BRANCA Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 Vorbim de "cazane" sau de maşini adevărate?Mazda benzinară de 2000,a băiatului meu, se încălzeşte în 1-3 minute,nu mai vorbesc de scaune... Link spre comentariu
Ovidanie Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 Acum 1 oră, BRANCA a spus: Vorbim de "cazane" sau de maşini adevărate?Mazda benzinară de 2000,a băiatului meu, se încălzeşte în 1-3 minute,nu mai vorbesc de scaune... Probabil are rezistențe care încălzesc apa. Sunt montate pe furtunul care vine din radiator spre chiulasă. Cel puțin așa era pe un Passat CC. Link spre comentariu
dragostalpau Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 mai degraba rezistente care incalzesc aerul, inclusiv la dacii cu motor diesel exista, alea puse in apa mi se pare o solutie cam stupida Link spre comentariu
merck Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 (editat) Acum 38 minute, dragostalpau a spus: mai degraba rezistente care incalzesc aerul, inclusiv la dacii cu motor diesel exista, alea puse in apa mi se pare o solutie cam stupida La masinile hybrid plug-in nu-i deloc stupida ci foarte benefica aceasta solutie, pentru ca incalzeste motorul termic. Ca sa intelegi mai bine iti prezint un scenariu: pleci de acasa pe electric si in 2-3km intri pe autostrada si acolo va porni motorul termic la un regim ridicat si daca ar fi rece => uzura foarte mare. Insa la hybrid plug-in heater-ul nu este anemic si reuseste sa incalzeasca atata habitaclul cat si motorul termic avand cativa kW. La diesel ai rezistenta electrica care incalzeste habitaclul dar este destul de anemica incalzirea comparat cu hybrid plug-in unde la -12grade in 3-4 minute iti dezgheata complet parbrizul (curge apa de pe el!) Editat Februarie 3 de merck Link spre comentariu
roadrunner Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 Acum 32 minute, merck a spus: in 3-4 minute iti dezgheata complet parbrizul (curge apa de pe el!) ca sa dezgheti parbrizul iti trebiue citiva wati. (aveam pe vremuri un Mondeo care avea fire in barbriz in 2 minute era ca vara) RR Link spre comentariu
Tavi Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 (editat) Colegul parca intreba daca poate pune 98 in loc de 95 deci are o masina mai veche 98 in loc de 95 la masina veche nu aduce niciun beneficiu , platesti mai mult ptr nimic in plus la masina ta Nici nu o strica dar de ce sa platesti mai mult ? Dar 95 in loc de 98 nu trebuie pus la o masina moderna decat daca nu ai incotro Deoarece au motoare moderne cu raport de compresie mai mare si au nevoie de cifra octanica mai mare la combustibil , exista risc de detonatii daca folosesti 95 , ceea ce nu distruge motorul dar in timp poate provoaca pagube chiar daca exista senzori de detectie pentru detonatii la masinile moderne , nu pot fi eliminate complet Per total scade performanta motorului utilizand 95 in loc de 98 din cauza limitarilor de la senzorul ptr detonatii Oau , acum vad ca e topic vechi din iulie Editat Februarie 3 de Tavi Link spre comentariu
Ovidanie Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 (editat) Acum 2 ore, dragostalpau a spus: alea puse in apa mi se pare o solutie cam stupida Are multe avantaje, în primul rând folosește instalația existentă, în al doilea rănd ajută motorul să ajungă repede în regim termic corect. VW pomenit de mime avea și rezistențe electrice, porneau când ventilația era pe cea mai mare treaptă și căldura setată la maximum. Avea și o temporizare, cam 3 minute de la pornirea la rece a motorului. Editat Februarie 3 de Ovidanie Link spre comentariu
dragostalpau Postat Februarie 3 Partajează Postat Februarie 3 o fi fost in interesul motorului sau al verzilor, ca pentru pasager e fix zero pana se incalzeste volumul ala de lichid cu o rezistenta se termina drumul Acum 1 oră, merck a spus: La masinile hybrid plug-in nu-i deloc stupida ci foarte benefica aceasta solutie, pentru ca incalzeste motorul termic. Ca sa intelegi mai bine iti prezint un scenariu: pleci de acasa pe electric si in 2-3km intri pe autostrada si acolo va porni motorul termic la un regim ridicat si daca ar fi rece => uzura foarte mare. Insa la hybrid plug-in heater-ul nu este anemic si reuseste sa incalzeasca atata habitaclul cat si motorul termic avand cativa kW. La diesel ai rezistenta electrica care incalzeste habitaclul dar este destul de anemica incalzirea comparat cu hybrid plug-in unde la -12grade in 3-4 minute iti dezgheata complet parbrizul (curge apa de pe el!) la ce hibride faci tu ce vrei nu stiu, poate la astea false zise si mild sau plugin dar la hibride adevarate toyota, decide masina cand merge electric si cand porneste motorul termic; chiar setat pe EV mode, la deal sau daca accelerezi peste o anumita viteza sau cursa pedalei intra motorul termic; stiu ca rezistenta aia pusa in aeroterme la diesel e mai mult pentru dezaburire parbriz, caldura nu faci cu 1 sau 2 kw cat au ele Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum