DjMarcoRO Postat Sâmbătă la 15:39 Partajează Postat Sâmbătă la 15:39 Salutare tuturor! Acesta este prima mea postare. Am mai avut cont pe elforum cu multi ani in urma dar acum am revenit cu un nou user. Pentru ca lucrez in domeniu auto, diagnoza auto in cadrul unei francize Auto Check Center am sa raspund (chiar daca este un topic vechi) pentru prima postare a userului Ovidanie . Un sistem Start/Stop si aici ma refer la oprirea si pornirea automata a motorului de catre ECU, este nefunctional daca nu indeplineste anumite conditii incepand de la baterie slaba pana la mesaje ale senzorilor sau comenzi ale panoului de AC / Clima. In situatia descrisa in prima postare, observ data 29 August tind sa cred ca aceasta nefunctionalitate a aparut in timpul perioadei calduroase cand utilizatorul porneste AC / Clima. Daca afara sunt 40 grade si utilizatorul solicita prin panoul de clima 16 grade in interior, este una dintre conditiile ca motorul sa nu se mai opreasca pentru ca altfel opreste si compresorul si adio racoare. Autoturismele dotate cu senzor pe borna de minus (senzor turnat pe borna sau cutie separata cu senzor atasata direct pe caroserie) , folosesc baterii de tip EFB sau ceva mai scumpe AGM. Senzorii se pot reseta cu ajutorul testerelor auto sau in alte cazuri (cum este la Ford) din butoane de pe panoul de bord. Starea bateriei si a sistemului de incarcare se verifica cu un tester dedicat, nu are treaba cu diagnoza. La unele modele auto , aparatele media pot solicita cod dar in grupul VAG acesta ramane memorat de la prima implementare. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum