Marele Savant Postat August 1 Partajează Postat August 1 Acum 3 ore, roadrunner a spus: Toti au opinii despre chestia asta cu "right to repair" dar in multe cazuri reparatia e prea complexa sau necesita scule/dispozitive/cunostinte care un mic atelier de reparatii nu le are. Le are ala mai mare! Link spre comentariu
roadrunner Postat August 1 Partajează Postat August 1 (editat) Acum 28 minute, doru3160 a spus: Intelegi ca au refuzat o colaborare bazata pe contract, chiar daca firma din Bucuresti venea greu? Si nu vorbesc de mine, ci in general, nici in zilele noastre nu au alt colaborator oficial. Posibil firma din Bucuresti fiind si importatoare de utilaje, sa aiba si facilitati in procurarea subansamblelor pt depanare. Eu sau oricare alta firma de depanare, tot la ei trebuia sa ajunga pt procurarea subansamblelor. E de la sine inteles ca ei nu vand oricui. Exclus comenzi pe aliexpres sau alte bazaconii. am inteles, greu de lucrat cu ei. (un client dificil se intampla) nu e sfarsitul pamantului si nic cazul general, daca la fiecare obstacol; tragi frana de mana o stai parcat cand altii trec pe langa tine. Exemplu asemnator cu al tau, am niste masini facute de o firma japoneza. Cel mai apropiat delear e in Scotia, am fost pe la ei incercan sa iau o masina noua, niste idioti nu se poate lucra cu ei. Am sunat la reprezentatnta mare pe Europa (Germania) le-am zis ca aia-s idioti si eu nu lucrez cu ei. Au venit in vizita la mine in IRL cu unul din Scotia si unul din Germa, le-am explicat de ce nu se poate lucra cu ei. (piese de schimb de 10x pretu si meseriasi scumpi si idioti) Intre timp cumpar piese de la un dealer din Asia si am gasit un meserias independent din UK (care a lucrat pentru firma mama) viata merge inainte. Meseriasul independent il chem numai la chestii care ma depasesc pe mine, la chestii normale le fac eu si mai imi da tipu sfaturi prin telefon. Orice problema are cel putin o solutie. Sunt firme/clienti/oameni cu care nu se poate lucra dar asta nu trebuie sa te opreasca sau sa zici ca nu se poate. RR Editat August 1 de roadrunner Link spre comentariu
Marele Savant Postat August 1 Partajează Postat August 1 Acum 56 minute, roadrunner a spus: am inteles deci nu se poate. Cum ramane cu aia care au putut? (le-a pus dumnezeu mana pe cap) RR Ca pina acuma ramine: aia nu au stiut ca nu se poate! Link spre comentariu
roadrunner Postat August 1 Partajează Postat August 1 Acum 2 minute, Marele Savant a spus: Ca pina acuma ramine: aia nu au stiut ca nu se poate! super tare asta! RR Link spre comentariu
Marele Savant Postat August 1 Partajează Postat August 1 Acum 7 minute, roadrunner a spus: Exemplu asemnator cu al tau, am niste masini facute de o firma japoneza. Cel mai apropiat delear e in Scotia, am fost pe la ei incercan sa iau o masina noua, niste idioti nu se poate lucra cu ei. Ore de ce mai erau pe piata si nu au falimentat rapid? In industrie sint o gramada de masini, utilaje, etc, unde nu stiinta sau lipsa pieselor de schimb nu permite accesul oricui, ci lipsa cerificarilor si acreditarilor necesare! Apropo, v-ati gindit ca poate nu toti cetatenii vor sa fie ingropati in cavou de termopan pe Aleea Bogatilor din Cimitirul Central? Acum 6 minute, roadrunner a spus: super tare asta! RR E veche rau de tot! Link spre comentariu
roadrunner Postat August 1 Partajează Postat August 1 (editat) Acum 1 oră, Marele Savant a spus: Ore de ce mai erau pe piata si nu au falimentat rapid? ca vand tot felul de chestii pe langa de la multe marci si unii clienti ai lor nu sunt asa pretentiosi. (se pare ca in Irlanda n-au mai reusit sa vanda nici o masina de 12 ani - adica exact de cand firma mama si-a inchis Biroul din UK si le-a dat afacerea la habarnistii astia) - mai fac ceva bani din service si piese pe la firme unde nu conteaza banul. (adica aia care nu platesc cu banul lor castigat cu greu ci cu banu angajatorului) Pe cine intrebi de firma asta in UK toti zic ca nu se poate lucra cu ei ca și cu altii. Pacat ca masinile nu-s deloc proaste si au success in Europa continetatla Germania/Italia/Franta. RR Citat Apropo, v-ati gindit ca poate nu toti cetatenii vor sa fie ingropati in cavou de termopan pe Aleea Bogatilor din Cimitirul Central? asta cu bogatia e foarte relativa si subiectiva, depinde cum o definesti. Editat August 1 de roadrunner Link spre comentariu
Administratori Badman Postat August 1 Administratori Partajează Postat August 1 Aceasta directiva este cu dedicatie pentru firme precum happle care te obliga sa dai 500 de euro in plus pentru 1gigel de memorie in plus cand un modul de standard costa 5 lei Link spre comentariu
cloudy Postat August 1 Partajează Postat August 1 2 hours ago, Marele Savant said: Ca pina acuma ramine: aia nu au stiut ca nu se poate! "Conform legilor aerodinamicii, bondarul nu ar trebui sa poata zbura .Dar bondarul nu stie asta si continua să zboare". Link spre comentariu
roadrunner Postat August 1 Partajează Postat August 1 (editat) Acum 6 minute, Badman a spus: Aceasta directiva este cu dedicatie pentru firme precum happle care te obliga sa dai 500 de euro in plus pentru 1gigel de memorie in plus cand un modul de standard costa 5 lei pai ori ai bani, ori n-ai bani. Nu-ti iei Mercedes si te plangi ca s-a scumpit benzina cu 5 centi. RR Editat August 1 de roadrunner Link spre comentariu
Administratori Badman Postat August 1 Administratori Partajează Postat August 1 De cand a devenit produs de lux ? Nu fac referire stric la ei, si altii s-au luat dupa practica asta Link spre comentariu
roadrunner Postat August 1 Partajează Postat August 1 (editat) Acum 11 minute, Badman a spus: De cand a devenit produs de lux ? Nu fac referire stric la ei, si altii s-au luat dupa practica asta cine Happl-u, Mercedesu sau benzina? ca pentru unii sunt pentru altii nu. NU poti sa impui unei firme private sa ceara un anumit pret (poate N Korea, Rusia si cateva altele) cer cat cred ei ca face. CE le-a inpus la Apple sa schimbe conectorul de la charger sa fie USB-C (in loc de a lui Apple proprietar) pentru piata EU si asta e cu dedicatie? RR Editat August 1 de roadrunner Link spre comentariu
Administratori Badman Postat August 1 Administratori Partajează Postat August 1 benzina Link spre comentariu
roadrunner Postat August 1 Partajează Postat August 1 (editat) Tin minte ca au fost discutii aprinse in USA (mi se pare s-a si legiferat ceva) in legatura cu "Right to Repair" si a plecat de la unii fermieri americani care s-au plans ca producatorii de utilaje agricole fac totul in asa fel sa trebuisca sa repari numai prin retele lor de dealership. (nu mai tin minte de ce firma era volba John Deer sau Caterpillar) Dupa asta s-a extins si la unele produse electronice inclusiv Apple. RR Editat August 1 de roadrunner Link spre comentariu
cloudy Postat August 1 Partajează Postat August 1 12 minutes ago, roadrunner said: CE le-a inpus la Apple sa schimbe conectorul de la charger sa fie USB-C Aici Ursula e de partea binelui, a Sforței. S-a delimitat de ocultă. Link spre comentariu
roadrunner Postat August 1 Partajează Postat August 1 (editat) Acum 9 minute, cloudy a spus: Aici Ursula e de partea binelui, a Sforței. S-a delimitat de ocultă. Daca se-ncordeaza Ursula o sa-i puna pe aia la Boeing sa renunte la manse si sa puna joystick-uri ca la Airbus daca mai vor sa zboare prin Europa. RR Editat August 1 de roadrunner Link spre comentariu
Postări Recomandate