roadrunner Postat Septembrie 3 Autor Partajează Postat Septembrie 3 (editat) Profilul de HID la USB (tastaturi/mouse/game pad-uri) e relativ simplu la USB stick e mult mai complicat acolo e mult mai eficient sa folosesti microcontrollere care ruleaza software. (ai prea multe variabile) SD card are sens si e si usor de implementat. RR Editat Septembrie 3 de roadrunner Link spre comentariu
roadrunner Postat Septembrie 3 Autor Partajează Postat Septembrie 3 (editat) Am scris si testat toate decodoarele de taste si merg bine, mai am SHIFT ENTER etc.... pe care o sa le fac maine., dupa care o sa alipesc proiectul asta la CobRRa. RR Editat Septembrie 3 de roadrunner Link spre comentariu
roadrunner Postat Septembrie 4 Autor Partajează Postat Septembrie 4 (editat) Terminat si proiectul asta, o sa fac un video de Youtube unde explic functionarea si diverse parti componente. In total a durat undeva sub 4 ore de munca si ceva gasit/citit standardul dupa care tasaturile astea prezinta datele. Decodorul care identifica tasta apasata nu e facut foarte eficient (as fi putut sa-l fac mai bine) dar e suficient de bun pentru un proiect de hobby. RR PS - o chestie mica de hardware pana nu uit de ea. Daca tragi tatatura afara din conector partea din FPGA se prinde ca e o eroare si re-porneste partea de enumerare pe USB a HID (deci e implementata corect) - totusi unele tastaturi mai ieftine nu se re-initalizeaza corect la re-conectare si au nevoie de power cycle la 5V si cateva deci de ms ca sa porneasca corect. Ca sa fiu sigur ca va functiona si cu tastaturi ieftine la mine pe PCB o sa pun un power switch pentru 5V comandat din fpga ca atunci cand se re-porneste enumerarea pe USB sa faca un power cycle automat ca sa-i dea sanse tatarurii sa se reseteze si ea hardware. RR Editat Septembrie 4 de roadrunner Link spre comentariu
Ovidanie Postat Septembrie 4 Partajează Postat Septembrie 4 "Viteza" cum se seteaza? tot din tastatura? Link spre comentariu
roadrunner Postat Septembrie 4 Autor Partajează Postat Septembrie 4 (editat) viteza cui? a CobRRei? deocamdata proiectul asta nu stie de CobRRa e total indepenedent, va fi atasat dar poate fi folosit la orice altceva unde am nevoie de tastatura. Dar sa fiu sincer m-am gandit sa folosesc F1...F12 la alte chestii ca le decodez oricum. RR Editat Septembrie 4 de roadrunner Link spre comentariu
Ovidanie Postat Septembrie 4 Partajează Postat Septembrie 4 Da, viteza CobRRei, cum spuneam, am o grijă, că nu o reușesc să țin pasul in jocuri, la nivelurile superioare. Va avea sunet? Link spre comentariu
roadrunner Postat Septembrie 4 Autor Partajează Postat Septembrie 4 (editat) Citat Va avea sunet? are sunet da' e pentru pisici & caini (daca ruleaza de 30 ori mai repede 1kHz x 30 = 30kHz) Inca nu mi-e clar cum fac astia scan la tatatura (banuiesc numai) - am crezut ca e legat de semnalul de nINT de la partea video (care are frecventa cadrelor) dar nu sunt sigur si in ROM n-am de gand sa uit.(o sa caut pe net cand am timp ca sigur a disecat cineva partea aia si scris documentatie - dar e de importanta mica pentru mine) RR Editat Septembrie 4 de roadrunner Link spre comentariu
roadrunner Postat Septembrie 7 Autor Partajează Postat Septembrie 7 (editat) S-a alipit tastatura USB la CobRRA si merge cum trebuie. Am observat o chestie de hardware daca re-configurez FPGA-ul tatatura are nevoie de un power un cycle ca sa se intializeze corect (asa ca o sa-i pun un PMOS Load switch pe PCB sa pot sa-i dau power cycle cand vreau din FPGA) si includ in ciclul de initializare al tastaturii (inainte sa initalizeze end pointul din tastatura sa-i dea si un hardware power cycle, profilactic) Proiect inchis. RR Editat Septembrie 7 de roadrunner Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum