ionut120v Postat August 5 Partajează Postat August 5 Voltmetre furca inca se mai produc cele moderne au versiuni si pe 12v. Dar asta se poate rezolva cu rezistenta taiata in zig-zag dintr-o bucata de tabla de otel si un multimtru obisnuit, sau daca aveti un invertor de 12 v 1-2 kw bagat aspiratorul si vazut cat merge. Nelamurirea mea este de ce o baterie care a trecut testul asta a murit dupa o luna, fara sa aibe celula in scurt. Link spre comentariu
asterix196803 Postat August 5 Partajează Postat August 5 (editat) misuraelectronic : ...... Nu-i Mai dati sfaturi care implica si bani , pt ca va raciti gura degeaba ... Omul nostru vrea sa isi rezolve toate problemele pe care le are super-Ferrari-ul lui dupa 2 luni in Vaslui ...numai si numai in regie proprie ... Pe scurt , fara bani ..." Daca tot nu ai fost lamurit in 6 pagini...cu aparatul de masura.....Cumpara atunci o baterie noua si o sa dormi linistit — Dar muieți-s posmagii? zise atunci leneșul, cu jumătate de gură, fără să se cârnească din loc..... https://ro.wikisource.org/wiki/Povestea_unui_om_leneș Editat August 5 de asterix196803 Link spre comentariu
Spitfire Postat August 6 Partajează Postat August 6 Am utilizat de cateva ori asa ceva, merita cumparat daca ai nevoie in permanenta de asa ceva: https://www.conexelectronic.ro/testere-acumulatori/1923-TESTER-INTELIGENT-ACUMULATORI-PB-ACT-612-6V-12V-1-2-100AH.html Link spre comentariu
modoran Postat August 6 Partajează Postat August 6 Omul umbla cu carpeli si recomandati testere de 3000 de lei ? Nu face masina cu totul banii astia. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum