Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ai avut Dacia?


Postări Recomandate

Acum 9 ore, Sharky a spus:

Clar.

Altii bagau gaz direct inainte de clapeta si reglau la simt...mergea si asa.

 

Tot inainte de clapeta de acceleratie bagam si eu. Montasem electrovalva aia in cotul de plastic ce facea legatura carburator-filtru aer.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 171
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Acum 52 minute, daniels a spus:

Nu trebuie si pompa de benzina mecanica?

Nu. Aia existentă stă în rezervor. O comandă computeru prin unu dintre releele din fața "tulumbei" cu pompa de frână. Zbor releul și pun ștrap unde sunt papucii contactului normal-deachis.

Link spre comentariu

Buna calitate pt scaune. Trag fe mertzu meu de mai bine de 100k pe gepeleu.

Uleiuri decente, total, valvoline 5 40.

Nu da semne de supape obosite.

Reglajul e drept ca e hidraulic.

 

Altu a ajuns la 600k cu un motor din generația anterioară.

 

Cred ca de vina sunt materialele de 2 lei de pe dacie.

Link spre comentariu
Acum 31 minute, Sharky a spus:

Buna calitate pt scaune.

Peste tot, cei care fac restaurari profi, inlocuiesc scaunele supape , ghidaje, etc la motoarelele care functionau cu benzina cu plumb. Sau daca nu pun in benzina aditivi.

Link spre comentariu
Acum 4 ore, daniels a spus:

Ai facut proba?

Pompa aia asigura o presiune pe rampa, nu e prea mare pt carburator?

Am adaptat un "T" din țăvi subțiri de cupru (țevi pt frâne) ca să dea excesu înapoi în rezervor pe conducta de retur.

Altfel iese fântână arteziană prin carburator.

Am testat o singură dată in parcare când am avut o juma de zi liberă.

 

De atunci la mine la birou parcă de-al dracu toți îmi fac numa goange ca să n-am timp de nimic altceva decât de reparat toate greșelile - facturi, conta - apoi vin și se milogesc de bani.

De-al dracu sa nu pot sa surubaresc masina. 

 

Îi nașpa cu tetraetilu, bagă cancer la "bijuteriile de familie" și se nasc tot felu de genii autohtone cu cale liberă să ne conducă. Avem exemple destule.

Link spre comentariu
Acum 20 ore, skaarj a spus:

După aia de unde știu io că testerul ăsta ODB2 pus pe mașinile moderne pe lângă defectele constatate nu mai arată și altele în plus? Eu am suficientă experiență în programare (un sfert de secol) ca să pot "mânări" un astfel de soft. Dacă eu pot, mai sunt și alții mai deștepți ca mine care pot face asta mult mai bine.

Cand conectezi interfata de diagnoza citesti erorile, faci un print screen, le stergi si apoi opresti motorul si cand il repornesti scanezi din nou codurile de eroare. Am scanat zeci de masini si n-am intalnit la nici una coduri de eroare din burta. Am intalnit invers: la programe generice sa nu citeasca toate erorile, dar asta este oarecum firesc pentru ca masinile nu sunt identice si ce nu este "trunchi comun" nu poate fi testat.

Sunt sute de milioane de masini cu port de diagnoza OBD2 si chiar nu am auzit pana acum de ipoteza aparitiei unor coduri de eroare din burta. Portul OBD2 este utilizat nu numai de service-urile de la reprezentante ci si de service-uri multi marca care din asta isi castiga paine. Daca tu crezi ca softul din ECU este manarit si iti baga coduri de eroare din burta => service-urile multi marca nu ar mai reusi sa repare masinile ci ar alerga in cerc pacaliti de erorile din burta.

 

Link spre comentariu

 Am un amic care primul lucru care l-a făcut la Dacia nouă a fost să o antifoneze.Aveau băieții nişte "labe" pe care lăsai maşina pe o parte.

 Se aplica grund industrial,apoi antifon în strat gros.

 A vândut maşina târziu după '90,în stare perfect funcțională şi fără pic de rugină!!

Link spre comentariu
Acum 26 minute, doru3160 a spus:

... am văzut o 1100 pe care se cerea 8900 euroi. A înnebunit lupul. 

 

Daca mas ina este restaurata corect sau este ca noua, fara interventii care sa-i scada valoarea, face banii. Sau daca masina este printre primele fabricate, preferabil printre primele 10, are alta valoare.

In 2011 intermediat vanzarea unei Dacia 1100, suma platita a fost 10.000 dolari. Masina avea 16.000 km reali, absolut toate piesele originale, chiar daca unele erau in portbagaj. Omul schimbase cauciucurile, placutele de frana si ferodourile, ca sa le protejeze pe cele originale. Avea si bateria originala, binenteles defecta. Toate etichetele la locul lor. Masina tinuta in garaj, cu prelata. Scoasa la plimbare doar cand era soare si asfalt uscat. Pe scaune avea huse peste tapiteria originala. Garajul plin de capcane pentru soareci si otrava pt sobolani. Totul gandit pentru conservare.

A cumparat-o cineva din Bucuresti, si acel cineva a delegat un intermediar foarte nesimtit si arogant, era cat pe ce sa pice afacerea, dupa ce am refuzat sa mai discut cu intermediarul.

Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări