Sharky Postat Februarie 2 Autor Partajează Postat Februarie 2 Lasa ca e utila orice informație. Injectoarele sunt noi schimbate anul trecut, bosch, solenoid, nu piezo, noi, nu reconditionate sau sh. Azi n am pornit o, dar tind sa cred ca se dezamorsează. Revin cu detalii. Voi cauta oringuri furtunuri sa le schimb, eu sau mecanicu. Am inclusiv diagnoza ford. Problema a fost de la diagnoza prin telefon, fratele meu a zis ca presiunea in rampa e de 400, dar din pacate n a observat ca e vb de kPa si nu bar. Deci clar nu facea presiune, probabil din lipsa combustibil. Cel mai usor de diagnosticat, desfăcut ștuțul filtru dinspre fata masinii si vazut daca scuipa motorina la cheie. Tot de acolo se trage cu pompa de vacuum. In schimb cu pompa in linie se leaga la celălalt stutz ca sa tragi din rezervor sa impingi spre pompa de inalte. Altfel tragi, e ok, dar ai nevoie de o galeata in care sa scoti motorina. Link spre comentariu
iker Postat Februarie 2 Partajează Postat Februarie 2 Acum 6 ore, ady2006 a spus: @iker : Amice, tu ai macar habar cum arata masina in discutie sau ai vrut doar sa ne uimesti cu abilitatile tale de copy--paste ? Amice,nu ai tu virsta citi ani de meserie am eu,dar nu am sa ma cobor la mintea ta. @Sharky ,daca ai nevoie de informatie reala si de prima mina,cere si ti se va da. Link spre comentariu
iker Postat Februarie 2 Partajează Postat Februarie 2 Acum 3 ore, Sharky a spus: Lasa ca e utila orice informație. Injectoarele sunt noi schimbate anul trecut, bosch, solenoid, nu piezo, noi, nu reconditionate sau sh. Azi n am pornit o, dar tind sa cred ca se dezamorsează. Revin cu detalii. Voi cauta oringuri furtunuri sa le schimb, eu sau mecanicu. Am inclusiv diagnoza ford. Problema a fost de la diagnoza prin telefon, fratele meu a zis ca presiunea in rampa e de 400, dar din pacate n a observat ca e vb de kPa si nu bar. Deci clar nu facea presiune, probabil din lipsa combustibil. Cel mai usor de diagnosticat, desfăcut ștuțul filtru dinspre fata masinii si vazut daca scuipa motorina la cheie. Tot de acolo se trage cu pompa de vacuum. In schimb cu pompa in linie se leaga la celălalt stutz ca sa tragi din rezervor sa impingi spre pompa de inalte. Altfel tragi, e ok, dar ai nevoie de o galeata in care sa scoti motorina. Cu 4 bar normal ca nu o sa porneasca.Pompa Bosch in general vorbind nu prea da probleme mecanice,poate doar regulatorul de debit sau de presiune care este montat pe pompa sa fie stricat.Depinde de ce tip de pompa este,unele au un regulator,altele doua,iar altele niciunul. Pe rampa ar trebuie sa ai deasemenea un senzor si uneori un regulator,depinde de modelul masinii,pentru ca nu toate fordurile din 2007 au acelasi motor sau auxiliare.Fa o poza si pune aici,,apoi iti pot arata pe poza respectiva ce si cum sa verifici cu sculele care le ai la indemina,si aparatura de masura care o ai in casa ca electronist. Link spre comentariu
ady2006 Postat Februarie 2 Partajează Postat Februarie 2 Acum 2 ore, iker a spus: Amice,nu ai tu virsta citi ani de meserie am eu,dar nu am sa ma cobor la mintea ta. Serios ? Si nu esti deja in cartea recordurilor ? Mai poti vorbi, merge, etc ? Si cam ce meserie ai prestat atatia ani, faiantar, tinichigiu, macelar ? Ca sa ajungi la calificarea mea trebuie sa urci mult, nu sa cobori ! Link spre comentariu
iker Postat Februarie 2 Partajează Postat Februarie 2 (editat) Visezi frumos,te va durea rau cind te vei trezi...daca o vei face vreodata.Hai fa valuri in alta parte ca nu am timp de prostii. PS:nu te mai osteni sa dai din tine,am gasit butonul cu Ignore si te-am trimis la plimbare. Editat Februarie 2 de iker Link spre comentariu
ady2006 Postat Februarie 2 Partajează Postat Februarie 2 Daca la varsta aia asa inaintata nu stii ce injectie este pe ford focus 2 cu motor diesel de 1,6 mie imi este clar ca in lumea reala nu ai nici o tangenta cu domeniul auto. Nu esti si nu ai fost vreodata nici inginer de diagnoza, nici electrician auto, nici mecanic auto. Asi zice ca nici macar tinichigiu. Toate meserii respectabile daca sunt practicate cu profesionalism. Dar daca nu stii ce injectie este pe focus 2 de 1,6 sau golf 4 de 1,9, alh sau nu, arata ca nu ai nici o legatura cu domeniul auto. Nici macar ca si pasionat. Alea sunt 2 dintre cele mai comune masini de pe drumurile Romaniei. Asta nu ar fi in mod normal o problema. Dar sa incepi sa dai sfaturi pe tema asta, aia e o problema. Link spre comentariu
roadrunner Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 (editat) Acum 13 ore, ady2006 a spus: Dar sa incepi sa dai sfaturi pe tema asta, aia e o problema. Tu ai dat vre-un sfat pana acum care sa-i folosesca celui cu masina? de aruncat cu rahat sunt destui ca e mult mai simplu. Ai petrecut atata timp sa scrii postarile aste in loc sa partipici constructiv la discutie. (daca faceai o gluma mai intelegeam) RR Editat Februarie 3 de roadrunner 1 Link spre comentariu
ady2006 Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 Acum 3 ore, roadrunner a spus: Tu ai dat vre-un sfat pana acum ? La 15.01.2025 la 12:22, ady2006 a spus: Nu are pompa in rezervor. Fara diagnoza e greu de spus. Multe pot fi. Masa rupta, cablaj electric intrerupt, senzor vibrochen, senzor ax came, egr blocat deschis. Incearca sa pornesti masina pe spray ca sa elimini chestiile mecanice. Becul de immo se stinge ? Cand pui contactul se pot citi km sau ai doar "----" in locul lor ? Tu ai citit topicul de la inceput sau doar te-ai erijat in avocatul din oficiu ? Link spre comentariu
roadrunner Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 (editat) Bineinteles ca l-am citit. Ai fost arogant din a doua postare (si a treia si tot ce a urmat) am zis las sa mearga poate asa e el. (nu esti nici primul si nici untimul pe formul asta si tara-i plina) sucess amice tine-o tot asa, o sa te respecte toti. Citat Nu esti si nu ai fost vreodata nici inginer de diagnoza inginerii astia de unde vin de la "facultatea de diagnoza"? sau era o glumita care nu am inteles-o eu. RR Editat Februarie 3 de roadrunner Link spre comentariu
ady2006 Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 1 oră în urmă, roadrunner a spus: inginerii astia de unde vin de la "facultatea de diagnoza"? Cam din acelasi loc de unde vin si "inginerii hardware". Tin sa-mi exprim public admiratia fata de tine daca atunci cand vezi o prostie tehnica ii dai pace. Nu suntem toti la fel, eu nu pot. Interesant cum de ai ceva cu mine care am postat chiar la subiect si nu divagatii posibil corecte dar fara mare legatura cu subiectul. Si mai pe sub mana si tu arunci cu vorbe nelalocul lor. Intamplator la adresa mea. Si-mi cam trece admiratia. Link spre comentariu
roadrunner Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 (editat) Acum 19 ore, ady2006 a spus: Daca la varsta aia asa inaintata nu stii ce injectie este pe ford focus 2 cu motor diesel de 1,6 mie imi este clar ca in lumea reala nu ai nici o tangenta cu domeniul auto. eu m-am fript de cateva ori cu "ce e pe nu stiu ce masina" mai ales dupa ce am emigrat si m-am lovit de motoare pe WV care nu se puneau pe modele care nu erau pentru UK/IRL. (la fel cum pe motoarele de Duster/Logan DCI 1.5 sunt o gramada de tipuri de injectie, mai ales la cele fabricate in Nordul Africii) - pana nu te uiti sub capota sau ai date de la fabricatie sa verifici dupa VIN nu esti niciodata sigur. Asumption is mother of all fuck-ups. RR Editat Februarie 3 de roadrunner 1 Link spre comentariu
Ovidanie Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 La 02.02.2025 la 13:11, Sharky a spus: tind sa cred ca se dezamorsează... O variantă de test ar fi să parchezi mașina în pantă mare, trebuie să stea cu "botul" în jos. Așa nu ar trebui să se dezamorseze. 2 Link spre comentariu
iker Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 Buna seara,cu scuzele de rigoare,nu stiu ce scrie individul pentru ca i-am dat ignore si nu mai vad mesajele lui,dar cred ca nu are rost sa pierdeti timpul cu el,i sa urcat la cap probabil ca nu mai este nimeni ca el,si din cite am vazut asa in treacat,se pretinde mare meserias in ECU.Probabil si-a cumparat si el un cablu de la chinezi,si a invatat sa cloneze vreun ECU,iar acum crede ca nu mai este nimeni ca el. Pe scurt,doar conduc un atelier mecanic,nu sint mecanic,si nu de rusine,am imbatrinit si nu mai pot sa stau pe sub masini ca acum 40 de ani. Am un laborator diesel,repar pompe de injectie diesel si injectoare diesel. Cunosc toate sistemele de injectie existente in Europa.Cind ma refer la faptul ca le cunosc,de fapt vreau sa spun ca le visez,sau le modific dupa bunul plac,ori le imbunatatesc dupa bunul meu plac...ca hobby,in viata reala ma limitez a cistiga cit de mult pot din astfel de reparatii,mai am foarte putin pina la pensie. De-a lungul timpului,am imbinat cunostintele din electronica,mecanica si informatica,si la final a rezultat un bun loc de munca,foarte bine platit,care acum imi mai lasa timp sa mai tastez si in limba materna,dar se pare ca si aici,ca si pe forumurile din strainatate,se gaseste cite un frustrat care strica atmosfera. Sa revenim la subiect. Sharky nu ne-a spus ce sa intimplat,de ce a umblat la masina,cum sa defectat,si cred ca asta este primul pas logic. E prea mult de scris,dar este foarte important ca sa incercam sa ne dam seama ce putea provoca averia masinii in cauza. Inainte de modelul lui de Ford,aceste masini aveau o pompa bosch vp30 electronica,apoi au inceput sa monteze sistemele common rail. Pompa vp30 o cunosc foarte bine,pot spune ca am reparat citeva mii,dar in common rail se poate folosi din orice marca,bosch,delphi,siemens,denso si fiecare din acestea au anumite caracteristici constructive,diferite una de cealalta. Delphi spre exemplu,de obicei injectoarele se strica si pentru simplul fapt ca se da la cheie fara ca sistemul sa fie amorsat foarte bine inainte. Injectorul Delphi are in componenta o valva de control care se blocheaza instantaneu si nu este reparabila,lucru care face ca injectorul sa ramina cu returul deschis,si toata presiunea din rampa scapa pe retur.Probabil ca asa ceva are Sharky pe masina. Injectorul Siemens,daca ,,bobina" intra in scurt,doar la un singur injector,face ca ECU sa nu mai dea semnale pentru pornire.Injectoarele Siemens au o faima rea in sensul acesta,si mai ales in grupul VAG. Denso si Bosch,aceste doua sisteme sint mai maleabile,dau probleme dar nu atit de des. Va stau la dispozitie in acest domeniu,injectia diesel,va pot oferi informatii de la fabricarea unui banc de probe,cu tot ce compune o astfel de masinarie,software,mecanica,electrica,pina la repararea oricarui sistem de injectie diesel. Apropo mincatorilor din dos,ma dor ochii cind stau la calculator,port ochelari de vedere,si nu imi place sa rulez km de mesaje pe ecran ca sa pot citi un mesaj care ma intereseaza,asa ca va dau ignore din prima,nu prezentati interes. 1 Link spre comentariu
ady2006 Postat Februarie 4 Partajează Postat Februarie 4 Acum 9 ore, iker a spus: Injectorul Delphi are in componenta o valva de control care se blocheaza instantaneu si nu este reparabila,lucru care face ca injectorul sa ramina cu returul deschis,si toata presiunea din rampa scapa pe retur.Probabil ca asa ceva are Sharky pe masina. Tin sa te anunt ca sigur nu are asa ceva pe masina. Are injectoare Bosch. Am avut impresia ca asta-i un forum tehnic si nu unul de popularizare a stiintei. Se pare ca m-am inselat. Sa incerc sa pun altfel problema. Daca pe un topic de reparatii tv intreba cineva cum sa schimbe baretele de led-uri la un anumit model. Ca a auzit el ca sunt probleme la desfacerea panelului. Si venea cineva sa ne insire tipuri de tv. Ca sunt cu tub catodic, ca sunt plasme, led-uri, oled-uri, qled-uri ....Cum ar fi reactionat cei care chiar au schimbat nu odata baretele la exact acel model de tv. Care tv sa fie unul care s-a vandut in cantitati uriase. Link spre comentariu
roadrunner Postat Februarie 4 Partajează Postat Februarie 4 Acum 2 ore, ady2006 a spus: ....Cum ar fi reactionat cei care chiar au schimbat nu odata baretele la exact acel model de tv. ca tine (presupun) RR Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum