Vizitator birica Postat Aprilie 3, 2008 Partajează Postat Aprilie 3, 2008 salutare. sunt incepator in ale programarii cu pic, stiu notiuni generale despre microcontrolere, adik am studiat o materie la facultare dar as vrea sa mai progresez. as vrea sa comand un motoras cu un microcontroler. de ce as avea nevoie pt programare? nu stiu cu ce sa incep. multumesc anticipat Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Aprilie 3, 2008 Administratori Partajează Postat Aprilie 3, 2008 Pe situl microchip sunt o groaza de aplicatii pentru control motoare... aproape mura in gura Link spre comentariu
Abram Burel Postat Aprilie 3, 2008 Partajează Postat Aprilie 3, 2008 Iar daca e vorba de un simplu "motoras", incepe cu comanda in impulsuri - PWM. Link spre comentariu
Vizitator birica Postat Aprilie 3, 2008 Partajează Postat Aprilie 3, 2008 pai cu acest lucru as vrea sa incep cu comanda PWM. Link spre comentariu
Abram Burel Postat Aprilie 4, 2008 Partajează Postat Aprilie 4, 2008 Dai drumu'! Ideea e simpla: doi pasi la dreapta - cinci pe loc, si uite-asa motoru'l joc Link spre comentariu
puiu Postat Aprilie 4, 2008 Partajează Postat Aprilie 4, 2008 1. Poate ar trebui sa te hotarasti ce motor vrei sa actionezi: dc, ac, pas cu pas, etc.. Pentru inceput cred ca ai putea cu un motor de curent continuu. Link spre comentariu
Vizitator birica Postat Aprilie 7, 2008 Partajează Postat Aprilie 7, 2008 cam ce echipamente ar trebui sa fac rost? am 2 colere de la un laptop pe post de motorase , niste ideii de pus in aplicare si documentatie pt programare. altceva? programator de pic? cred ca voi folosi seria 16fxxx, conexiunea de la motor la microcontroler (placa de dezvoltare ?) nu stiu cum sa procedez acum. Link spre comentariu