Nostalgic Postat 9 ore în urmă Partajează Postat 9 ore în urmă Bși D în interiorul bobinajului. Greu de găsit.Probabil pe margine de bobine. Link spre comentariu
sla Postat 9 ore în urmă Partajează Postat 9 ore în urmă Acum 11 minute, Nostalgic a spus: Bși D în interiorul bobinajului. Greu de găsit.Probabil pe margine de bobine. Da, legăturile intre capetele bobinelor si cablurile de iesire sunt facute la o coroană (asa se numeste partea de bobinaj care este în afară pachetului de tole), sunt izolate cu tuburi si bandajate pe coroană, apoi tot pachetul bobinat este impregnat cu lac ( scufundat în baie cu lac si apoi uscat în cuptor). Este destul de greu de ajuns la legături, dar nu imposibil. Depinde cat de bine este impregnat cu lac, respectiv cat de rigid este lacul. Link spre comentariu
nordix Postat 9 ore în urmă Autor Partajează Postat 9 ore în urmă Acum 38 minute, modoran a spus: Daca poti sa elimini scurtul dintre B si C problema e ca si rezolvata ( fara sa tai firele ). Dupa care faci scurt intre B si D si gata. Pe scala de măsurare diode a aparatului de măsură , intre B și C sună aparatul a continuitate . Intre celelalte conexiuni nu sună . Link spre comentariu
modoran Postat 8 ore în urmă Partajează Postat 8 ore în urmă (editat) Da, am inteles de prima data. Cum au zis si colegii, smecheria e sa elimini scurtul dintre B si C. Foarte posibil sa fie in interiorul motorului izolat cu tub si lac. Trebuie lucrat cu atentie sa ai acces la toate cele 4 capete independent. Editat 8 ore în urmă de modoran Link spre comentariu
sla Postat 7 ore în urmă Partajează Postat 7 ore în urmă 1 oră în urmă, nordix a spus: Pe scala de măsurare diode a aparatului de măsură , intre B și C sună aparatul a continuitate . Intre celelalte conexiuni nu sună . Asa arata schema si masuratorile: Intre B si C suna aparatul fiindca este scurt. Pentru a se schimba sensul de rotatie e nevoie sa se desfaca legaturile din punctele X si Y, respectiv sa se schimbe capetele 1 cu 2 ( la faza principala). Sau sa se desfaca in X si firul A de la punctul 4 si sa se schimbe 3 cu 4 (la faza auxiliara). Oricum trebuie desfacut in doua locuri si inversate capetele unei bobine. Link spre comentariu
flomar60 Postat 7 ore în urmă Partajează Postat 7 ore în urmă Mai există o posibilitate strict mecanică, fără să umblați în motor.... dacă vă permite sistemul mecanic de fixare pe banc se poate întoarce motorul la 180 grade... și așa schimbați sensul ... Link spre comentariu
sla Postat 7 ore în urmă Partajează Postat 7 ore în urmă Acum 6 minute, flomar60 a spus: Mai există o posibilitate strict mecanică, fără să umblați în motor.... dacă vă permite sistemul mecanic de fixare pe banc se poate întoarce motorul la 180 grade... și așa schimbați sensul ... A zis ca pachetul de tole nu este la mijlocul carcasei, intoarcerea rotorului il va scoate din câmp Link spre comentariu
flomar60 Postat 7 ore în urmă Partajează Postat 7 ore în urmă Nu întoarce rotorul, întoarce motorul cu totul fără să-l demonteze....acum axul de acționare se va situa invers... Link spre comentariu
sla Postat 7 ore în urmă Partajează Postat 7 ore în urmă Acum 5 minute, flomar60 a spus: Nu întoarce rotorul, întoarce motorul cu totul fără să-l demonteze....acum axul de acționare se va situa invers... Scuze, inteleg. Depinde la ce il foloseste, dacă are loc... Link spre comentariu
flomar60 Postat 7 ore în urmă Partajează Postat 7 ore în urmă Asta am zis și eu , dacă destinația/utilizarea acestui motor permite această modificare mecanică....doar inițiatorul poate să știe asta.... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum