adi_0106 Postat Iulie 20, 2008 Partajează Postat Iulie 20, 2008 downloadati arhiva de mai josin ea aveti poze care sa va indrume in a monta centralizata pe dacie Link spre comentariu
ionut20 Postat Iulie 21, 2008 Partajează Postat Iulie 21, 2008 foarte faina culoarea masinii. As adauga o chestie ... pentru usile de spate trebuie scoase ambele arcuri din mecanismul de tragere original al deschiderii. Cu arcurile ramase la locul lor e greu sau imposibil pentru piston sa deschida usa ... Link spre comentariu
bogdan_2006 Postat August 30, 2008 Autor Partajează Postat August 30, 2008 mi-am montat inchiderea si merge perfectms adi de poze ............ As adauga o chestie ... pentru usile de spate trebuie scoase ambele arcuri din mecanismul de tragere original al deschiderii. Cu arcurile ramase la locul lor e greu sau imposibil pentru piston sa deschida usa ...la inceput le-am lasat (arcurile) dar am observat ca dupa ce motorasu deschide portiera, din cauza arcurilor respective care impingeau putin zavorul, se incuia iar portieratot ce mai am de facut e sa dau gauri in stalpi de sustinere ca sa pun contacte (cum sunt alea pe fata care aprind becurile din plafon)nush cum sunt la voi, dar la mine nu am decat unu singur pus pe partea soferului si daca nu deschid usa respectiva se armeaza iar. cam enervant, dar merge si asabafta Link spre comentariu
ionut20 Postat August 31, 2008 Partajează Postat August 31, 2008 butoane e musai sa pui pe toate usile ;) pe usa pasagerului ai probabil gaura astupata cu un plastic. Pe usile din spate cu un burghiu de 12 mm faci linistit gaurile pentru butoane clasice de dacie. Link spre comentariu
bogdan_2006 Postat Septembrie 18, 2008 Autor Partajează Postat Septembrie 18, 2008 ...pe usa pasagerului ai probabil gaura astupata cu un plastic...nu amca sa nu mai deschid alt topic: am montat si la un prieten inchidere. are o corsa 1,7 di, mai multe nu stiu. ce as vrea sa-mi comunicati, daca stiti bineinteles, cum leg alarma la semnalizari??? am desfacut capacul de la volan, dar mi-am prins urechile pe acolo. as avea nevoi de putin ajutor. dau o bere virtuala.ms anticipat Link spre comentariu
ionut20 Postat Septembrie 18, 2008 Partajează Postat Septembrie 18, 2008 pui mana pe un aparat de masura si vezi pe maneta unde ai 12V dupa ce pui contactul. Ar trebui sa ai pe maneta in doua locuri unul fiind pentru blitz faza lunga, unul pentru semanlizare, unde ai fire mai subtiri. Dupa ce ai gasit firul cu 12V semnalizezi stanga si vezi unde intre care borna(fir) si firul cu 12V gasit prealabil iti apare pe aparat o tensiune care oscileaza 0-12V odata cu releul de semnalizare. Repeti operatiunea pentru semnalizare dreapta si ti-ai gasit cele 2 fire (iesiri pentru contare la alarma).Daca alarma are 2 fire pentru semnalizare le legi in paralel cu firele originale la maneta, sau dezizolezi cele 2 fire ale masini si te legi cu cele 2 fire de la alrma dupa care izolezi bine locul. Daca alarma are un singur fir dedicat aprinderii avariei, iti trebuie 2 diode de 2..3A la care le unesti anozi cu firul ce vine de la alarma, iar fiecare catod va merge la un fir de la maneta. Link spre comentariu
bogdan_2006 Postat Septembrie 19, 2008 Autor Partajează Postat Septembrie 19, 2008 pui mana pe un aparat de masura si vezi pe maneta unde ai 12V dupa ce pui contactul. Ar trebui sa ai pe maneta in doua locuri unul fiind pentru blitz faza lunga, unul pentru semanlizare, unde ai fire mai subtiri. Dupa ce ai gasit firul cu 12V semnalizezi stanga si vezi unde intre care borna(fir) si firul cu 12V gasit prealabil iti apare pe aparat o tensiune care oscileaza 0-12V odata cu releul de semnalizare. Repeti operatiunea pentru semnalizare dreapta si ti-ai gasit cele 2 fire (iesiri pentru contare la alarma).ms pt infototusi as mai avea o intrebare: cum se desface mufa aia??? mi-a fost frica sa trag mai tare de ea. era si cam intuneric afara si nu prea am vazut bine, daca se apasa pe ceva sau ceva de genu...Daca alarma are 2 fire pentru semnalizare le legi in paralel cu firele originale la maneta, sau dezizolezi cele 2 fire ale masini si te legi cu cele 2 fire de la alrma dupa care izolezi bine locul. Daca alarma are un singur fir dedicat aprinderii avariei, iti trebuie 2 diode de 2..3A la care le unesti anozi cu firul ce vine de la alarma, iar fiecare catod va merge la un fir de la maneta.alarma asta are 2 firela alarma care mi-am montat-o la dacie avea un singur fir si am pus 2 diode de 5A Link spre comentariu
ionut20 Postat Septembrie 20, 2008 Partajează Postat Septembrie 20, 2008 lucra pe lumina ca sa vezi calumea ce faci. Ar trebui sa aiba si niste cleme pe lateral mufa, eventual ca la Astra cu 2 mufe bagate in maneta. Link spre comentariu
davidut5 Postat Decembrie 25, 2009 Partajează Postat Decembrie 25, 2009 downloadati arhiva de mai josin ea aveti poze care sa va indrume in a monta centralizata pe daciesi ce se intampla cu actuatorul cand deschizi usa din spatenu il solicita? sau se arcuieste tija de la indoituri Link spre comentariu
hip_hop7575 Postat Decembrie 26, 2009 Partajează Postat Decembrie 26, 2009 am vazut la un prieten de'al meu, ca in locul la tija aia, la portierele spate, a pus un lant, destul de mic ca dimensiune. nu stiu daca asta e modalitatea cea mai buna, dar stiu ca la el mergea Link spre comentariu
ionut20 Postat Decembrie 29, 2009 Partajează Postat Decembrie 29, 2009 actuatorul atunci cand nu este alimentat poate fi miscat cu mana foarte usor. Asadar daca deschizi cu mana usa, cu actuatorul nu se intampla ... nimic.Cand i se aplica 12 V intr-un sens, tija este trasa de actuator cu destul de multa forta, iar cand este alimentat invers, tija este impinsa de actuator cu destul de multa forta. Link spre comentariu
hip_hop7575 Postat Decembrie 30, 2009 Partajează Postat Decembrie 30, 2009 stii ca la dacii, pe spate, "deschizatoarea" aia are 2 pozitii, descuiat si deschis. daca tu descui portiera, cu actuatorul ma refer, cand dai sa o deschizi nu mai are loc unde sa se mai miste tija aia. Link spre comentariu
ionut20 Postat Ianuarie 1, 2010 Partajează Postat Ianuarie 1, 2010 nu e adevarat .... maneta din interior are 2 pozitii intradevar ... inchis se deschis. Cand este pe deschis, adica trasa spre spate, si din exterior se trage de clapeta, se actioneaza doar broasca, si "deschizatoarea" din interior nu se misca spre spate.Eu am montat pe masina pe spate deschidere de un an si ceva si este pusa exact cum a aratat si Adi in arhiva cu poze si pistonul nu impiedica deschiderea usi din exterior sau din interior. Link spre comentariu
davidut5 Postat Ianuarie 8, 2010 Partajează Postat Ianuarie 8, 2010 deci sa ne intelegem. cursa actuatorului este de la inchis la deschis si invers, deci tu cand deschizi usa se trage meneta de la deschis spre inapoi, si cum actuatorul era deschis la maxim tu cand deschizi usa trage de el ca nu mai are cursa , el are cursa decat pana la deschis, si la tine poate cand deschizi usa trage de parghia aia ca nu e dreapta si o intinde. Eu la mine am legat actuatorul sa gliseze intre 2 arcuri pe tija manetei.Aici vorbim de dacii bineinteles si vorbim de deschiderea usii din interior nu din exterior Link spre comentariu
ionut20 Postat Ianuarie 14, 2010 Partajează Postat Ianuarie 14, 2010 cursa facuta de mecanismul usii la deschiderea din interior este mica, mai mica decat are ca si cursa pistonul de inchidere. Pistonul nu e necesar ca la deschidere sa fie maxim strans, sau la inchidere maxim intins, si nici nu se poate regla astfel, tocmai din diferenta de cursa.daca e reglat ok, adica cumva la mijoc intre cele 2 extreme, cand deschide va ramane si ceva din cursa actuatorului pentru a acctiona cu mana prin interior deschiderea usii.in weekend cred ca imi desfac o usa ca am rupt un suport de la manerul de usa, si voi face poze cu pistonul in usa si cu cursa pe care o face. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum