Vizitator vally Postat Februarie 18, 2005 Partajează Postat Februarie 18, 2005 Sunt un incepator al radioammatorismului, si m-ar interesa daca exista un modul sau o placa pt Pc care sa-mi foloseasca si sa emita si sa receptioneze pe fregventele autorifate de FRF. Ma intereseaza daca exista o asemenea placa si daca da de unde opot achizitiona si la ce pret.Multumesc pentru intelegere. 8) As dori raspuns cat mai curand cu putinta. Link spre comentariu
nikos Postat Februarie 18, 2005 Partajează Postat Februarie 18, 2005 Exista o asemenea placa. Pretul unei asemenea placi este destul de ridicat. Cu banii care ii dai pe ea iti poti achizitiona un transceiver de firma. Daca totusi te intereseaza rasfoieste revista FRR "Radiocomunicatii si Radioamatorism". Acolo a aparut un asemenea articol-imi cer scuze nu imi amintesc numarul si anul. Am colectia dar nu am rabdare sa caut. Oricum daca aflu ceace te intereseaza am sa-ti dau un MP. Daca vrei totusi sa folosesti calculatorul iti recomand eQso sau EchoLink. Link spre comentariu
Vizitator vally Postat Februarie 19, 2005 Partajează Postat Februarie 19, 2005 Nikos, mersi pt raspuns, Daca exista o asemenea placa, ai putea sa-mi spui de unde as putea sa o achizitionez , si un pret aprox mi-ar fi de folos. Mersi oricum pt. informatie :?: Link spre comentariu