Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problema Ubuntu

MihaiGSM

Postări Recomandate

Am instalat de curand Ubuntu 7.10. foarte multumit :weedman: Insa cand incerc sa instalez yahoo messenger imi da o eroare legata de "libgdk-pixbuf2". Am incercat sa caut asa ceva dar nu gasesc pentru arhitectura comp-ului meu care este "i486" cica :smt012 Ma puteti ajuta careva in legatura cu aceasta? Sunt incepator in ale linux-ului asa ca iertati-ma.... :smt010

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 12
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ratza

4

• MihaiGSM

3

• danb1974

1

• cipricoder

1

Top autori în acest subiect

Chiar asa, ai din principiu instalat pidgin care stie si yahoo, e in applications -> networkSi daca poti trai fara clopotei si imvironments sau cum le zice, merge foarte bine

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Cu transferul de fi?iere are probleme la primit. De trimis merge f?r? gre?uri.

Minti :smt003 , si eu credeam la fel....pana am gasit ca este undeva o setare.....nu mai retin unde....dar te uiti prin optiunile porumbelului si trebuie bifat ceva . As da acum restart sa intru pe linux si sa-ti spun exact dar downloadez ceva acum si nu pot da restart .
Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Libraria " libgdk-pixbuf2 " e abandonata in Debian . Nu gasesti ce sa instalezi de aia nu merge yahoo cupachetul pentru debian !Asteptam o noua versiune de yahoo messenger pentru debian bazat pe alte librarii in viitor !Varianta de yahoo messenger era buna pentru "woody" si se pare ca mergea si pe "sarge" .Pe "etch " nu merge ! am sapat o zi pana am vazut ca nu compileaza pe etch din cauza lipsei si altor libs ....

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Anumite variante sunt capabile sa dea afara din salile cu servere gunoaiele de softuri ale lu' Billy Poarta... :smt003 Ceea ce este insa clar, e ca nu e facut pentru userul Lambda :smt009

Link spre comentariu