Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Braker cu 3 Leduri.

MazyMan

Postări Recomandate

Salutare Tuturor,vreau sa va spun ca sunt incepator . De curand am vazut la un prieten un braker demontat si avea 3 leduri colorate rosu galben si verde,care licareau pe rand.am si eu nevoie de schema asta de la braker daca cunoaste cineva asa ceva se alimenta la 12 v si avea vro 3 rezistentze parca sau poate ma insel simplu ca buna ziua.dar nu stiu schema ..vreau si eu schema .. nu conteaza cum licare dar vreau o schema de braker care sa aibe cel putin 2 lumini intermitente.Va Salut Si Respekt.!!!.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• MazyMan

6

• nicul

2

• MifTy

2

• Jimmy

2

Top autori în acest subiect

pe google nu ma gasit.daca nu vreti sa ma ajutati va rog mult sa nu mai scrieti.poate e cineva care are aceiasi nedumerire ca mine si vrea si el sa citeasca ceva corect.va rog ajutati-ma care stiti

Link spre comentariu

k cum o fi el ..dar eu vreau o schema sa fac 3 leduri sa licare pe rand.daca aveti va rog sa ma ajutati.parca am mai scris ca sunt incepator.dar vad ca e numai rea vointza e pe aici.ma ajutati sau nu?Va Rog.!!!.

Link spre comentariu

cel mai simplu,modifici schema licuriciului cu 2 leduri,astfel incat sa aiba 3 :d(mai pui un trz,cond,rez) si le legi in asa fel incat sa pastrezi ordineamerge ok,testat de mine :rock: la 4 deja,tind sa mearga 2 cate 2

Link spre comentariu

cu 4 leduri sa licare pe rand nu e bine ?ca e un montaj cu registrul de deplasare CDB495. e marfa ala, cu un oscilator si un 7805 te-ai scos si ai in plus mai multe secvente.daca pui cmos-uri merge direct la 12V.sau numai cu 4060, iese ceva simplu de tot.

Link spre comentariu
  • 9 luni mai târziu...

am si io o intrebare... ce face brakeru ala? ca google nu prea ii de ajutor...