Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

comanda motor electric cu un pic

Vizitator birica

Postări Recomandate

Vizitator birica

salutare. sunt incepator in ale programarii cu pic, stiu notiuni generale despre microcontrolere, adik am studiat o materie la facultare dar as vrea sa mai progresez. as vrea sa comand un motoras cu un microcontroler. de ce as avea nevoie pt programare? nu stiu cu ce sa incep. multumesc anticipat

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Abram Burel

2

• puiu

2

• Badman

1

Top autori în acest subiect

Vizitator birica

cam ce echipamente ar trebui sa fac rost? am 2 colere de la un laptop pe post de motorase , niste ideii de pus in aplicare si documentatie pt programare. altceva? programator de pic? cred ca voi folosi seria 16fxxx, conexiunea de la motor la microcontroler (placa de dezvoltare ?) nu stiu cum sa procedez acum.

Link spre comentariu

1. Eu as incerca cu PIC18F458 sau ceva din familia lui daca nu ai nici un PIC. Vezi motoarele care le ai de care sunt si ce parametru trebuie sa variezi: frecventa sau tensiunea de alimentare?

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
Vizitator cristi_an

si inainte de pwm, poti sa te joci si din delay-uri. vezi ca pe microchip sunt si prezentari cu voce, si unele sunt si despre motoare.

Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...
Vizitator John Doe

Pentru inceput nu incerca sa folosesti motoare de cooler pentru ca sunt motoare brushless incearca sa folosesti motoare de cd-rom ex: motorul care scoate tava cd-rom-ului nu cel care invarte cd-ul pentru ca si ala e tot brushless.Poti folosi un 16f84 sau 16f87x.Directia motorului o poti controla cu un h bridge.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont