sov Postat Februarie 6 Partajează Postat Februarie 6 Mi-a dat cineva un încărcător de baterii adus din Italia, dar nu stiu cum se foloseste. Se pune în priză și se atașează clestisorii la bateria auto pe care o va încărca , sau întâi se încarcă aparatul și ulterior se merge cu el și se conectează la bateria consumata la mașină pt a porni motorul? Deocamdată l-am pus în priza, dar nu văd a se încărca , se aprind doar pt o secunda 3 leduri, unul verde, unul galben și unul rosu. Link spre comentariu
Andrei24 Postat Februarie 6 Partajează Postat Februarie 6 (editat) Buna seara. La conectare cele trei leduri se aprind, apoi se sting toate!. Este functional, asa ar trebui sa se intample. Daca ledul rosu ramane aprins atunci se pare ca au aparut problemele. De regula probleme legate de baterie! Aparatul are si functie de desulfatare a bateriei! Incearca sa "repare" bateria asigurand in modul acesta un anume regim de lucru, incarcand bateria inteligent adica in impulsuri! Nu este un incarcator rapid. O baterie de 12V 55Ah daca este descarcata, o va incarca intre 15-30 de ore! Este incarcator NU robot de pornire dar puteti incarca bateria pe masina. Nu porniti motorul decat dupa ce ati oprit incarcarea din butonul aparatului dupa care deconectati incarcatorul de pe baterie! Editat Februarie 6 de Andrei24 1 Link spre comentariu
sov Postat Februarie 6 Autor Partajează Postat Februarie 6 Multumesc de răspuns. Deci iau bateria de la mașină, conectez clestisorii și apoi bag în priză. Eu mă gândeam ca dacă rămân pe drum fără baterie, conectez clestisorii la baterie, fără a-l mai baga în priză, și astfel îmi dă pornirea la baterie. Nu merge și asa? Link spre comentariu
doru3160 Postat Februarie 6 Partajează Postat Februarie 6 Acum 6 minute, sov a spus: Eu mă gândeam ca dacă rămân pe drum fără baterie, conectez clestisorii la baterie, fără a-l mai baga în priză, și astfel îmi dă pornirea la baterie. Nu merge și asa? Nu are baterie proprie. Nu e starter. E doar încărcător(charger). De altfel, dacă ar încerca cineva sa pornească mașina cu sarmulitele alea, ar scoate ceva fum și s-ar arde instant. Link spre comentariu
Andrei24 Postat Februarie 6 Partajează Postat Februarie 6 (editat) 9 minutes ago, sov said: Multumesc de răspuns. Deci iau bateria de la mașină, conectez clestisorii și apoi bag în priză. Eu mă gândeam ca dacă rămân pe drum fără baterie, conectez clestisorii la baterie, fără a-l mai baga în priză, și astfel îmi dă pornirea la baterie. Nu merge și asa? Se poate incarca si direct pe masina cu motorul oprit. Dar aveti nevoie de retea 220V. Nu va ajuta cu nimic pe autostrada. Am scris mai sus cum ar trebui sa procedati. Editat Februarie 6 de Andrei24 Link spre comentariu
sov Postat Februarie 6 Autor Partajează Postat Februarie 6 Și mai e o chestie: din ce am înțeles din instrucțiuni (puțin, ca e în engleza și cu termeni tehnici) încarcă doar bateriile pana în 40 amperi, pe cele mai mari zice ca doar le întreține. Ce înseamnă că le întreține? Link spre comentariu
Andrei24 Postat Februarie 6 Partajează Postat Februarie 6 7 minutes ago, sov said: Și mai e o chestie: din ce am înțeles din instrucțiuni (puțin, ca e în engleza și cu termeni tehnici) încarcă doar bateriile pana în 40 amperi, pe cele mai mari zice ca doar le întreține. Ce înseamnă că le întreține? Inseamna ca asigura incarcarea bateriei la un curent mic si in felul acesta prelungeste "speranta de viata " a bateriei! Acest incarcator este de curent f mic si de aceea am scris ca nu este rapid, asigura asa cum scrie si producatorul maxim 2A ! Dar de incarcat va incarca si o baterie mai mare numai ca timpul de incarcare se va prelungi f mult. Regula de aur a incarcarii spune ca o baterie trebuie sa fie incarcata optim cu nu mai mult de 10 % din valoare trecuta pe aceasta in Ah. Mai exact daca bateria dumneavoastra are 60Ah incarcatorul ar trebui sa poata asigura o incarcare cu 6A, aproximativ. Acest gen de incarcator este bun atunci cand folositi masina pe distante scurte, sau ocazional. Il puteti pune la lucru de pe o zi pe alta si cand spre exemplu masina a stationat o perioada de o saptamana, doua dar planuiti sa o folositi ziua urmatoare si nu vreti sa aveti surprize ca a ramas sau va ramane bateria in "pana de curent" 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum