Budreala Radu Postat Ianuarie 22 Partajează Postat Ianuarie 22 https://ibb.co/HYZncXN https://ibb.co/fGrmCXb https://ibb.co/nwdwFnD Model Gorenje sensocare cu motor inverter. Este a unei vecine; baga rufele, selectează programul, face setările pe care le dorește, când da play se aprind toate ledurile de pe panou și asa rămân.... nu mai face nimic! Masina are 3 ani, impecabila, folosita în general cam de 2 ori pe săptămână, a picat dintr-o data! Nu ma ocup cu asa ceva dar dacă cineva are ceva idei... am omis sa spun ca zăvorul de la ușa a fost schimbat, cu unul nou, identic, fără rezultat... Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 22 Partajează Postat Ianuarie 22 Posibil invertor defect. Link spre comentariu
Budreala Radu Postat Ianuarie 22 Autor Partajează Postat Ianuarie 22 A luat legătura cu unul din oraș care repara mașini de spălat, urmează să vină... Link spre comentariu
tm07uxo Postat Ianuarie 26 Partajează Postat Ianuarie 26 Rog scuzati, posibil nu aici trebuia postat...am mostenit un motor electric de la o masina de spalat Gorenie iesit din garantie, aproape nou, spart cuva in dreptul rezistentei....Intrebare ce s-ar putea bricola cu acest motor ? sau la remat ? Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 26 Partajează Postat Ianuarie 26 Ține bine de el, nou e vreo 400Lei. Se poate folosi ca polizor, impreună cu un variator de turație.Dar mai bine ca motor de rezervă, nu se știe când e nevoie... Link spre comentariu
flomar60 Postat Ianuarie 26 Partajează Postat Ianuarie 26 Polizor,compresor, șlefuitor cu bandă pt lemn.... mașină de găurit de banc.... multe se pot face! Link spre comentariu
Alic Postat Ianuarie 26 Partajează Postat Ianuarie 26 Am si eu unul. Singura problema e cum fac legaturile de alimentare. Are mai multe infasurari... Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 26 Partajează Postat Ianuarie 26 Dacă pui poză de aproape cu mufa, îți spun. Pe mufă sunt 7 borne. Una e împământarea.Uzual galben/verde. Două de culoare neagră și mai subțiri duc la tahogenerator. Rămân patru groase ale motorului.Cele două din mijloc se scurtcircuitează, alimentezi pe cele marginale. Dar e util un variator cu triac, fiindcă turația e foarte mare, în gol ajunge peste 10000 rpm. Link spre comentariu
tm07uxo Postat Ianuarie 27 Partajează Postat Ianuarie 27 Este descuranjant ...A remarcat si Dl. Alic...numarul mare de terminale. Incurajator este faptul ca se poate face multe.. Eu renunt la acest motor ... poate gasesc pe cineva care il vrea Link spre comentariu
flomar60 Postat Ianuarie 27 Partajează Postat Ianuarie 27 Dacă mi-l trimiteți mie, îl pun la punct și vi-l trimit înapoi.... vă costă doar transportul.... Link spre comentariu
Alic Postat Ianuarie 27 Partajează Postat Ianuarie 27 La 26.01.2025 la 14:52, validae a spus: Dar e util un variator cu triac, fiindcă turația e foarte mare, în gol ajunge peste 10000 rpm. Credeam că poate fi legat astfel încât să aibă o turație care poate fi folosită cumva. La aproape 10000 rpm e rachetă. Fac mâine o poză la mufarină. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 27 Partajează Postat Ianuarie 27 E motor serie, turația nu e constantă în gol.Scade cu sarcina, dar în gol e imensă. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 28 Partajează Postat Ianuarie 28 Unești cu punte bornele cu cablu verde între ele și alimentezi pe bornele învecinate, adică maro și crem. Firele roșii ce vin de la bobina tahogeneratorului nu se folosesc. Altfel spus, dacă numerotăm bornele din poză de sus în jos de la 1 la 6, faci ștrap între 4 și 5 și alimentezi între 3 și 6. Link spre comentariu
Alic Postat Ianuarie 28 Partajează Postat Ianuarie 28 Ok, Daca nu mai apar pe aici sa stii ca am alimentat motorul si mi-am luat zborul. 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum