Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Benzina de 95 sau 98


Florin berdila

Postări Recomandate

 Vorbim de "cazane" sau de maşini adevărate?Mazda benzinară de 2000,a băiatului meu, se încălzeşte în 1-3 minute,nu mai vorbesc de scaune...

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 37
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • doru3160

    7

  • Ion_Bumbu

    5

  • merck

    3

  • Florin berdila

    2

Top autori în acest subiect

Acum 1 oră, BRANCA a spus:

 Vorbim de "cazane" sau de maşini adevărate?Mazda benzinară de 2000,a băiatului meu, se încălzeşte în 1-3 minute,nu mai vorbesc de scaune...

 

Probabil are rezistențe care încălzesc apa. Sunt montate pe furtunul care vine din radiator spre chiulasă. Cel puțin așa era pe un Passat CC.

Link spre comentariu
dragostalpau

mai degraba rezistente care incalzesc aerul, inclusiv la dacii cu motor diesel exista, alea puse in apa mi se pare o solutie cam stupida

Link spre comentariu
Acum 38 minute, dragostalpau a spus:

mai degraba rezistente care incalzesc aerul, inclusiv la dacii cu motor diesel exista, alea puse in apa mi se pare o solutie cam stupida

La masinile hybrid plug-in nu-i deloc stupida ci foarte benefica aceasta solutie, pentru ca incalzeste motorul termic. Ca sa intelegi mai bine iti prezint un scenariu: pleci de acasa pe electric si in 2-3km intri pe autostrada si acolo va porni motorul termic la un regim ridicat si daca ar fi rece => uzura foarte mare. 

Insa la hybrid plug-in heater-ul nu este anemic si reuseste sa incalzeasca atata habitaclul cat si motorul termic avand  cativa kW. 

 

La diesel ai rezistenta electrica care incalzeste habitaclul dar este destul de anemica incalzirea comparat cu hybrid plug-in unde la -12grade in 3-4 minute iti dezgheata complet parbrizul (curge apa de pe el!) 

Editat de merck
Link spre comentariu
Acum 32 minute, merck a spus:

in 3-4 minute iti dezgheata complet parbrizul (curge apa de pe el!) 

ca sa dezgheti parbrizul iti trebiue citiva wati. (aveam pe vremuri un Mondeo care avea fire in barbriz in 2 minute era ca vara)

RR

Link spre comentariu

Colegul parca intreba daca poate pune 98 in loc de 95 deci are o masina mai veche

98 in loc de 95 la masina veche nu aduce niciun beneficiu , platesti mai mult ptr nimic in plus la masina ta

Nici nu o strica dar de ce sa platesti mai mult ?

Dar 95 in loc de 98 nu trebuie pus la o masina moderna decat daca nu ai incotro

Deoarece au motoare moderne cu raport de compresie mai mare si au nevoie de cifra octanica mai mare la combustibil , exista risc de detonatii daca folosesti 95 , ceea ce nu distruge motorul dar in timp poate provoaca pagube chiar daca exista senzori de detectie pentru detonatii la masinile moderne , nu pot fi eliminate complet

Per total scade performanta motorului utilizand 95 in loc de 98 din cauza limitarilor de la senzorul ptr detonatii

 

Oau , acum vad ca e topic vechi din iulie

 

Editat de Tavi
Link spre comentariu
Acum 2 ore, dragostalpau a spus:

 alea puse in apa mi se pare o solutie cam stupida

 

 Are multe avantaje, în primul rând folosește instalația existentă, în al doilea rănd ajută motorul să ajungă repede în regim termic corect. VW pomenit de mime avea și rezistențe electrice, porneau când ventilația era pe cea mai mare treaptă și căldura setată la maximum. Avea și o temporizare, cam 3 minute de la pornirea la rece a motorului.

Editat de Ovidanie
Link spre comentariu
dragostalpau

o fi fost in interesul motorului sau al verzilor, ca pentru pasager e fix zero pana se incalzeste volumul ala de lichid cu o rezistenta se termina drumul

Acum 1 oră, merck a spus:

La masinile hybrid plug-in nu-i deloc stupida ci foarte benefica aceasta solutie, pentru ca incalzeste motorul termic. Ca sa intelegi mai bine iti prezint un scenariu: pleci de acasa pe electric si in 2-3km intri pe autostrada si acolo va porni motorul termic la un regim ridicat si daca ar fi rece => uzura foarte mare. 

Insa la hybrid plug-in heater-ul nu este anemic si reuseste sa incalzeasca atata habitaclul cat si motorul termic avand  cativa kW. 

 

La diesel ai rezistenta electrica care incalzeste habitaclul dar este destul de anemica incalzirea comparat cu hybrid plug-in unde la -12grade in 3-4 minute iti dezgheata complet parbrizul (curge apa de pe el!) 

la ce hibride faci tu ce vrei nu stiu, poate la astea false zise si mild sau plugin dar la hibride adevarate toyota, decide masina cand merge electric si cand porneste motorul termic; chiar setat pe EV mode, la deal sau daca accelerezi peste o anumita viteza sau cursa pedalei intra motorul termic; stiu ca rezistenta aia pusa in aeroterme la diesel e mai mult pentru dezaburire parbriz, caldura nu faci cu 1 sau 2 kw cat au ele

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări