costy Postat Noiembrie 21, 2011 Partajează Postat Noiembrie 21, 2011 cum s-au dus cam toate materialele de pe topic , am zis sa-l reinvii. Ce parere aveti de schema asta? Traful ala de impulsur se poate face pe tor de sursa pc(cele de pe iesire) Ce probleme poate pune schema? Link spre comentariu
Vizitator sorano20 Postat Septembrie 24, 2012 Partajează Postat Septembrie 24, 2012 ai reusit sa duci pana la capat incarcatorul auto?unde ai gasit transformator de 17v .4A ? Link spre comentariu
dem3ntor Postat Decembrie 16, 2012 Partajează Postat Decembrie 16, 2012 Salut.am realizat azi un rederesor auto simplu: transformator, punte, un ventilator si un led. traful are sarma de 1,5 in primar si 3mm in secundar.Am urmatoarea nelamurire: in gol am 15v cc, vreau sa incarc un acumulator de ups de 12v si 18Ah.Cand cuplez redresorul pe bornele baterieri tensiunea pe aparat creste cam cu ~2v, dar ventilatorul scade din turatie, semn ca tensiunea de fapt scade. Unde este eroarea? aparatul este unul digital DT9205.Multumesc! Link spre comentariu
dem3ntor Postat Decembrie 16, 2012 Partajează Postat Decembrie 16, 2012 are cineva vre-o idee? :( Link spre comentariu
danb1974 Postat Decembrie 17, 2012 Partajează Postat Decembrie 17, 2012 In gol daca nu ai condensator de filtraj tensiunea de iesire e sinus redresat si instrumentul o sa masoare... depinde cum a fost proiectat. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 17, 2012 Partajează Postat Decembrie 17, 2012 Cand cuplez redresorul pe bornele baterieri tensiunea pe aparat creste cam cu ~2v, Acumulatorul l-ai cuplat direct la iesirea din puntea redresoare?Ai masurat in cazul asta,macar de curiozitate, sa vezi ce curent a putut sa ia acel acumulator? Link spre comentariu
Nostalgic Postat Ianuarie 13, 2013 Partajează Postat Ianuarie 13, 2013 Salut!Postez si eu o schema de redresor incarcare acumulator auto poate va este de ajutor . Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 13, 2013 Partajează Postat Ianuarie 13, 2013 Daca elimini din schema partea de semnalizare,ramai cu un traf cu mai multe iesiri si diodele redresoare...asta e bun daca ai timp sa stai sa pazesti ce indica LED-urile si sa faci corectiile necesare,altfel,risti sa dai "bateria in clocot"... Link spre comentariu
Nostalgic Postat Ianuarie 13, 2013 Partajează Postat Ianuarie 13, 2013 Daca elimini din schema partea de semnalizare,ramai cu un traf cu mai multe iesiri si diodele redresoare...asta e bun daca ai timp sa stai sa pazesti ce indica LED-urile si sa faci corectiile necesare,altfel,risti sa dai "bateria in clocot"...Schema se numeste doar "indicator curent incarcare" , cine doreste poate completa cuplind la bornele + si - AKUU cu o schema mai sofisticata de incarcare si supraveghere automata. Link spre comentariu
doru3160 Postat Ianuarie 13, 2013 Partajează Postat Ianuarie 13, 2013 Asa am banuit si eu,dar m-ai fentat cu Postez si eu o schema de redresor incarcare acumulator auto. Link spre comentariu
homer Postat Martie 3, 2013 Partajează Postat Martie 3, 2013 poti incerca ultima schema de la http://www.niqro.3x.ro/baterie/baterie.htm la care-i gasesti cablajul la Epsicom (EP0027 Charger Auto compact pentru acumulatori auto de 12V) si descrierea modului de functionareSe poate folosi si un transformator de 24V la vreo 8A sau e prea mare tensiunea ? Link spre comentariu
Nostalgic Postat Martie 3, 2013 Partajează Postat Martie 3, 2013 Se poate , intre puntea redresoare si anodul tiristorului conectezi o rezistenta de limitare confectionata din nichelinade 0,5 mm valoare 1 ohm,mai departe nici-o modificare. Link spre comentariu
homer Postat Martie 4, 2013 Partajează Postat Martie 4, 2013 Eu nu vad nici un tiristor pe schema de la EPSICOM adica ultima schema de pe site. Link spre comentariu
Nostalgic Postat Martie 4, 2013 Partajează Postat Martie 4, 2013 Eu m-am referit la schemele cu tiristori,dar daca ai cerut referinte pentru schema cu operational si tranzistorinu-i mai faci nici-o modificare schemei , functioneaza si cu tensiuni mai mari la intrare. Link spre comentariu
homer Postat Martie 4, 2013 Partajează Postat Martie 4, 2013 Pai nu e prea mult 24V pentru incarcarea acumulatorului de 12V ? Adica nu dauneaza la viata acumulatorului ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum