MazyMan Postat Aprilie 8, 2008 Partajează Postat Aprilie 8, 2008 Salutare Tuturor,vreau sa va spun ca sunt incepator . De curand am vazut la un prieten un braker demontat si avea 3 leduri colorate rosu galben si verde,care licareau pe rand.am si eu nevoie de schema asta de la braker daca cunoaste cineva asa ceva se alimenta la 12 v si avea vro 3 rezistentze parca sau poate ma insel simplu ca buna ziua.dar nu stiu schema ..vreau si eu schema .. nu conteaza cum licare dar vreau o schema de braker care sa aibe cel putin 2 lumini intermitente.Va Salut Si Respekt.!!!. Link spre comentariu
Abram Burel Postat Aprilie 8, 2008 Partajează Postat Aprilie 8, 2008 Vrei o solutie "professional audio & lights" sau merge una mai de... cartier Link spre comentariu
Jimmy Postat Aprilie 8, 2008 Partajează Postat Aprilie 8, 2008 am si io o intrebare... ce face brakeru ala? ca google nu prea ii de ajutor... Link spre comentariu
MazyMan Postat Aprilie 8, 2008 Autor Partajează Postat Aprilie 8, 2008 pe google nu ma gasit.daca nu vreti sa ma ajutati va rog mult sa nu mai scrieti.poate e cineva care are aceiasi nedumerire ca mine si vrea si el sa citeasca ceva corect.va rog ajutati-ma care stiti Link spre comentariu
nicul Postat Aprilie 8, 2008 Partajează Postat Aprilie 8, 2008 zi ce-i ala braker, nu ne-nnebuni. sau macar povesteste pe larg cum se manifesta.sa nu zici ca-i un fel de coklender Link spre comentariu
MazyMan Postat Aprilie 8, 2008 Autor Partajează Postat Aprilie 8, 2008 k cum o fi el ..dar eu vreau o schema sa fac 3 leduri sa licare pe rand.daca aveti va rog sa ma ajutati.parca am mai scris ca sunt incepator.dar vad ca e numai rea vointza e pe aici.ma ajutati sau nu?Va Rog.!!!. Link spre comentariu