Vasile5 Postat Noiembrie 5 Partajează Postat Noiembrie 5 (editat) O cheie de fermoar a intrat între tambur și garnitura de la hublou și a blocat amburul. Defecțiunea a fost observată mult mai târziu, când în încăpere mirosea puternic a plastic ars, a fum. Abea atunci a fost întreruptă alimentarea și aerisită camera. Pentru depanare, după ce am deblocat tamburul, am demontat capacul lateral al uscătorului să văd dacă s-au produs și alte pagube. Speram că motorul doar a patinat pe curea și să fac vizual o inspecție. Am observat surpins că și motorul era blocat, din cauză că jumătate de curea s-a sfâșiat și s-a înfășurat în jurul axului motor, iar tot ansamblul era înțepenit. După ce am deblocat motorul, l-am alimentat în gol și a pornit, dar mi-e teamă să nu fie afecta izolația bobinajului la interior. Am examinat vizual bobinajul la exterior și nu se observă a fi ars. Cu toate acestea, fumul și mirosul categoric au provenit din motor. Să cumpăr altă curea și să încerc să folosesc uscătorul așa, sau să înlocuiesc și motorul? Pe termen lung nu știu dacă mai prezintă siguranță acest motor. Editat Noiembrie 5 de Vasile5 Link spre comentariu
Vasile5 Postat Noiembrie 5 Autor Partajează Postat Noiembrie 5 Uscătorul este Bosch seria 6, motorul arată ca în imaginea atașată. Aceste motoare sunt relativ noi și cred că ar trebui să aibă o siguranță termică în bobinaj și probabil o protecție suplimentară din controler, care să detecteze dacă tamburul nu se rotește. Mă intrigă faptul că n-a declanșat niciuna dintre aceste protecții (dacă ele există). Oare producătorul să nu fi prevăzut protecție? Mi-e greu să cred... Link spre comentariu
modoran Postat Noiembrie 5 Partajează Postat Noiembrie 5 Schimba doar cureaua pentru inceput, doar daca este cazul te gandesti si la motor. Link spre comentariu
ruscanusorin Postat Noiembrie 5 Partajează Postat Noiembrie 5 Buna seara. Daca motorul ar avea afectata izolatia bobinajului , protectia procesorului pe aceasta ramura ar trebui sa functioneze , iar dupa deblocarea motorului , uscatorul ar trebui sa indice o eroare . Daca motorul a pornit , tot mirosul si fumul a iesit de la curea. Link spre comentariu
Vasile5 Postat Sâmbătă la 17:40 Autor Partajează Postat Sâmbătă la 17:40 Am înlocuit cureaua și am folosit uscătorul azi pentru mai multe cicluri. Funcționează normal. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum