Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Monitor cu probleme!!

Vizitator JUANN

Postări Recomandate

Tocmai am luat un monitor de la service, merge acceptabil.Problema e urmatoarea:Cu nokia monitor test culorile sunt afisate ok (alb, rosu, verde, albastru) mai putin negru care are o nuanta de mov inchis.Am umblat prin setari am incercat sa reglez rosu, verde, albastru dar fara nici un rezultat, monitorul nu mai afiseaza negru. Daca aveti iedee ce poate fi eventual o schema de la IVORY 720C, va rog postati.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• GRIGORE

3

• Tavi

2

trebuie icercat intai sa reglezi g2 de la tr. linii. daca nu pe placa de la gatul tubului din care dupa parerea mea ar trebui sa maresti putin verdele. daca nu ai experienta nu umbla peste tot fara sa tii cont ce miscari ai facut ca s-ar putea sa-l dereglezi mai rau.grig

Link spre comentariu
Vizitator JUANN

Intradevar sunt electronist amator si nu am prea multa experienta cu monitoarele. Am dus monitorul la service pentru ca era in garantie si se vedea intunecat, maream gamma din windows ca sa fie ok. Cei de la service au spus ca era de vina un integrat IC803, dar banuesc ca au umblat doar la reglajele de la culori.Vreau sa intreb daca culorile la un monitor se regleaza "dupa cum ii place utilizatorului" sau exista o tehnica anume?

Link spre comentariu

Reglajele se fac dupa mai multe criterii.Nu sunt la indemana oricui.Daca presupui ca nu ti-au marit decat tens. de g2 de la tub ca sa mareasca lumina este de presupus ca tubul are uzura marita .Asa ca pana iti ei altul cred ca trebuie sa te multumesti cu el asa cum este. Grig

Link spre comentariu
Vizitator JUANN