ionut120v Postat August 5, 2024 Partajează Postat August 5, 2024 Voltmetre furca inca se mai produc cele moderne au versiuni si pe 12v. Dar asta se poate rezolva cu rezistenta taiata in zig-zag dintr-o bucata de tabla de otel si un multimtru obisnuit, sau daca aveti un invertor de 12 v 1-2 kw bagat aspiratorul si vazut cat merge. Nelamurirea mea este de ce o baterie care a trecut testul asta a murit dupa o luna, fara sa aibe celula in scurt. Link spre comentariu
asterix196803 Postat August 5, 2024 Partajează Postat August 5, 2024 (editat) misuraelectronic : ...... Nu-i Mai dati sfaturi care implica si bani , pt ca va raciti gura degeaba ... Omul nostru vrea sa isi rezolve toate problemele pe care le are super-Ferrari-ul lui dupa 2 luni in Vaslui ...numai si numai in regie proprie ... Pe scurt , fara bani ..." Daca tot nu ai fost lamurit in 6 pagini...cu aparatul de masura.....Cumpara atunci o baterie noua si o sa dormi linistit — Dar muieți-s posmagii? zise atunci leneșul, cu jumătate de gură, fără să se cârnească din loc..... https://ro.wikisource.org/wiki/Povestea_unui_om_leneș Editat August 5, 2024 de asterix196803 Link spre comentariu
Spitfire Postat August 6, 2024 Partajează Postat August 6, 2024 Am utilizat de cateva ori asa ceva, merita cumparat daca ai nevoie in permanenta de asa ceva: https://www.conexelectronic.ro/testere-acumulatori/1923-TESTER-INTELIGENT-ACUMULATORI-PB-ACT-612-6V-12V-1-2-100AH.html Link spre comentariu
modoran Postat August 6, 2024 Partajează Postat August 6, 2024 Omul umbla cu carpeli si recomandati testere de 3000 de lei ? Nu face masina cu totul banii astia. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum