MihaiGSM Postat Aprilie 9, 2008 Partajează Postat Aprilie 9, 2008 Am instalat de curand Ubuntu 7.10. foarte multumit :weedman: Insa cand incerc sa instalez yahoo messenger imi da o eroare legata de "libgdk-pixbuf2". Am incercat sa caut asa ceva dar nu gasesc pentru arhitectura comp-ului meu care este "i486" cica :smt012 Ma puteti ajuta careva in legatura cu aceasta? Sunt incepator in ale linux-ului asa ca iertati-ma.... :smt010 Link spre comentariu
MihaiGSM Postat Aprilie 9, 2008 Autor Partajează Postat Aprilie 9, 2008 Multumesc ca ma ajuti! Dar imi spune : " Couldn't find package libgdk-pixbuf2". Sa tre' sa-i fixez rot-ul? Si cum fac asta? Link spre comentariu
ratza Postat Aprilie 10, 2008 Partajează Postat Aprilie 10, 2008 E messengerul ?la de la Yahoo special pentru Linux sau...? Eu folosesc pidgin. Link spre comentariu
danb1974 Postat Aprilie 10, 2008 Partajează Postat Aprilie 10, 2008 Chiar asa, ai din principiu instalat pidgin care stie si yahoo, e in applications -> networkSi daca poti trai fara clopotei si imvironments sau cum le zice, merge foarte bine Link spre comentariu
ratza Postat Aprilie 10, 2008 Partajează Postat Aprilie 10, 2008 Cu transferul de fi?iere are probleme la primit. De trimis merge f?r? gre?uri. Link spre comentariu
MihaiGSM Postat Aprilie 10, 2008 Autor Partajează Postat Aprilie 10, 2008 Multumesc la toti! :partyman: Link spre comentariu
ratza Postat Aprilie 10, 2008 Partajează Postat Aprilie 10, 2008 În 7.10 e gata instalat. Alt + F2 ?i pidgin Link spre comentariu
cipricoder Postat Aprilie 10, 2008 Partajează Postat Aprilie 10, 2008 foloseste koppete sau pidgin sunt mai bune decat yahoo! yahoo pt linux e vechi! Link spre comentariu