poate fi alimentat de la acumulatorul cheii ori prin autoalimentare -partea da radiofregventa sau inflarosu care serveste exclusiv pentru inchiderea centralizata.daca ai nevoie de informatii suplimentare lasa-ti datele de contact.zi buna Link spre comentariu
Felis Postat Martie 24, 2009 Partajează Postat Martie 24, 2009 AM si eu o intrebare legata de cipul din cheie, cum functioneaza mai exact? stiu ca merge si fara baterie, adica masina porneste si daca nu ai baterie in cheie, cum face asta, cum recunoaste ca e chipul ei? am un amic care are un renault kangoo si saracul i s-a stricat ambele chei, si astia de la renault il duc cu zaharelul de o luna cu o cheie noua, pot face ceva sa ii repar cheia??? mi-ar fi de ajutor orice in legatura cu asta. merci.Bateria din cheie este numai pentru telecomanda de alarma si inchidere centralizat? nu are de a face cu cipul cheii.Cipul cheii se alimenteaza prin inductie în modul urmator :La punerea contactului prin solenoidul cuplat cu butucul cheii circula cateva secunde o tensiune alternativa.Tensiunea alternativa e culeasa de inductanta aflata in chip redresata cu 1 dioda schottky filtrata si stabilizata apoi alimenteaza un microcontroler dedicat .Acel microcontroler emite apoi un cuvant de 5.......16 biti (cuvantul are o oscilograma asemanatoare cu cele emise de o telecomanda de televizor)care este transmis prin solenoid la bodycomputer zona Imobilaizer si deblocheaza restul computerelor de pe masina.Treaba asta e punctiforma dureaza doar cateva secunde dupa pornirea masinii cipul poti sa faci ce vrei cu el (mai este necesar doar pentru repornire dupa oprirea masinii)Ceea ce stii tu e intradevar un mod de imperechere a cheilor dar nu pentru recunoasterea cipului ci pentru imperecherea pentru partea de alarma a masinii si algoritmul e numai la cateva tipuri de masini valabil.Pentru împerecherea cheilor cu masina însa se utilizeaza soft dedicat si codurile de siguranta ale masinii (în mod normal orice masina vine cu 3 chei :2 chei standard si o cheie de plastic numita si cheia service(are prioritate absoluta la toate sistemele masinii) .De cheia service mai este atasat si un card de siguran?a sunt 2 coduri inscrise pe acel card 1 din ele poate fi utilizat pentru asa numita procedura de pornire de urgen?a dupa executarea unui algoritm de introducere a codului.Tot acele coduri se utilizeaza pentru imperecherea noilor chei(mai ales atunci când nu mai exista nici o cheie originala valida)La grupul VW cu Vag-Com se poate reprograma foarte usor cipul. Mai ales ca Skoda sufera frecvent de pierderea memoriei din bord (cauza stergerea prin descarcari electrostatice cauzate de matrialele de slaba calitate utilizate in habitaclu.Materialul plastic utilizat nu are proprietati antistatice) Link spre comentariu
Felis Postat Martie 24, 2009 Partajează Postat Martie 24, 2009 Salut, am si eu aceeasi problema, la un Opel, am doar o cheie. Am fost la reprezentanta cu cardul din cartea masinii si mi`au facut o copie, dar n`o pot folosi decit pt usi/hayon, si...cam atit. Pot porni motorul cu ea, dar cam 2 sec...Banuiesc ca in cheie e un circuit RFID. Mi`a spus cineva ca exista un algoritm de programare a cheilor, pe masina, gen ,,pune contactul de 2 ori, aprinde pozitia, calca frina...``.Ceva idei ???Fenomenul care se petrece la tine este din cauza ca ,cheia nu este imperecheata corect.Permisiunea de pornire de 2 secunde e obisnuita la opel e o masura folosita de ei pentru sicanarea hotilor dar cheia nu are inscris in ea codul de acces pornire al calculatorului de motor(poti porni motorul cu orice cheie de opel cu cip in ea la fel va porni 2 sec si atat) Link spre comentariu
Vizitator BYZU Postat Martie 25, 2009 Partajează Postat Martie 25, 2009 cu scuzele de rigoare dar explicatia mea era valabila pentru cheile de RENAULT KANGOO iar domnul "felis" vorbeste pentru alte marci , eu spun ca de exemplu sistemul antidemaraj de la MEGANUL 1 are sistem antidemaraj cu transmisie inflarosu si alimentarea etajului se face direct de la bateria cheii.................oricum domnii cu KANGOOO sa stiti ca pe auto dumneavoastra se gaseste un sistem antidemaraj VG1 de prima generatie asa ca se por folosi chei noi de la super nova sau solenta daca mai sunteti interesat astept contactare Link spre comentariu
Vizitator remav Postat Martie 25, 2009 Partajează Postat Martie 25, 2009 email: [email protected] sau tel 0744207711. multumesc. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum