Daniel Daniel Johny Postat 3 ore în urmă Autor Partajează Postat 3 ore în urmă Acum 4 ore, flomar60 a spus: Nu! Un motor trifazat conectat în stea absoarbe la pornire un curent între 3 și 5 Inominal...un motor trifazat pornit direct în triunghi,absoarbe la pornire între 6 și 10 Inominal...!....combinat cu secvența f.lungă de pornire (inerție mare la volantă) duce la rezultatul constatat de dvs.... după părerea mea, veți avea o șansă de succes (cu acest convertizor!) dacă implementați pornirea stea/triunghi....alfel , aveți nevoie de un convertizor de minim 10kw posibil și mai mare că să reușiți pornirea acestui motor....cu alte motoare care nu au aceste condiții grele de pornire ,cu siguranță convertizorul dvs va face față....dar nu cu acest motor! Da. O sa țin cont de sfatul dv. Totuși încerc sa păcălesc convertizorul. Am reușit sa îl fac sa pornească, merge dar nu întotdeauna da afara cu aceasta eroare în mers curentul fiind după ce pornește de 4A pe toate cele trei infasurari motor. Citeodata nu vrea deloc. Simt ca pot sa l fac sa meargă dar îmi scapă ceva. Link spre comentariu
Daniel Daniel Johny Postat 3 ore în urmă Autor Partajează Postat 3 ore în urmă Acum 3 ore, Barbu Paul a spus: Chiar daca sarcina este puternic inertiala invertorul trebuie sa functioneze, mareste timpi de accelerare si decelerare pana gasesti valorile la care motorul porneste si se opreste ok. Curentii de pornire directa nu sunt relevanti la pornirea motorului prin intermediul convertizorului. La asta ma gindesc și eu. Dacă era curent prea mare îmi dădea eroarea de over curent. Totuși ce ma dezorienteaza este faptul ca îmi da această eroare OV și atunci cind reușeste sa meargă dar se oprește din senin cu aceasta eroare. Eu am probat convertizorul la un motor fără sarcina de 4kw...avea totuși o fulie și în triunghi. Curentul era de 4A.Dar tensiunea unde l-am probat era de 380v Dar aici unde îl folosesc la ventilator cu curea Tensiunea de rețea este de 400v.Sa conteze lucrul acesta? Link spre comentariu
Daniel Daniel Johny Postat 3 ore în urmă Autor Partajează Postat 3 ore în urmă Acum 2 ore, ionut120v a spus: OV o fi insemnand over voltage cum spun colegii mai sus, probabil apare la franarea motorului si e ultima eroare afisata, la pornire probabil da alta eroare motiv pentru care il opreste. Pentru decelerari mai puernice se foloseste o rezistenta de franare ea disipa energia cinetica stocata in lantul cinematic, verificati daca se poate instala o rezistenta de franare pe convertizorul dumneavoastra. Eroarea OV poate avea legatura cu bateria de electrolitice de pe busul DC, fiind SH recomandarea e sa fie inlocuite. Mulțumesc. 1 oră în urmă, iop95 a spus: Sigur eroare este OV? La cat timp apare de la comanda Start? Tensiunea de alimentare este 3x400V pentru VFD? O poza de pe eticheta ar fi de folos. Ventilatorul este proiectat pentru alimentare de la retea 3x400V? Motorul respectiv are un sistem intern de pornire stea/triunghi? O poza cu eticheta motorului ar fi de folos. bine. Am sa dau. Link spre comentariu
Daniel Daniel Johny Postat 2 ore în urmă Autor Partajează Postat 2 ore în urmă 1 oră în urmă, Ion_Bumbu a spus: OV trip indicates that the DC bus voltage has exceeded the VM_DC_VOLTAGE[MAX] or VM_DC_VOLTAGE_SET[MAX] for 15 s. The trip threshold varies depending on voltage rating of the drive as shown below. Sub-trip Identification Recommended actions: • Increase deceleration ramp (Pr 00.004) • Decrease the braking resistor value (staying above the minimum value) • Check nominal AC supply level • Check for supply disturbances which could cause the DC bus to rise • Check motor insulation using a insulation tester Are rezistente de frinare instalate? Salut. Nu are rezistenta de frinare. Testarea încă nu am făcut-o pentru ca locul este inaccesibil la ventilator dar o sa încerc oarecum sa ajung la el... Link spre comentariu
Daniel Daniel Johny Postat 2 ore în urmă Autor Partajează Postat 2 ore în urmă 1 oră în urmă, iop95 a spus: Sigur eroare este OV? La cat timp apare de la comanda Start? Tensiunea de alimentare este 3x400V pentru VFD? O poza de pe eticheta ar fi de folos. Ventilatorul este proiectat pentru alimentare de la retea 3x400V? Motorul respectiv are un sistem intern de pornire stea/triunghi? O poza cu eticheta motorului ar fi de folos. pe rind răspund. Eroarea de OV îmi întra imediat dar am întrat în parametrii 4.013 și 4.014 pentru curent gain și i-am mărit cu 50 la suta. La fel si parametrul Deceleration rate 2.021 pe care l-am mărit. Cu setările acestea și mărirea timpului de accelerare și decelerare a pornit dar are momente cind se oprește din senin cu eroarea OV sau mai nou pornește dar se oprește imediat cu eroarea OV... deci face la fel... Celelalte întrebări voi face poze. Mulțumesc. Acum 58 minute, Ion_Bumbu a spus: Daca motorul are inertie mare poate ajunge la un moment dat sa taie alimentarea si sa incerce decelerarea daca se considera ca a ajuns la turatie mai mare decit e programata de rampa si aunci poate avea surpriza asta mai ales ca a spus colegul ca alt motor mergea ok insa ala era in gol fara ditamai turbina pe el care poate suferi si de factori externi. Deci, are rezistente de frinare? Este fără rezistenta de frinare. Link spre comentariu
Daniel Daniel Johny Postat 2 ore în urmă Autor Partajează Postat 2 ore în urmă Acum 3 ore, Barbu Paul a spus: Chiar daca sarcina este puternic inertiala invertorul trebuie sa functioneze, mareste timpi de accelerare si decelerare pana gasesti valorile la care motorul porneste si se opreste ok. Curentii de pornire directa nu sunt relevanti la pornirea motorului prin intermediul convertizorului. k. O sa încerc sa jonglez mai mult din aceste valori. ms. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum