Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Motor stergator


Postări Recomandate

La acest motor stergator romanesc pt dacia ..aro..se folosesteste si la tractor tub650u..are o mufa 4 pini..2 pini pt cele doua viteze ..si 2 pini pentru aducerea la punctul zero ..intrebarea este ..pt aducerea la punctul zero cand iei alumentarea o face prin minus...am desfacut capacul la reductor ...este pe minus ..se vede si in poza firul pe surubul capacului la reductor ..

Chiar acum, leo177 a spus:

La acest motor stergator romanesc pt dacia ..aro..se folosesteste si la tractor tub650u..are o mufa 4 pini..2 pini pt cele doua viteze ..si 2 pini pentru aducerea la punctul zero ..intrebarea este ..pt aducerea la punctul zero cand iei alumentarea o face prin minus...am desfacut capacul la reductor ...este pe minus ..se vede si in poza firul pe surubul capacului la reductor ..

https://i.postimg.cc/ydQGdMjc/Screenshot-20250125-142215-Google.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • leo177

    4

  • Alic

    4

  • nelu F

    2

  • dorian 70

    1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Motorasul de stergator de parbriz din poză..are o mufă ..cu 4 pini ..2 pini sunt pentru cele 2 viteze ale motorasului ..si 2 fire din reductor cu contactele pt aducerea la punctul zero al motorasului..am desfacut acel reductor ..un fir este conectat la masa ..si cele doua fire care duc in mufă...intrebarea este ...cum este conectarea celor doua fire care ies din reductor pentru aducerea la punctul zero al motorasului ? 

Link spre comentariu
Acum 32 minute, Alic a spus:

Fa probă direct pe agregat. 

L am testat ...doua pini mufa pt cele doua viteze ..cu minusul de pe motor ..si cele 3 fire care ies din reductor ..din care unul este tot la masa motorului ..merge pe cele 2 viteze ...dar nu reusesc sa l conectez pt aducerea la punctul zero ....

Link spre comentariu

image.thumb.png.90869ade31ebc9f80037bf9926fcb872.png

Sper ca te ajuta schema de mai sus.

In mufa cu patru fire ai:

  - firele aferente infasurarilor pentru cele doua viteze: mica (L) si mare (H).

  - celelalte doua fire vin la cama interioara:

      - firul care merge la contactul comun (incercuit cu rosu). Daca masori cu ohmetrul o sa ai scurt la masa in pozitia de parcare,

      - firul care trebuie legat la + (permanent).

Cel mai usor de identificat firul de la contactul comun este prin desfacerea capacului motorului.

Dupa identificarea firelor, pentru aducerea la pozitia de repaus legi infasurarea de viteza mica la firul care merge la contactul comun al camei si alimentezi motorul prin firul de la cama care trebuie sa fie legat la +.

 

 

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări