doru3160 Postat Luni la 07:43 Partajează Postat Luni la 07:43 Asta e valabil doar dacă utilizatorul a folosit corect obiectul, și nu a intervenit în nici un fel pt reparare. De regula siguranță termica nu se duce din exploatare normala, deci e discutabila treaba, dar tot trebuie constatat asta de către o unitate specializată, magazinul nu poate refuza garanția pe ochi frumoși. Link spre comentariu
Alic Postat Luni la 08:50 Partajează Postat Luni la 08:50 (editat) El stie daca a uscat ciorapii pe radiator. La mine , siguranta s-a dus de plictiseala... Nu cred ca a trecut un an. Discutabila poate fi si calitatea componentelor. Azi, cu sistemul asta de ''ieftineala'' la pretul de raft/ productie, te poti astepta la orice. Am scule Rothenberger de 20 de ani care nu au greturi. Acum , un arzator de asta m-a tinut doua butelii . Editat Luni la 08:51 de Alic Link spre comentariu
nicutop Postat 8 ore în urmă Autor Partajează Postat 8 ore în urmă Din cate am inteles de la doamna care vinde la magazin, este un lot cu probleme. Dansa a spus ca ea nu este de vina, ca i-au mai venit si alti clienti cu ele inapoi, cat a mai avut la vanzare le-a schimbat, acesta a fost cumparat ultimul si nu mai are sa il schimbe. Banii nu ii poate returna inapoi la vanzarea din magazin , doar la vanzarile online. Pana la urma sa renuntat la garantie, si am constatat defectul prezentat anterior. In nici un caz nu il voi lasa sa functioneze fara acea siguranta termica adecvata acestuia. Link spre comentariu
antonvasileeee Postat 8 ore în urmă Partajează Postat 8 ore în urmă (editat) ANPC . Ce spunea doamna nu conteaza. Daca nu se poate aduce la conformitate in termenul legal , indiferent de motiv , se inlocuieste sau se storneaza factura . Nu scrie nicaieri sa renunti la garantie . Acum 7 minute, nicutop a spus: Banii nu ii poate returna inapoi la vanzarea din magazin S-al repare .ESTE OBLIGATIA CELUI CARE A FACTURAT SA SOLUTIONEZE CAZUL (pozitiv). Nu-i pasa nimanui de hotiile ei . Anpc o sa dea cu ei de pamant daca aud asa ceva . Editat 8 ore în urmă de antonvasileeee Link spre comentariu
mihaiaurul Postat 7 ore în urmă Partajează Postat 7 ore în urmă (editat) On 2/9/2025 at 6:58 PM, nicutop said: S-a renuntat la garantie deoarece nu avea in magazin altul cu care sa il inlocuiasca. Asa ca l-am verificat si surpriza, siguranta termica era carbonizata Ai factura si certificatul de garantie ? Mergi la magazin si ceri sa vorbești cu seful de magazin. Cu el de față, suni la ANPC. Sigur vei primi altul sau banii înapoi pe loc. Dar dacă ai apucat sa-l desfaci și se vede că ai intervenit, posibil ca nici ANPC să nu te mai poată rezolva. Editat 7 ore în urmă de mihaiaurul Link spre comentariu
misuraelectronic Postat 7 ore în urmă Partajează Postat 7 ore în urmă 1 -- daca a avut sigiliu cumva aplicat peste suruburi si ai violat sigiliul , atunci la revedere pa ! taman de aceea exista garantie , ca sa nu umble NIMENI in el pe perioada garantiei , iar in aceasta situatie , ai pierdut garantia for good --- adicatelea , o sa primesti o frumoasa NEGATIE semnata si stampilata de la service-ul autorizat --- si nu rezolvi nimik , chiar daca vine insusi Piedone la fatza locului ... reparatia se face in acest caz pe bani ... 2-- daca nu a avut sigiliu delok si nici nu se vad urme de zgiriere a suruburilor demontate , atunci nu te atingi de siguranta termica originala si abia atunci poti sa il ameninti pe seful de magazin cu OPC-ul ... doar amenintari , niciodata nu se trece din prima la fapte ! mai intii si mai intii se incearca o discutie amiabila cu seful de magazin ... sa faci rau este ff usor in viatza , sa faci bine este un pik mai greu ... 3-- doar daca se dovedeste refractar seful de magazin la punctul 2-- si nu cedeaza sub nici un motiv --- REPET , NUMAI DACA NU EXISTA SIGILIU , DACA SURUBURILE NU SINT ZGIRIATE si daca in interior nu s-a facut nici cea mai mica modificare de schema electrica si / sau de componente electronice --- , abia atunci si numai atunci se poate merge mai departe ... Link spre comentariu
Alic Postat 6 ore în urmă Partajează Postat 6 ore în urmă Ce dume au vanzatorii astia. Acum il repari pe banii tai. Legea va da drepturi si voi puneti botul la vrajeli... Link spre comentariu
misuraelectronic Postat 5 ore în urmă Partajează Postat 5 ore în urmă Acum 33 minute, Alic a spus: Ce dume au vanzatorii astia. Acum il repari pe banii tai. Legea va da drepturi si voi puneti botul la vrajeli... nu este nici o duma aici nu sint nici vrajeli , este tristul adevar ... legea iti da drepturi , indeed , dar numai daca nu iti bagi nasul in burta aparatului pe perioada garantiei , ce naiba e asa de greu de inteles ? ai umblat in burta aparatului pe perioada garantiei , atunci inseamna ca te crezi mai destept decit service-ul autorizat si ca te poti dispensa de ajutorul si de experienta lor ... in aceasta situatie , rezulta ca te poti dispensa de piesele gratuite si pe manopera gratuita , care ti se cuvin conform garantiei ... rezulta ca poti plati toata daravela si la revedere drum bun ! Link spre comentariu
antonvasileeee Postat 5 ore în urmă Partajează Postat 5 ore în urmă Ce frumoasa e lb. rogleza . Link spre comentariu
misuraelectronic Postat 4 ore în urmă Partajează Postat 4 ore în urmă Acum 2 ore, mihaiaurul a spus: Sigur vei primi altul sau banii înapoi pe loc. vorbe de claca ...se vede ca nu stii legea ... legea protectiei consumatorului spune asa ... pentru inceput , se incearca repararea produsului de cel mult 2 --sau3 ori , nu mai stiu acum exact exact in perioada de garantie , daca se reuseste asta ...abia dupa aceea , daca tot se defecteaza si a 3 a -- sau respectiv 4 a oara -- vinzatorul este obligat , potrivit legii , sa ii dea un produs identic nou clientului , sau sa ii returneze banii ... numai daca doreste vinzatorul ii poate returna banii inca de la prima defectiune in garantie , sau sa ii dea un produs nou ... asa faceau cei de la Vortex la inceput , acum 1000 de ani ... Link spre comentariu
validae Postat 4 ore în urmă Partajează Postat 4 ore în urmă Mult scandal pentru un aparat de 100 Lei....care poate fi reparat ieftin și dacă s-a renunțat la garanție. Convectoarele nu au șuruburi cu sigiliu de garanție, deci dacă s-a umblat cu grijă nu se va vedea intervenția posesorului în caz că se dorește apelarea la ANPC. Link spre comentariu
Alic Postat 2 ore în urmă Partajează Postat 2 ore în urmă Neam de latini. Vorba multă și dat din mâini până crește tensiunea arterială. Link spre comentariu
mihaiaurul Postat 2 ore în urmă Partajează Postat 2 ore în urmă 2 hours ago, misuraelectronic said: vorbe de claca ...se vede ca nu stii legea ... legea protectiei consumatorului spune asa LEGEA actuală spune CLAR că pot să merg să cer banii înapoi (in maxim 14 zile) pentru un latex nefolosit dacă amantei nu-i place culoarea. Și nu trebuie să dau explicații vânzătorului ! Stai mai calm cu aprecierile ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum