DJ_Speedy Postat Ianuarie 30, 2008 Partajează Postat Ianuarie 30, 2008 Salut! Dupa cum spune si titlul, am o masina de spalat Automatic Super pe care as vrea sa o "pacalesc". Unele rufe vreau sa le spal cu apa rece si neavand buton pentru decuplare rezistenta si nici termostat reglabil pentru temperatura, trebuie sa fac in asa fel incat sa trec peste termostat. Problema este ca daca decuplez termostatul, atunci cand vrea sa incalzeasca, motorarul de la programator se opreste pana cupleaza termostatul.Termostatul de pe masina are 4 contacte. Cupleaza/decupleaza la 2 temperaturi diferite (32/90 grade). Am carticica ei cu schema electrica dar se vede foarte prost si sincer, nu ma prind ce fire trebuie sa decuplez de pe termostat sau sa le pun in scurt pentru a pacali masina sa creada ca a incalzit apa si sa isi vada de program in continuare.Daca stie cineva, help. Daca aveti nevoie de schema, voi incerca sa ii fac o poza, dar calitatea va fi extrem de proasta. Link spre comentariu
Dr.L Postat Ianuarie 30, 2008 Partajează Postat Ianuarie 30, 2008 cunosc problema,si eu am facut la fel cu a meatermoatatul are 4 pinicand masori cu multimetrul,2 dintre ei fac contact(senzorul de 90) si 2 nu(senzorul de 30)scoti papucii de la senzorul de 30,ii conectezi intre ei apoi izolezi binemai pui si un intrerupator puternic pe rezistenta(tragi fire,de la 'ceas'),ca sa nu cupleze si cam asta eai grije cum intervii,sa nu-o defectezi sau sa patesti vre-un accident! Link spre comentariu
DJ_Speedy Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Partajează Postat Ianuarie 30, 2008 Multumesc mult pentru sfat! O singura intrebare mai am. mai pui si un intrerupator puternic pe rezistenta(tragi fire,de la 'ceas'),ca sa nu cupleze si cam asta eIntrerupatorul il pun in serie cu rezistenta si il cuplez cand vreau sa imi incalzeasca apa? Si decupleaza termostatul de 90 sau trebuie sa stau cu ochii pe ea sa incalzeasca cat vreau eu dupa care sa opresc din intrerupator? Link spre comentariu
gabiz_ro Postat Ianuarie 30, 2008 Partajează Postat Ianuarie 30, 2008 nu mai bine pune un intrerupator in paralel cu acele contacte din termostat?cand vrea sa-l anuleze il pune pe inchis si cand vrea inapoi cu incalzire pe deschis?eventual chiar 2 (si pentru cealalta temperatura) si asa ramane si cu functionarea standard si cu cea dorita. Link spre comentariu
DJ_Speedy Postat Ianuarie 31, 2008 Autor Partajează Postat Ianuarie 31, 2008 Multumesc pentru idee gabiz_ro, dar solutia oferita de Dr.L e perfecta! Am rezolvat-o. Multumesc mult! Link spre comentariu
Dr.L Postat Ianuarie 31, 2008 Partajează Postat Ianuarie 31, 2008 sub nici o forma nu se scurciiteaza firele de la senzorul de 90gr!!,ala e doar pt protectie la suptaincalzirea apeiintrerupatorul in serie cu rezistenta are rolul de a impiedica functionarea acesteia(ca altfel ea tot incalzeste)daca tot ai pacalit senzorul,poti baga direct apa calda in masina,sa n-o mai incalzeasca rezistenta Link spre comentariu
DJ_Speedy Postat Iunie 24, 2008 Autor Partajează Postat Iunie 24, 2008 Dr. L, multumesc pentru sfat, am reusit....intre timp, am reusit sa mai busesc ceva la ea. :snakeman: Ca sa nu mai deschid alt subiect o sa spun aici problema mea. Acum ceva timp m-a mancat undeva sa incerc sa spal o patura destul de mare...am bagat-o in masina, i-am dat drumu si am plecat de langa ea....m-am intors dupa juma de ora sa observ ca din cauza ca patura era prea grea, motorul nu a avut sufucienta forta sa-l invarta si mi-a patinat pe curea ducand la distrugerea ei. (cred ca trebuia sa citesc manualul ala al ei, sigur zicea ceva de greutatea maxima suportata de masina :weedman: )Am incercat sa mai spal ceva cu ea, si trecand peste faptul ca la spalare normala se aude cum patineaza motorul si abia invarte cuva, la centrifuga mi-o ia masina din loc. M-am gandit eu ca din cauza ca motorul patineaza, se plimba niste forte p-acolo prin ea si de aici "dansatul". Nu am vazut nici un amortizor pe ea, decat 4 arcuri in partea superioara, jos avand 2 ghidaje. Intrebarea mea este....aveti careva idee de unde mai pot cumpara o astfel de curea? Din cartea ei am reusit sa descifrez "Curea trapezoidala 10x6x1372". Se poate binenteles sa nu am dreptate si sa nu fie doar cureaua de vina. Sunt deschis la sugestii si idei. Link spre comentariu
gabiTV Postat Iulie 7, 2008 Partajează Postat Iulie 7, 2008 Intrebarea mea este....aveti careva idee de unde mai pot cumpara o astfel de curea? Din cartea ei am reusit sa descifrez "Curea trapezoidala 10x6x1372". Se poate binenteles sa nu am dreptate si sa nu fie doar cureaua de vina. Sunt deschis la sugestii si idei. Pe str. Valeriu Braniste din sect. 3 , Bucuresti ,este un magazin cu piese de schimb ptr. masini de spalat . Link spre comentariu
em2006 Postat Decembrie 8, 2008 Partajează Postat Decembrie 8, 2008 M-a rugat un coleg sa-i vad o masina de spalat Automatic de Cugir, la cre-i curge apa din cuva ca de la robinet. Am intors-o cu fundul in sus si am demontat motorul (prin zona aia curgea). Am gasit un decupaj cam ca in desen: Este in dreptul motorului si aproape de capatul rezistentei de incalzire. Presupun ca acolo venea o piesa cu care probabil era fixata suplimentar rezistenta, la alte masini similare n-am vazut chestia asta, rezistenta e fixata doar in peretele vertical al cuvei. Cum piesa respectiva e de negasit, probabil a scapat intre cuva si tambur, ori a cazut in exterior si s-a pierdut, as vrea sa stiu cum arata, cum a fost montata si cum se facea etansarea cuvei. N-am reusit sa identific piesa in lista din manual atasata: [attachment=0]Piese schimb Automatic Cugir.pdf[/attachment] Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum